On tiistai ja olen humalatilassa. Eilen oli maanantai ja oli humalatilassa. Toissapäivä meni erittäin pahassa krapulassa. Lauantaina olin bilettämässä. Perjantaina olin kännissä... ettei vain herralla olisi alkoholiongelma? EI OLE!!! Mutta tyttöystävälläni on, nimittäin MINUT! KÄHÄHÄÄÄÄ:) Asiaan! Aika käheetä kun olen ollut tämän vuoden polttelematta ja pelkäsin etten voi kurlata alkoholipitoisia juomia... päinvastoin! Nyt tupakkia tekee eniten mieli työaikana, siis selvänä! Selvänä siksi, että meillä on muitakin OTTIPOTTI-miehiä duunissa, joten herra ISOHERRA päätti sitten alkaa puhalluttamaan kaikki työntekijät joka aamu(ma-pe) kello 07.30. Mikäli ulos hengitettävässä ilmassa on enemmän kuin 0,05ml alkoholia/per ulos hengitettävä ilma, on käännytys ovelta selvä! Itse olen kääntynyt vuoden aikana 7 kertaa..:/ Mutten kuitenkaa omista firmamme ennätystä, joka on 19 kertaa vuoden aikana!! Kyseinen kaveri on PARAS KAVERINI eli bestikseni. Toivottavasti olen podiumilla(eli kolmeen parhaan joukossa) ensi kuun raportin ja kuukausiyhteenvedon aikaan!! OLENKO ALKOHOLISTI?! EN OLE!! Nautin vain täysin purjein elämästä, savuttomasta elämästä!
KÄHEETÄ?!
6
363
Vastaukset
- quistis
Kuuteentoista vuoteen en ole polttanut ja sitä ennen paloi...ihan liikaa...
Onnea savuttomalle elämälle:o)))))))))...parahin Q! Itse olen kuitenkin hieman huolestunut erittäin paljon lisääntyneen alkoholin kulutuksen määrästä! Itse olen valmis myöntämään alkoliongelmani, mutta koska pomoni(herra ISOHERRA) laskee minut 95% varmuudella sisään, voin vain todeta ETTEN OLE PEKKAA PAHEMPI!!
- quistis
NW4EVER kirjoitti:
...parahin Q! Itse olen kuitenkin hieman huolestunut erittäin paljon lisääntyneen alkoholin kulutuksen määrästä! Itse olen valmis myöntämään alkoliongelmani, mutta koska pomoni(herra ISOHERRA) laskee minut 95% varmuudella sisään, voin vain todeta ETTEN OLE PEKKAA PAHEMPI!!
Ongelmat ovat ratkomista varten...Niin helppoa...Jotkut tosin kieltävät ongelman...sekin helppoa..Niin..oletkos Pekkaa parempi parahin eiikinäenääkoskaan:o))))))
Myt hyv yötä! Quu vetää kohta unta palloon:o))))
- tutulta
tutun oloinen kertomus,,itselläni oli saman tapaisia oireita. kalja korvasi tupakin.mietippä ny keuliiko mopo ja oletko vielä kyydissä ja kunpi on pahempi alkoholisti,rattijuoppo yms..vai vetää pari tupakkaa. itse pääsin kuiville molemmista paheista, muuta en oo katunut kuin sitä orastavaa alkoholismia.
- kähkönen II
toiset tykää välillä väbä keulia. muistaa vaan että kohtuus kaikessa.. kähkönenkin lämmittää tänään saunan ja ottaa muutaman/koko mäyrän. ja tupakista sen verran että se on nautinto aine ,enemmän kuin 3-5 päivässä on täyttä paskaa.sitä kun olkis ittekin noudattanu niin ei olis tarvinnu lopettaa.
kähkönen II kirjoitti:
toiset tykää välillä väbä keulia. muistaa vaan että kohtuus kaikessa.. kähkönenkin lämmittää tänään saunan ja ottaa muutaman/koko mäyrän. ja tupakista sen verran että se on nautinto aine ,enemmän kuin 3-5 päivässä on täyttä paskaa.sitä kun olkis ittekin noudattanu niin ei olis tarvinnu lopettaa.
Uskokaa nyt jo!! Tässä äijässä on potentiaalia! Asiaa joka sana... Ja mitä tulee erääseen edellä kommentoineen yksilön ajatukseen, siitä että ajan ja otan, ON VÄÄRÄ!! Kun otan, EN TODELLAKAAN AJA! Kyllä taksilla pääsee ja kavereita voi aina nakittaa kuskiksi, ettei tarvitse kännissä ajella. Äijä alkoi dokaamaan eläkepäivinä ja on elävä dokumentti siitä, miten viina(ja partaveden litkiminen)vaikuttaa ihmisen mielentilaan ja terveyteen. Anteeksi ISÄ! Olet minulle kaikesta huolimatta hyvin rakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904