Siitä mitä Etelä Afrokassa tapahtuu ihmettelen vaan jos joku vielä nykyään uskoo että afrikasta tulleet eivät omaa rasistisia piisteitä.
Miten kävisi jos täällä jossain länsi-maassa ruvettaisi yhtä järjestelmällisesti hävittämään mustia.
http://www.africancrisis.org/HB.asp?Link=http://www.100megspop2.com/crimebusters/FarmVictims.html&HB=Farm_Murder_Names&
Siinä oli edessä luku kuin monta oli jo murhattu ja luku lisääntyy jatkuvasti,uudempaa tietoa en löytänyt valitettavasti.
Tässä tilastoa
10
649
Vastaukset
- harvester
harvennus on välttämätöntä jotta ehkäistään nälänhätään kuoleminen.
- sitä mieltä
Ja kannatat tälläistä meininkiä,murhataan ja häädetään ne ketä maata pitää pystyssä.
Sitten tuetaan YK:n ja muiden humanitaaristen järjestöjen kautta miljardeja näitä valtiota jotka ennen tulivat hyvin toimeen ja tuotantosta riitti ulkomaille vientiin.
No jos sitten kannatat tälläistaä meininkiä,tässä sitten kuvia jota kannatat.
http://www.ogrish.com/archives/car_jacked_and_tied_behind_own_car_in_south_africa_Nov_29_2005.html sitä mieltä kirjoitti:
Ja kannatat tälläistä meininkiä,murhataan ja häädetään ne ketä maata pitää pystyssä.
Sitten tuetaan YK:n ja muiden humanitaaristen järjestöjen kautta miljardeja näitä valtiota jotka ennen tulivat hyvin toimeen ja tuotantosta riitti ulkomaille vientiin.
No jos sitten kannatat tälläistaä meininkiä,tässä sitten kuvia jota kannatat.
http://www.ogrish.com/archives/car_jacked_and_tied_behind_own_car_in_south_africa_Nov_29_2005.htmlovat mallia ottaneet...?
- pitää ottaa
karvapää kirjoitti:
ovat mallia ottaneet...?
Mallia somaleilta miten vieraita kulttuureja kohdellaan,hammas hampaasta.
Luuletko sinun omien kommentiesi jotenkin edistävän rasismia luulenpa sinun oman inhosi Suomalaisia kohtaan ja muualla maailmalla olevien valkoisia kohtaan tuntemasi kauna ja syyllistäminen todellakin vain synnyttävän lisää rasismia. pitää ottaa kirjoitti:
Mallia somaleilta miten vieraita kulttuureja kohdellaan,hammas hampaasta.
Luuletko sinun omien kommentiesi jotenkin edistävän rasismia luulenpa sinun oman inhosi Suomalaisia kohtaan ja muualla maailmalla olevien valkoisia kohtaan tuntemasi kauna ja syyllistäminen todellakin vain synnyttävän lisää rasismia.se onkin minun syytäni että rasisteja on...
- munakarva
karvapää kirjoitti:
se onkin minun syytäni että rasisteja on...
..fasisti
- munakarva
karvapää kirjoitti:
ovat mallia ottaneet...?
itse malli?
- karvapään
karvapää kirjoitti:
ovat mallia ottaneet...?
Mielestä varmaan oikeutettu teko,karvapäähän on kuuluisa mielipiteistään jotka suoranaisesti yllyttää toimimaan hammas hampaasta.
Vaikka kenestä olisi kyse kunhan se kohdistuu valkoisiin ihmisiin siitä karvapää tykkää.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4608934.stm
Taas karvapää nautiskelee varmaan afrikkalaisten toiminnasta,tuttuun tyyliin. - mielestä murhaaja
karvapää kirjoitti:
se onkin minun syytäni että rasisteja on...
Kärvapäitä afrikassa ei tarvitse tuomita ja somalienkin tuomitseminen täällä on väärin karvapää ajaa nationalista afrikkalaista toimintaa joka ryrjii valkoisia sen olen huomannut koska vähättelet täälläkin aina mustien rikoksia.
- tapetaan ja murhataan
Vuosittain mutta ei kai valkoisten tappaminen ole nykyään enään edes rasismia toisin jos vaan sanooki että tykkää enempi valkoisista saa jo kovan tuomion?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502433Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131199