Ensisuudelmasta...

Girl

Ensisuudelmasi. Missä? Minkä ikäisenä? Minkä ikäisen kanssa? Kenen kanssa? Huonot vai hyvät muistot?

15

1036

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel

      Ensisuudelmani... Eräässä tien risteyksessä... 13-vuotiaana, 16-vuotiaan kanssa... Kokemus oli mahtava... loppupäivän olin aivan muissa maailmoissa...

    • .passion.

      tapahtui ollessani 17-vuotias ja poikaystäväni on minua muutaman kuukauden vanhempi. se oli pikainen suukko ennen eroamista koulukavereiden edessä. oikeastaan kamala. seuraava olikin sitten jo mielyttävämpi :)

    • Mallu

      Kyllä sen muistaa,iäti.
      Olisinko ollut 15-16v.Tädin kanssa lavatansseissa,
      siellä eräs poika suuteli minua ensikerran.
      Oli huumaava kokemus.Ai.

    • Sexyman

      Olin itse vasta 19-vuotias,kun suutelin ekan kerran...saman ikäsenä sitten koin kyllä muitakin asioita. ;) Tyttö jota suutelin oli 17-vuotias. Olihan se mukavaa...se tapahtui ollessamme elokuvateatterissa Helsingissä. Muistot toki ovat hyvät..ei ekaa suukkoa saa unohtaa. ;) Siitä on pian 4 vuotta aikaa ja elämä on siitä jo paljon muuttunut. :)

    • Peikkotyttö

      Ei se varmaan sitten niin hääppöinen ollut kun en oikein muista sitä..
      Mutta sen muistan kuin eilisen päivän kun suutelin ensimmäisen kerran tyttöä...=) Sitä en unohda ikinä.

    • Star*

      Olin 14 ja jätkä 15... Tapahtu yhtien talojen pihoilla... Olin hiukan kännissä, samoin jätkä jote muistan vain suurinpiirtein... Ei jääny huonoja muistoja:) Ja sen jälkee jätkä kehu mua hyväx, mut eipä tiiä et oli mun eka... Sen jälkeenkin on ollu kokemuksii...

    • Lumiruusu

      Ensisuudelmani:
      tuossa läheisessä puistossa, jätkä ei todellakaan ollut mieluinen. Se oli joku 14vuotias, tosi jäänyt luokalle ja kävi koulua jossain sairaalassa ja sillä oli diabetes mutta se veti silti kaikkia lääkkeitä ja viinaa ja ketjupolttaja.. itse vuotta nuorempi. ja me oltiin yhdessä mutta vain säälistä. en ole mikään sydäntenmurskaaja mutta tää jätkä oli kinunnu jo pitkään, joten olimme yhdessä. ja huonot muistot. hyi *****. se oli sellanen "hyvänyönsuukko" jossa käytettiin kieltä, suu maistu tupakalle ja koko jätkän olemus ällötti. ja se tuli niin yllättäen. mut ei siitä sit enempää.

      • sini***

        en mää vielä tiijä kun en oo kenenkään antanu suudella ku kaikki tän pitäjän pojat/miehet polttaa niin en uskois sen hääppönen suudelma olla...
        mut saa näähä kyllä mää vielä voin oottaa jos se sen arvonen on..=)


      • Sexymän
        sini*** kirjoitti:

        en mää vielä tiijä kun en oo kenenkään antanu suudella ku kaikki tän pitäjän pojat/miehet polttaa niin en uskois sen hääppönen suudelma olla...
        mut saa näähä kyllä mää vielä voin oottaa jos se sen arvonen on..=)

        Eihän siinä mitään...itsekkin olin vasta 19,kun suutelin ekan kerran,mutta sen jälkeen kertoja ei ole tullut laskettua...ei laskutaito enää riittäisi. ;) Sulla on varmasti hyvä maku...onhan se meinaan niin että tupakoitsijat ovat ärsyttävän hajuisia ja makuisia...yleensä itseään ajattelevia paskoja,oikeasti. :) No,mutta minä en ole sellanen... :)


      • sini***
        sini*** kirjoitti:

        en mää vielä tiijä kun en oo kenenkään antanu suudella ku kaikki tän pitäjän pojat/miehet polttaa niin en uskois sen hääppönen suudelma olla...
        mut saa näähä kyllä mää vielä voin oottaa jos se sen arvonen on..=)

        joo nyt sää kyllä arvasit oikeen....:) kaikki justiin jotka täällä onki ja polttavat niin ne on itseäänajattelevija paskoja....mut niinku sää sanoit et sää taijat olla erillainen;)


    • Eliza

      olin 15-vuotias ja poikaystäväni 17-vuotias. oltiin discon pihalla ja oli kylmä marraskuinen ilta. se oli aivan ihanaa!
      ollaan nykyäänkin yhdessä ja siitä on jo kohta kaksi vuotta!

    • Romeo

      En kommentoi muusta, kuin että se tapahtui eräässä kerhossa muiden silmien edestä...
      ...tai sitten ei... wenttaan kuitenkin sitä "siltä oikealta"... Jos tuut mukaan, nähdään puistossa...

    • lemmenluola

      Joo eli, mun eka varsinainen suudelma,siis sellanen kielari, oli 13- tai 12- vuotiaana,en muista tarkkaan. Mun silloisella jätkäkamulla oli syndet ja sen kaverit keksi sitte laittaa meidät ns. lemmenluolaan ja tehtävänä oli tietysti : KIELARI !!
      Olihan se aika hassu kokemus...meinasin tukehtuu kun jätkä imutti niin innolla =D
      Mutta kyllä sitä ajan kuluessa oppi kummatkin pussailemaan oikein kunnolla =)
      Se tapahtu mun ensimmäisen rakkauden kaa...

    • Jeti

      Katrin kanssa 7- vuotiaana, hän oli naapurin samanikäinen tyttö. Pahinta tilanteessa oli se, että mun faija näki. Arvaa vaan mistä kotona vitsailtiin ja pitkään. Kyllä se suudelma silti kannatti, suudelmasta on kolkytyksi vuotta aikaa ja Katri on edelleen upea tyttö.

    • Keisari Wanker

      Kouvolassa, 16-vuotiaana, 14-vuotiaan, tyttöystäväni, hyvät.=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe