Raimo Palolalle onnittelut tähän!
RAIMO "KOUKKU" PALOLA 50 VUOTTA
Kuukalenterin mukaisen 51 vuotispäiväni aattona, 13. 1. 2006, täyttää 50 vuotta saarnaaja-laulaja Raimo Palola.
Raimo Palola päästyään alkoholikoukusta kirjoitti nuoren elämänkokemuksistaan, mikä Valtter Luodon avustuksella koottiin kirjaksi vuonna 1980 otsikolla "Koukku". Selvinpäin Koukku osoittautui myös hyväksi säveltäjäksi. Parhaita sävellyksiään ovat Palaa en eiliseen, Toiveet eivät täyttyneetkään, Työttömän laulu ja Äidille. Viimeistä olen laulanut päiväkotilasten äideille äitienpäivänä, ja Työttömän laulussa on sitä jotain, mitä maailman vastaavassa, Jaakko Tepon tekeleessä ei löydy.
Vuonna 1980 Katinalassa helluntaiherätyksen kirjoittajaseminaarissa oli kova sana Novum-teossarjan ilmestyminen, mitä Valtter Luoto esitteli. Teoksen neljäs osa on mitä mahtavinta profetian selitystä, kiitos "Norjan Veijonen", Thoralf Gilbrant. Seminaarissa musiikkipuolesta vastasi Raimo Palola. Sieltä saakka Palola on ollut suosikkilaulajiani. Raimo Palolan sävellyksiä löytyy äänitteillä yli 20. Myös Raimon puoliso Tuula laulaa ja kirjoittaa. Raimo Palolan uusin teksti netissä on Adventti julistaa: Jeesus saapuu!
Vaasan helluntaiseurakunta järjestää Raimo Palolalle, paimenelleen 50-vuotisjuhlan lauantaina 14. 1. klo 14.00. Lämpimät terveiset ja onnittelut myös Lappeenrannan profeetalta.
Harri Veijonen
http://wwnet.fi/users/veijone/
Raimo Palola 50 vuotta
onnittelut
0
1803
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829