Ihmemies Helminen

Bubba69

Onko Raipe jo liian vanha vai vielä vetreässä iässä? Mitä pidät raipen henk.koht.taidoista? Kerro muuta oleellista raimo helmisestä....kiitosh ja kumarrush

16

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissCool

      Raipe on kova jätkä, jos ei muuta voi sanoa. Taidot miehellä ovat aivan tähtitieteellistä luokkaa, joka on nähtävissä myös verrannollisena peliuran pituuteen. Ikä tietysti alkaa verottaa täydestä iskukyvystä jo jonkin verran pois, kuten tuo vauhti esimerkiksi on hieman hiljentynyt tässä, mutta esimerkiksi ylivoiman pyörittäjänä ei toista samanlaista rauhoittajaa ja jakajaa voi löytää.
      Vuosi toisensa jälkeen maajoukkueessa ei voi olla pelkkää kaveruutta Aravirran kanssa.

      Kirjoittaja ei ole sen erityisemmin Ilves- kuin Raipe-fanikaan.

      • Mirella

        rAIPE ON ihan liian yliarvóstettu vanha pappa...ei hyvä!


    • ilvestyttö

      kysyn nyt ensiksi että miksi kysyt? todelline jääkiekkofani tietää kaiken tai ainakin melkein raipesta...olen itse Ilves-fani ja pakko se on myöntää. että raipe myös. No kerronpa kuitenkin...raipe on pelintekijä ja sillä on mahtava pelisilmä , se on siis kaukalan aivot, vaikka kylläkin välillä täytyy kysyä missä aivot ovat kun raipe vielä syöttää, vaikka tyhjä maali olis edessä. Asiasta toiseen ja kolmanteen... Jesse Niinimäestä povataan "tulevaisuuden raipea" kaikki todelliset pelaaja t ovat olleet ilveksen poikia, Aarne Honkavaara, Lasse oksanen, Raipe...ja lista jatkuu... ja totta kai raipe on vetreässä iässä raipe elää aina

      • Miss Icehockey

        Sallikaa mun nauraa tolle teiän Raipelle...ei siitä enää mihinkää oo...surkee mikä surkee.


      • scott
        Miss Icehockey kirjoitti:

        Sallikaa mun nauraa tolle teiän Raipelle...ei siitä enää mihinkää oo...surkee mikä surkee.

        sä olet kateellinen raipen taidolle MYÖNNÄ SE JO LUUSERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


      • Miss Icehockey
        scott kirjoitti:

        sä olet kateellinen raipen taidolle MYÖNNÄ SE JO LUUSERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

        mÄ?Kateellinen?Raipelle?Sen "taidoista"?No eipä ny nii kauheesti kiinnosta...mut saahan sen noinki tulkita jos haluaa ja jos se yhtää helpottaa.Mutta sitä te Ipa-fanit ette voi myöntää että Raipe EI OO enää hyvä!Jos on ollutkaan.Okei,ehkä se on joskus ollu iha hyvä mut ei enää...se on vaa kylmä tosiasia.Kyllä sä itekkin sen tuut kohta huomaan.älähän nyt polta päreitäs,Scott!


      • ilvestyttö
        scott kirjoitti:

        sä olet kateellinen raipen taidolle MYÖNNÄ SE JO LUUSERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

        hyvä et sanoit sille suorat sanat...ei tainnu olla ipa-faneja...ilves on ainoa sm-liiga joukkue, joka pelaa jääkiekkoa! ja on aina ollut ja tulee aina olemaan ja Raipe on "Legenda jo eläessään"...ja kaikki todelliset lätkäfanit kyl tietää sen...


      • MissCool
        Miss Icehockey kirjoitti:

        mÄ?Kateellinen?Raipelle?Sen "taidoista"?No eipä ny nii kauheesti kiinnosta...mut saahan sen noinki tulkita jos haluaa ja jos se yhtää helpottaa.Mutta sitä te Ipa-fanit ette voi myöntää että Raipe EI OO enää hyvä!Jos on ollutkaan.Okei,ehkä se on joskus ollu iha hyvä mut ei enää...se on vaa kylmä tosiasia.Kyllä sä itekkin sen tuut kohta huomaan.älähän nyt polta päreitäs,Scott!

        ..myös itsellesi hieman jääkiekkohistorian opettelua ennen kuin tulet avautumaan tänne sivuille. Ja kun "ei kiinnosta", niin turha kai tulla aukomaan yleensäkään ihmisille, jotka keskustelevat tosissaan asiasta.
        Ja jos todella väität, että Raipen taidot ovat jo jäätyneet, suosittelen, että ainakin otat nimimerkistäsi tuon 'hockey'-osan pois.


      • scott
        Miss Icehockey kirjoitti:

        mÄ?Kateellinen?Raipelle?Sen "taidoista"?No eipä ny nii kauheesti kiinnosta...mut saahan sen noinki tulkita jos haluaa ja jos se yhtää helpottaa.Mutta sitä te Ipa-fanit ette voi myöntää että Raipe EI OO enää hyvä!Jos on ollutkaan.Okei,ehkä se on joskus ollu iha hyvä mut ei enää...se on vaa kylmä tosiasia.Kyllä sä itekkin sen tuut kohta huomaan.älähän nyt polta päreitäs,Scott!

        Sori kun hermostuin. Mutta mua kiukuttaan kun me suomalaiset haukutaan niitä ihmisiä jotka tekevät ennätyksiä urheilussa esim: raipe helmistä. Mä saan joka päivä kuunnella noita raipesta keksittyjä pilajuttuja. Raipelta vauhti hiipuu ja silloin täällöin hermot palaa hänelläki, mutta hänen pelisilmänsä ei koskaan huonone se on kylmä totuus. Samoin on myös nhl liigassa Mario Lemiux ja Mark Messierillä äijät on 40vuotiaita, vauhtii alkaa hiipua mutta pelisilmä ei katoa mitenkään.

        Samat sanat myös kurrista ja gretskystä, kun äijät tulivat oli 35 vuotiaiksi vauhti alkoi hiipua mutta pelisilmää vaan oli. Kaikilla pelaajilla iän myötä alkaa luistelu vauhti hiipua.

        Mua vaan oottaa se pannuun kun me suomalaiset, haukutaan juuri niitä henkilöitä jotka yrittävät vaivoin tehdä maastamme tunnettua maailmalla esim: helminen, kansanedustajat myös pressa ja monet muut arvo henkilöt. Me suomalaista ollaan niin tyhmiä!!!.


      • Miss Icehockey
        MissCool kirjoitti:

        ..myös itsellesi hieman jääkiekkohistorian opettelua ennen kuin tulet avautumaan tänne sivuille. Ja kun "ei kiinnosta", niin turha kai tulla aukomaan yleensäkään ihmisille, jotka keskustelevat tosissaan asiasta.
        Ja jos todella väität, että Raipen taidot ovat jo jäätyneet, suosittelen, että ainakin otat nimimerkistäsi tuon 'hockey'-osan pois.

        Sillä et ei kiinnosta tarkotin lähinnä sitä et mua ei kauheesti kiinnostaiskaa olla Raipen tasonen kiekkoilija...!Ja siitä et onko sen taidot jäätyny vai ei, voidaan olla montaa mieltä.Ite oon vahvasti sitä mieltä että ON.Katotaan mitä tapahtuu alkavalla kaudella.Sori kauheesti mut en vaan henk.koht.tykkää Raipesta ollenkaan.Musta se on yliarvostettu eikä mikään huippu.Mun mielipide!Enkä muuta sitä mihinkään suuntaan.Ellei Raipe sitte voita pistepörssiä ja maalipörssiä.Enkä sittenkään tykkäis siitä.Mua ei vaan saa sanoon Raipesta positiivista sanaa.


      • ipa-girl
        Miss Icehockey kirjoitti:

        Sallikaa mun nauraa tolle teiän Raipelle...ei siitä enää mihinkää oo...surkee mikä surkee.

        Joo se sun Janne Ojases ei oo mitään Raipen rinnala sori ny vaan, mut se ei tuu ikinä saavuttaan sitä mitä Raipe on saavuttanut..siinä sulle vähän totuuksia..Ojanen ei oo yhtikäs mitään Raipen rinnalla muista se...


      • Miss Icehockey
        ipa-girl kirjoitti:

        Joo se sun Janne Ojases ei oo mitään Raipen rinnala sori ny vaan, mut se ei tuu ikinä saavuttaan sitä mitä Raipe on saavuttanut..siinä sulle vähän totuuksia..Ojanen ei oo yhtikäs mitään Raipen rinnalla muista se...

        MITÄ sä alat mulle jostai Ojasesta mouhoon??!!!!En todellakaan oo Tappara-fani,tiedoks vaan sulle!!!Vähä oot reilu ämmä ku tollasta alat puhuu...mahtaa Tappara-fanit tykätä.Mut EN OLE TAPPARAFANI!SORRY VAAN ja Vaik Tapparafani en ookkaa ni sanon vaa et Ojanen on kuitenki 100000000000 kertaa parempi ku helminen!!


      • MissCool
        scott kirjoitti:

        Sori kun hermostuin. Mutta mua kiukuttaan kun me suomalaiset haukutaan niitä ihmisiä jotka tekevät ennätyksiä urheilussa esim: raipe helmistä. Mä saan joka päivä kuunnella noita raipesta keksittyjä pilajuttuja. Raipelta vauhti hiipuu ja silloin täällöin hermot palaa hänelläki, mutta hänen pelisilmänsä ei koskaan huonone se on kylmä totuus. Samoin on myös nhl liigassa Mario Lemiux ja Mark Messierillä äijät on 40vuotiaita, vauhtii alkaa hiipua mutta pelisilmä ei katoa mitenkään.

        Samat sanat myös kurrista ja gretskystä, kun äijät tulivat oli 35 vuotiaiksi vauhti alkoi hiipua mutta pelisilmää vaan oli. Kaikilla pelaajilla iän myötä alkaa luistelu vauhti hiipua.

        Mua vaan oottaa se pannuun kun me suomalaiset, haukutaan juuri niitä henkilöitä jotka yrittävät vaivoin tehdä maastamme tunnettua maailmalla esim: helminen, kansanedustajat myös pressa ja monet muut arvo henkilöt. Me suomalaista ollaan niin tyhmiä!!!.

        Totta, Raipesta löytyy varmasti enemmän vitsejä ja pilailuja kuin koko SM-liigasta yhteensä. Mutta, tähänhän on aivan looginen selitys - Raipehan on legenda. Toista samanlaista pelaajaa ei koskaan tule olemaan - kukaan pelaaja ei enää tule rikkomaan Raipen A-maajoukkue-ennätystä. Nykyajan pelityyli ja pelaajapolitiikka on sellaista, joka ei anna enää mahdollisuutta noin monen vuoden huipullaoloon. Raipe on nähnyt niin monet arvokisat, että nykyjääkiekon saappaisiin astujat voivat vain ihmetellä.

        Niinpä - kuten sanoin - Raipehan on legenda. Viidenkymmenen vuoden päästä Helmisen nimeä kysytään jokaisella Trivial Pursuit -pelissä - kenellä on maailmassa eniten pelattuja A-maajoukkueotteluita? Raipe on koko kansa lemmikki, siitä on hauska vääntää aina välillä vähän pilaa. Raipe ei pistä pahakseen, Raipe on sellainen huumorintajuinen henkilö, joka ottaa kaikki huomioon.
        Raipe on yksinkertaisesti aika kova jätkä.


      • MissCool
        Miss Icehockey kirjoitti:

        MITÄ sä alat mulle jostai Ojasesta mouhoon??!!!!En todellakaan oo Tappara-fani,tiedoks vaan sulle!!!Vähä oot reilu ämmä ku tollasta alat puhuu...mahtaa Tappara-fanit tykätä.Mut EN OLE TAPPARAFANI!SORRY VAAN ja Vaik Tapparafani en ookkaa ni sanon vaa et Ojanen on kuitenki 100000000000 kertaa parempi ku helminen!!

        Miss Icehockey, otapa nyt ihan rauhallisesti vaan.
        Ei tämä nyt maailman vaarallisin asia ole - joidenkin mielestä Raipe on parempi kuin Ojanen, jotka molemmat ovat omalla tavallaan parempia ja alansa huippuja.
        Eikä tuosta sitäpaitsi nyt kannata paljoa pulttia ottaa, jos joku erehtyy väittämään teikäläistä Tappara-faniksi. Hei riläks vaan.


      • Pihvi
        ilvestyttö kirjoitti:

        hyvä et sanoit sille suorat sanat...ei tainnu olla ipa-faneja...ilves on ainoa sm-liiga joukkue, joka pelaa jääkiekkoa! ja on aina ollut ja tulee aina olemaan ja Raipe on "Legenda jo eläessään"...ja kaikki todelliset lätkäfanit kyl tietää sen...

        katos vaan...en rupee kyllä tappelemaan tosta jutusta,että ilves on ainut jääkiekkoo pelaava joukkue,mutta...olen erimieltä.
        mutta kuten hyvin muistamme,niin minähän en tiedä jääkiekosta mitään. :)


    • ilaskiviv

      RAIPPE on paras pelaaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      637
      4708
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3221
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2479
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 252
      1877
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      97
      1354
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe