Evoluutio todistettu - Heil Darwin!

masi

Tässä evoluution kumoamattomat viisi todistusta, jotka muodostavat evouskon doktriinin.

1) http://www.answeringenesis.org/
2) http://www.talkorigins.org/
3) Uskikset menköön lukemaan raamattuansa
4) Olen suorittanut kurssin (muka) "yliopistossa". Siellä sanottiin että evoilu on hirmu tieteellistä
5) Evon vastustajille on luvassa turpaan nakkikioskijonossa.

Eli evoluutio on totta
QED

6

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automaton

      Sen vaan taas sanon, että olet silmissäni todella naurettava, kun luulet minun valehdelleen viitaten 4)-kohtaasi.
      Jätän Sinut mielihyvin tämän ja monien muiden harhaisten uskomustesi valtaan ja annan Sinulle myös mielihyvin viimeisen sanan, kun todennnäköisesti kommentoit tätäkin tekstiäni harhaisella masi-paskavittuilullasi.

      Nyt taidankin taas mennä kurssikirjojen pariin.
      Yksikin sivu niistä sisältää enemmän tiedettä kuin sinä kykenisit ymmärtämään koko elinaikanasi.

      • masi

        No siinäpäs ei kauaa mennyt :DDDDDD
        Missä vika, oliko tenttikirjat sulki??? Vai ollaankos sitä sittenkin 24/7 evohihhuloimassa kuviteltujen yliopisto-opintojen sijasta. Heh.

        Sinänsä Automaton raukan reaktio ei ole mitenkään epätavallinen vastine, jos vain suinkin rohkenee kritisoida sitä miten naurettavasti evouskoa yleensä perustellaan. Asiallinen evokritiikki teilataan vittuiluna.


      • Late
        masi kirjoitti:

        No siinäpäs ei kauaa mennyt :DDDDDD
        Missä vika, oliko tenttikirjat sulki??? Vai ollaankos sitä sittenkin 24/7 evohihhuloimassa kuviteltujen yliopisto-opintojen sijasta. Heh.

        Sinänsä Automaton raukan reaktio ei ole mitenkään epätavallinen vastine, jos vain suinkin rohkenee kritisoida sitä miten naurettavasti evouskoa yleensä perustellaan. Asiallinen evokritiikki teilataan vittuiluna.

        Muistutat kovasti yhtä entistä kirjoittajaa joka hääri näillä palstoilla ja joutui lopulta näemmä vaihtamaan nimimerkkiään.

        Ja miten niin edellinen viestisi olisi ollut asiallista evokritiikkiä? Löyhää ja koomista, ei mitenkään varteenotettavaa.


      • squirrel
        masi kirjoitti:

        No siinäpäs ei kauaa mennyt :DDDDDD
        Missä vika, oliko tenttikirjat sulki??? Vai ollaankos sitä sittenkin 24/7 evohihhuloimassa kuviteltujen yliopisto-opintojen sijasta. Heh.

        Sinänsä Automaton raukan reaktio ei ole mitenkään epätavallinen vastine, jos vain suinkin rohkenee kritisoida sitä miten naurettavasti evouskoa yleensä perustellaan. Asiallinen evokritiikki teilataan vittuiluna.

        Yleensä ottaen:
        Mitä asiallista näet,aloitetaan esim. otsikostasi?
        Et vaan "adhocannut" lainkaan itse?

        Peruslähdekritiikkihän asetetaan seuraavasti:
        1:YLIOPISTOSIVUT,TUTKIMUSTULOKSET(Aizawa, S.-I. "Bacterial flagella and type III secretion systems",2001)
        2:UUTISPALVELUT(Nature)
        3:JÄRJESTÖT (Talk.Origins, True.origins, Tieteen kuvalehti)
        4:YKSITYISET SIVUT (Pauli Ojalan ajatusvarikko, squirrelin evonkeliumi)
        5:KESKUSTELUPALSTAT (Suomi24-"Evoluutio ja kreationismi", Skepsis)
        6:BLUFFAUSSIVUT (Niilo Paasivirran "Oikeat Mielipiteet"{=parodia})

        Minusta 3 taso on "ihan jees", jos se ja alemmat kielletään,ei jää kreationisteille sivuja, mihin viitata. Järjen käyttö on kuitenkin aina sallittua. Tuo on sellainen nyrkkisääntö,jota pyrin noudattamaan. Täällä on aíka hankala olla,kun ristikkäiset vaatimukset:pitäisi olla suomenkielisiä ja helppolukuisia viittauksia tutkimustuloksiin(ei siis esim. tieteen kuvalehteen,joka ollessaan epämieloisaa torjutaan yleensä "populaatiopropagandana".)

        Ja osaavat ne luomisoppineetkin uhkailla.
        Ja linkkailla answeringenesikseen.


        Ei sillä,että Automaton,saati allekirjoittanut, ei vetäisi usein "kiukkulinjaa".
        Mutta minusta Jeppe sanoi siintä R**** jotain niistä kivistä, ja se on jopa minusta jotain melkoisen viksua.


    • että todistuspaino on hiukan heikko mutta peittoaa se kumminkin kreationismin todisteet mennen tullen ja vielä palatessakin. :P

      • Tavoitteeton

        Kreationismia tai ID:tä tukevia tieteelliseen tutkimukseen perustuvia vertaisarvioituja tutkimusjulkaisuja lienee julkaistu noin 0 kappaletta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe