Evoluutio todistettu - Heil Darwin!

masi

Tässä evoluution kumoamattomat viisi todistusta, jotka muodostavat evouskon doktriinin.

1) http://www.answeringenesis.org/
2) http://www.talkorigins.org/
3) Uskikset menköön lukemaan raamattuansa
4) Olen suorittanut kurssin (muka) "yliopistossa". Siellä sanottiin että evoilu on hirmu tieteellistä
5) Evon vastustajille on luvassa turpaan nakkikioskijonossa.

Eli evoluutio on totta
QED

6

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automaton

      Sen vaan taas sanon, että olet silmissäni todella naurettava, kun luulet minun valehdelleen viitaten 4)-kohtaasi.
      Jätän Sinut mielihyvin tämän ja monien muiden harhaisten uskomustesi valtaan ja annan Sinulle myös mielihyvin viimeisen sanan, kun todennnäköisesti kommentoit tätäkin tekstiäni harhaisella masi-paskavittuilullasi.

      Nyt taidankin taas mennä kurssikirjojen pariin.
      Yksikin sivu niistä sisältää enemmän tiedettä kuin sinä kykenisit ymmärtämään koko elinaikanasi.

      • masi

        No siinäpäs ei kauaa mennyt :DDDDDD
        Missä vika, oliko tenttikirjat sulki??? Vai ollaankos sitä sittenkin 24/7 evohihhuloimassa kuviteltujen yliopisto-opintojen sijasta. Heh.

        Sinänsä Automaton raukan reaktio ei ole mitenkään epätavallinen vastine, jos vain suinkin rohkenee kritisoida sitä miten naurettavasti evouskoa yleensä perustellaan. Asiallinen evokritiikki teilataan vittuiluna.


      • Late
        masi kirjoitti:

        No siinäpäs ei kauaa mennyt :DDDDDD
        Missä vika, oliko tenttikirjat sulki??? Vai ollaankos sitä sittenkin 24/7 evohihhuloimassa kuviteltujen yliopisto-opintojen sijasta. Heh.

        Sinänsä Automaton raukan reaktio ei ole mitenkään epätavallinen vastine, jos vain suinkin rohkenee kritisoida sitä miten naurettavasti evouskoa yleensä perustellaan. Asiallinen evokritiikki teilataan vittuiluna.

        Muistutat kovasti yhtä entistä kirjoittajaa joka hääri näillä palstoilla ja joutui lopulta näemmä vaihtamaan nimimerkkiään.

        Ja miten niin edellinen viestisi olisi ollut asiallista evokritiikkiä? Löyhää ja koomista, ei mitenkään varteenotettavaa.


      • squirrel
        masi kirjoitti:

        No siinäpäs ei kauaa mennyt :DDDDDD
        Missä vika, oliko tenttikirjat sulki??? Vai ollaankos sitä sittenkin 24/7 evohihhuloimassa kuviteltujen yliopisto-opintojen sijasta. Heh.

        Sinänsä Automaton raukan reaktio ei ole mitenkään epätavallinen vastine, jos vain suinkin rohkenee kritisoida sitä miten naurettavasti evouskoa yleensä perustellaan. Asiallinen evokritiikki teilataan vittuiluna.

        Yleensä ottaen:
        Mitä asiallista näet,aloitetaan esim. otsikostasi?
        Et vaan "adhocannut" lainkaan itse?

        Peruslähdekritiikkihän asetetaan seuraavasti:
        1:YLIOPISTOSIVUT,TUTKIMUSTULOKSET(Aizawa, S.-I. "Bacterial flagella and type III secretion systems",2001)
        2:UUTISPALVELUT(Nature)
        3:JÄRJESTÖT (Talk.Origins, True.origins, Tieteen kuvalehti)
        4:YKSITYISET SIVUT (Pauli Ojalan ajatusvarikko, squirrelin evonkeliumi)
        5:KESKUSTELUPALSTAT (Suomi24-"Evoluutio ja kreationismi", Skepsis)
        6:BLUFFAUSSIVUT (Niilo Paasivirran "Oikeat Mielipiteet"{=parodia})

        Minusta 3 taso on "ihan jees", jos se ja alemmat kielletään,ei jää kreationisteille sivuja, mihin viitata. Järjen käyttö on kuitenkin aina sallittua. Tuo on sellainen nyrkkisääntö,jota pyrin noudattamaan. Täällä on aíka hankala olla,kun ristikkäiset vaatimukset:pitäisi olla suomenkielisiä ja helppolukuisia viittauksia tutkimustuloksiin(ei siis esim. tieteen kuvalehteen,joka ollessaan epämieloisaa torjutaan yleensä "populaatiopropagandana".)

        Ja osaavat ne luomisoppineetkin uhkailla.
        Ja linkkailla answeringenesikseen.


        Ei sillä,että Automaton,saati allekirjoittanut, ei vetäisi usein "kiukkulinjaa".
        Mutta minusta Jeppe sanoi siintä R**** jotain niistä kivistä, ja se on jopa minusta jotain melkoisen viksua.


    • että todistuspaino on hiukan heikko mutta peittoaa se kumminkin kreationismin todisteet mennen tullen ja vielä palatessakin. :P

      • Tavoitteeton

        Kreationismia tai ID:tä tukevia tieteelliseen tutkimukseen perustuvia vertaisarvioituja tutkimusjulkaisuja lienee julkaistu noin 0 kappaletta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe