oli skini viillellyt kahdeksaa ihmistä synagoogassa.
venäjällä
9
710
Vastaukset
- Nakke
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000075&posting=22000000013206852
Koska alamme oikeasti torjumaan rasismia ja hyväksymään toisemme väriin ja uskontoon katsomatta?- karvamuna
karvapää kirjoitti:
pikemmin sen parempi.
itse
- ylistivät tätä
Toimintaa koska se kohdistui juutalaisiin siitä tehtäis varmaan kansallissankari jos se olisi ollut joku muslimi teon takana?
- JSS
karvapää kirjoitti:
perusteella.
että Israelissakin muslimit tekevät itsemurhaiskuja ravintoloihin ynnä muihin, koska heille kerrotaan, että he pääsevät paratiisiin ja heitä yllytetään siihen. Ja Lontoossa, USA:ssa ja Madridissa muslimit pommittivat ihmisiä... Irakissa nyt harvasen päivä. Sellainen on ilmeisesti äärimuslimien luonne.
Onko sinulla lähdettä sille, että tekijä oli skini? - no mans land
JSS kirjoitti:
että Israelissakin muslimit tekevät itsemurhaiskuja ravintoloihin ynnä muihin, koska heille kerrotaan, että he pääsevät paratiisiin ja heitä yllytetään siihen. Ja Lontoossa, USA:ssa ja Madridissa muslimit pommittivat ihmisiä... Irakissa nyt harvasen päivä. Sellainen on ilmeisesti äärimuslimien luonne.
Onko sinulla lähdettä sille, että tekijä oli skini?moslem kill only for reason ! in south africa the black´s are behind al masacre wich acure on that mater .
- karvamuna
karvapää kirjoitti:
perusteella.
viilellyt
- ainakin silloin
karvapää kirjoitti:
perusteella.
kun ne muutamat turhakkeet ohjasivat lentokoneet
päin seiniä New Yorkissa...
Voi sitä riemua ja onnea, joka loisti muslimien naamoilta.
Riemuitsitko sinäkin, karvapää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481