Uimarannan pukukoppi

Jussi

Meillä täällä maalla on yleisellä uimarannalla pukukopit, josssa on seinä tietty välissä naisten ja miesten puolen erottajana. Sitä en tiedä kuka on tehnyt seinään kaksikin kullin mentävää reikää. Viime kesä oli siellä uimassa. Olin miesten puolella yksin. Reiät kiihotti. Työnsin seisovan kyrpäni reikään. Ääniä kuului toiseltakin puolelta. Odotellin. Ehkä viiden minuutin päästä tunsin kuinka joku otti kyrpäni suuhun. No, sehän oli hetkessä kivikova. Tämä oli erittäin kiihottava juttu. En tosiaan tiedä kuka toisella puolella otti suihin kaluni. Mutta hyvää teki ja sain laskea reilun satsin jonkun naisen suuhun.

8

4331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fantasy?

Aika hyvä fantasia;)

• Holez
    • Mikko vaan

Tavataanko Setan bileissä jokupäivä?

• Reijo53

Minä se olin.

• Uimari...

Kyllä ne on kaikki miesten pukukoppeja siellä vierekkäin...

• TOTTA maar

Mulla oli vähän samanlainen juttu 10 v sitten. Meidänkin uimakopissa oli reikä tyttöjen puolelle. Varmistin, ettei kopissa ole ketään ja himotti niin kovin kokeilla tuota reikää, varsinkin kun joku oli taiteillut ihan oikean kuvan karvoineen päivineen, huuletkin sillä oli. No puolivelttona tungin pikku kikkekini reikään, mutta pahaksi onnekseni se tojahteli ja nytki itsensä juhlakuntoon, seurauksella, etten sitä ihan heti saanut reiästä pois. Arvatkaa oliko hätä, kun ääniä kuului ulkopuolelta ja pari tyttöä tuli sinne tyttöjen koppiin. Lopulta sain kuin sainkin elimeni siitä ahtaasta reiästä pois, lervahti onneksi, kun säikähdin. Olin ihan hiljaa, ettei minua huomattaisi. Sitten katsoin reiästä ja näin toisen tytön posliinipillun ja taas ryhtyi tojimaan. Jos nyt joku luulee, että runkkasin siinä samalla, kun reikään katselin, luulee aivan oikein. Että tosi juttu, uskokaa vain. Olin 14 v silloin.

• että SE

OLI NAINEN!!!

• Jussi

Koska muita miehiä ei ollut paikalla, ja naisen huokaileva ja herkkä ääni sai aisani todella mahtavaa kovuuteen.

Tämän tapauksen jälkeen olen vaimoni kanssa "leikkineet" samantapaista hommaa kotona varastossa. Olen isoon lastulevyyn porannut reiän, vaimo ollut levyn toisella puolella. Kannatta kokeilla hommaa. Uskomattoman kiihottavaa esim. aviopareille joilla alkaa hiipua. Seksi tosiaan vaati jossain vaiheessa kekseliäisyyttä. "Pikku tuhmat" leikit ovat kaikki plussaa.

Kynnys tosiaan uimakopissa on paljon alhaisempi, kun ei nää partneria, eikä tarvitse sen enempää tutustua. Minua ei haittaisi vaikka mieskin olisi toisella puolella, kunhan vain kivikovaa kyrpääni imetään, se on pääasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3895
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2432
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe