Äärirajoilla

butterfly

Muistaako kukaan TV2:lla pyörinyttä sarjaa nimeltä Äärirajoilla? Taitaa niistäkin ajoista olla useita vuosia...

8

5597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jess

      oikein hyvin, yksi TV:n parhaita sarjoja, jokunen jakso jäi nauhallekkin. Se on niitä harvoja sarjoja, jonka voisi uusia vieläkin.

      • butterfly

        Hyvä, että joku muistaa. Tosiaan, jotkut jaksot oli huippuja, toiset taas huonompia. Äärirajoilla oli jotenkin erilainen kuin muut tuon tyyppiset sarjat. Siinä oli särmää! Ja jotkut jaksot oli todella pelottavia. Pitäis ehdottaa TV2:lle sarjan uusimista....


      • butterfly
        butterfly kirjoitti:

        Hyvä, että joku muistaa. Tosiaan, jotkut jaksot oli huippuja, toiset taas huonompia. Äärirajoilla oli jotenkin erilainen kuin muut tuon tyyppiset sarjat. Siinä oli särmää! Ja jotkut jaksot oli todella pelottavia. Pitäis ehdottaa TV2:lle sarjan uusimista....

        Osoitteesta www.theouterlimits.com löytyy vaikka mitä! Esim. hyytävä tunnarimusa...muistot palautuu mieleen :D


      • Urpo
        butterfly kirjoitti:

        Hyvä, että joku muistaa. Tosiaan, jotkut jaksot oli huippuja, toiset taas huonompia. Äärirajoilla oli jotenkin erilainen kuin muut tuon tyyppiset sarjat. Siinä oli särmää! Ja jotkut jaksot oli todella pelottavia. Pitäis ehdottaa TV2:lle sarjan uusimista....

        kun edellisistäkin näytöskerroista jätettiin viimeinen kausi näyttämättä!
        Mutta kuitenkin, tuosta ensimmäisestä kaudesta on jo julkaistu USA:ssa ensimmäisen kausi kokonaisuudessaan DVD:llä. (Itse omistan sen "Best of Seasons 1 & 2"-paketin)


      • butterfly kirjoitti:

        Hyvä, että joku muistaa. Tosiaan, jotkut jaksot oli huippuja, toiset taas huonompia. Äärirajoilla oli jotenkin erilainen kuin muut tuon tyyppiset sarjat. Siinä oli särmää! Ja jotkut jaksot oli todella pelottavia. Pitäis ehdottaa TV2:lle sarjan uusimista....

        no ei sitä sarjaa voi olla muistamatta..kyllä se niin helvetin hyvä sarja oli.. niin,olihan äärirajoilla erillainen ohjelma kuin monet muut ohjelmat..joo oli kyllä tosi tunnelmallisia jaksoja ja siinä todellakin saatto jännittää mitä siinä tapahtuu ku siinä ei aina ("hyville") tyypeille tai ihmiskunnalle käyny hyvin..et se oli siinä hyvää ettei aina ollu häppi endiä.
        joo olen samaa mieltä että pitäs kyllä ehottaa kakkoselle sen sarjan uusimista! ja millenium oli kans tosi hyvä sarja se tuli joskus mtv3..


    • Meeb

      Minulla on kaikki 7 kautta DVD:llä :)

      On erittäin hyvä sarja ja jaksaa vielä monen vuodenkin jälkeen kiinnostaa.

      • Tiitu

        Mistä olet saanut hankittua noi dvd:t? Mä olen yrittänyt metsästää niitä kaikilta tutuilta jo vuosikausia, mutta eipä vaan onnistu... jos jollakin on ollut niitä videolla, niin ovat jo nauhoittaneet päälle tai jotain.

        Mä alan jo olla epätoivoinen... =)


    • Leizga

      Olin silloin tosi pieni kun se tuli mutta muistan kyllä hyvin ohjelman... Olisi kiva katsoa uudestaan mutta harmi kun ei ole nauhottanut tai mitään niitä jaksoja..:(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe