Heidi Hautala sopii

myös vasemmistolle

Heidi Hautalan arvot sopivat
myös vasemmistoliitolle.

Heidi on nyt kovassa
nousussa, tutkimusten mukaan
erityisesti 18-40 naiset äänestävät
mielellään tätä sympaattista presidenttiehdokasta.

8

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.o.m Mari

Kyllä,olen samaa mieltä.Hän on raikas tuulahdus näissä harmaissa vaaleissa.
      Tutkimuksista en piittaa ja muiden mielipiteet vaikuta mutta Heidi on kyllä vaihtoehto.

• Preeti

Preeti on jo isoisän ajoista saakka nähnyt kirjainyhdistelmä SDP varjokuvassa kirjainyhdistelmä CIA:n ja viime aikoina on varjokuvassa näkynyt entistä selvemmin myös kirjainyhdistelmä NATO.
      Vasemmistoliiton olisi pitänyt ymmärtää olla sitoutumatta kenenkään ehdokkaan kannattajaksi ja luottaa ihmisten omaan poliittiseen harkintakykyyn..
      Tulen tekemään kaikkeni saadakseni äänelläni vaalit toiselle kierrokselle.

• Serengeti

on niin rikkinäinen puolue, että eivät todellakaan pystyneet valitsemaan joukostaan presidentiehdokasta. Sen vuoksi juuri en minäkään ole edes harkinnut liittymistä vasemmistoliiton jäseneksi enkä tiedä kuinka pitkään ylipäätään jaksan ajatella vasemmistoliiton arvojen mukaisesti.Enhän edes tiedä, mitkä ovat vasemmistoliiton arvot.

Olen kyllä jo käynyt äänestämässä, mutta paha maku jäi äänestämisen jälkeen. Jos nyt saisin repiä äänestyslippuni ja äänestää uudelleen, voisin äänestä vaikka Hautalaa, Soinia, Lahtea tai Kallista.

• Preeti
        Serengeti kirjoitti:

on niin rikkinäinen puolue, että eivät todellakaan pystyneet valitsemaan joukostaan presidentiehdokasta. Sen vuoksi juuri en minäkään ole edes harkinnut liittymistä vasemmistoliiton jäseneksi enkä tiedä kuinka pitkään ylipäätään jaksan ajatella vasemmistoliiton arvojen mukaisesti.Enhän edes tiedä, mitkä ovat vasemmistoliiton arvot.

Olen kyllä jo käynyt äänestämässä, mutta paha maku jäi äänestämisen jälkeen. Jos nyt saisin repiä äänestyslippuni ja äänestää uudelleen, voisin äänestä vaikka Hautalaa, Soinia, Lahtea tai Kallista.

Ajattele vapaasti, sillä sillehän ei voi mitään, jos jokin puolue "ajattelee" saman suuntaisesti kuin Sinä.
        Tähän liittyen nimittäin tuli mieleen SKDL/SKP ajat, jolloin puoluetuttujen kesken oli tapana vitsailla, että me jäsenet saamme ajatella vapaasti, kunhan ajattelemme puolueen linjan mukaisesti. Ja hauskaakin oli..

• Serengeti kirjoitti:

vaikutat kovin rikkinäiseltä persoonalta. Voinko
        olla avuksi?
        vom

• Serengeti
        vom kirjoitti:

vaikutat kovin rikkinäiseltä persoonalta. Voinko
        olla avuksi?
        vom

Varmasti voit olla avuksi. Jos vain pystyt järjestämään minulle töitä, niin ongelmani on ratkaistu. Sain olla syksyn töissä ja elin varmaankin taas pitkiin aikoihin elämäni parhainta aikaa. Nyt ovat työt loppuneet ja elämä masentaa. Kokeileppa vaikka itse elää toimeentulon minimillä, niin tuskin olisit sinäkään onnesi kukkuloilla ja syleilisit tätä ihanaa elämää. Ja asia on näin, on siellä pressana kuka lystää, ei hän,minun mielestäni, Suomen pahinta ongelmaa, TYÖTTÖMYYTTÄ, pysty poistamaan.

• Serengeti
        Preeti kirjoitti:

Ajattele vapaasti, sillä sillehän ei voi mitään, jos jokin puolue "ajattelee" saman suuntaisesti kuin Sinä.
        Tähän liittyen nimittäin tuli mieleen SKDL/SKP ajat, jolloin puoluetuttujen kesken oli tapana vitsailla, että me jäsenet saamme ajatella vapaasti, kunhan ajattelemme puolueen linjan mukaisesti. Ja hauskaakin oli..

oli, Preeti, muuten hauskasti sanottu, ihan oikeesti ;)

• Preeti

Tein sen minkä yksi mies vain voi ja toinen kierros toteutui. Vielä yksi tällainen voitto, niin kuka on tuhon oma. Seuraavat kaksi viikkoa höpistään sitten aiheesta natoonkinko... Nukuttaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1305
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      609
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe