haluavat taas keskitysleirejä. eikö ne jo kerrasta oppineet...
itävaltalaiset
5
234
Vastaukset
- REALISTEJA
Israelin valtio piti perustaman Ugandaan - nyt olisi uusi tilaus. Pakolaisille Nansenin-passi ja sinne?
- elää käytännössä
Keskitysleirillä,monessa muussa valtiossa ei edes sellaisia rakenneta vaan tehdään kansanmurhia ja poistetaan ongemat sillä.
Herää pahvipää OTA SILMÄT JA KORVAT käyttöön jotta NÄET maailman sellaisena kuin se on,Suomessa ja muissa euroopan maissa eletään pilvilinnoissa.- palestiinalaiset
tosiaan elävät vuodesta toiseen keskitysleireissä.
Onhan ne tosin aika suuria, mutta siitä huolimatta elävät suljettuna muurien ja piikkilankojen sisään.
Vai pitäisikö puhua paremminkin ghetosta? Aivan kuin Varsovan ghetto II maailmanosdan aikana. Osa porukasta pääsee käymään alueen ulkopuolella, jos on kulkulupa. - keskitysleiri
on kyllä "palestiinalaisten" itsensä aikaansaamaan ja osoitus siitä mihin tämä "palestiinailis"-sakki kykenee!
Ei mihinkään muuhun ku nahinoimaan ja jos muuta vastustajaa oo näkyvillä niin tappelukaveriks kelpaa ihan "maanmieskin"
Avaa ite silmäs pahvi!!! - keskitysleirejä
keskitysleiri kirjoitti:
on kyllä "palestiinalaisten" itsensä aikaansaamaan ja osoitus siitä mihin tämä "palestiinailis"-sakki kykenee!
Ei mihinkään muuhun ku nahinoimaan ja jos muuta vastustajaa oo näkyvillä niin tappelukaveriks kelpaa ihan "maanmieskin"
Avaa ite silmäs pahvi!!!Sitä paitsi Palestiina piti YK:n ja sen jäsen valtioiden mukaan jakaa kahteen valtioon juutalaiseen ja arabivaltioon 1947 YK:n yleiskokouksessa.
Niin ja mitä se kellekkään kuuluisi vaikka tappaisivat toisensa omassa maassaan,mutta nyt kun Israel pitää jatkuvaa sotatilaa,miehitystä ja laajentaa miehitystä niin kyllä sen nyt jokainen täysjärkinen tietää mitä siitä seuraa.
Kyllä tappelu kaveriksi kelpaa Israelilaisillekin kiihkoilija Yigal Amir murhasi jopa pääministeri Yitzhak Rabinin 1995 Tel Avivissa paukapää:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398