Kun menimme poikaystäväni kanssa kihloihin,
hänen kaverinsa (mies), onnitteli ja kuittaili, minun kehuskelevan nyt kaikille, kuinka arvostettu ammattin omaavan kihlatun olen saanut..
Minusta tämä oli jo törkeää käytöstä,
vai oliko hän vain kateellinen poikamies?
Onnittelut?
5
710
Vastaukset
Tai sitten hän pitää sinua onnenonkijana ja taloudellisena hyväksikäyttäjänä. Mistäpä sen tietää mitä sillä oli mielessä...
- Johnny
Uskonpa, että kyseessä oli vain ihan hyväntahtoista läpänheittoa, jolla miehesi kaveri vain ilmaisi olevansa tyytyväinen puolestanne.
- kiinnostunut.
Voi jopa olla, että se oli vitsi, jos ammatti ei ole arvostettu. Mikä ammatti oli?
Onko kaveri epäarvostetummassa ammatissa vai samassa?
Muuten tuo oli tosi typerä kommentti, jos kaveri tarkoitti sitä tosissaan. - Asiasta huvittunut
Todennäköisesti heitti pikkasen normaalia rajumpaa läppää. Rajumpaa siinä mielessä, että taitaapi taustalla olla totuuden murusiakin. Se koira älähtää ja kalikka kalahtelee jne.
Ehkä se halusi huumorin varjolla tehdä sulle selväksi mielipiteensä tai sitten olet vaan aivan liian herkkänahkainen. - jokea
Vaikea sanoa syytä, kun en tiedä poikaystäväsi ammattia. Todennäköisesti kysymyksessä oli hyväntahtoista läppää, josta sinä imaisit herneen nekkuun. Onneksi minun kavereilla ei ole tollasia tyttöystäviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713