VAIN ANTTI TUISKUN FANEILLE: Mikä Parasta ANTISSA

Niin.
Mun mielestä parasta Antissa on kokonaisuus, mutta kommentoikaa tätä, vain faneille

14

2134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti TuiskuFaniNro72547198...

Takapuoli, pylly, hanuri!

tv. Ana Tuisku Fan Clubin Vanha Herra -jaoston (takaa)vetäjä.

• Tuisku

on hanurista!!!

• Vanha Herra

En ole hintti ja en myöskään fan clubissa, joten tuo edellinen kommentti on täysin aiheeton!

• Nimetön

Vai että vain faneille?? :D mites aattelit "epäfaneja" estää tulemasta?

• Riitta-Liisa

lutunen, vaikka homo onkin tai ehkä juuri siksi. Viimeksi nähty Tukholmassa homoklubilla. Lauloi kuulemma pari laulua ruotsiksi! Toinen oli ainakin "Jag och Bosses korv". Minä ja tyytökaverini olemme halunneet sada homoystävän ja nyt meillä on Antti, maailman paras laulaja.

• Rassse

Antti Tuisku, perä ruisku!!

• lilliputti
        Rassse kirjoitti:

Antti Tuisku, perä ruisku!!

ei ois kantsinu laittaa vaan faneille, kat sillon just noi huomiottomat ryntää tänne kerjää huomiota, jos jossain lukee ei! niin sillon sinne mennään!!....

Mut antissa parasta on se, et se on antti, ihana antti sil on ihuna ääni, ja anttihan on itse täydellisyys!!!...

• esim.

Vaihtoehtoja löytyy Jartsa S. esim.
        Mutta A.T.:lle on jo antikaimakin olemassa:
        Loistava Anti Huisku!!

• pyllypoika

Sori vaan, mutta Antti oli mun kanssa sängyssä uudenvuodenaattona Rovaniemellä. Antti kertoi tykkäävänsä enemmän miehistä kuin naisista. En kehtaa kertoo tätä juttua Seiskaan, vaikka saisinkin hilloa, koska tykkään Pellefantista (Antin lempinimi).

• Älä puhu PASKAA se ei oo totta koska se sanoo lähes joka haastattelussa ettei oo homo!

• harvoin ne
        noviisori kirjoitti:

Älä puhu PASKAA se ei oo totta koska se sanoo lähes joka haastattelussa ettei oo homo!

vaan ovat totta.

• antti tuisku on homo

tiedoksi vaan pikku huoraajat....Antti peräruisku on homo ja huoraa joka päivä kadulla ja siita tykkääjät on selviä HUORIA TAI HOMOJA!!!!!! CHILDREN OF BODOM RULES HAISTAKAA VITTU

• Minä Olen hetero mies

Minun mielestäni Antilla on hyviä biisejä niinkuin tyhjä huone jne..
      Minua ei haittaa vaikka Antti onkin homo !

• Niin: Teille jotka haukutte täällä anttia voisin sanoa: Olet itse se miksi anttia haukuta eli jos vaikka sanot että Antti on vittunaama olet sitä ihan itse, eli haukkumasanat (ja homottelu) pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4316
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1197
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      883
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      106
      880
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe