Ihmettelen suuresti mitä se Pertti Mäkimaa tekee autolla ?
- Työpaikka ihan naapurissa.
- Ei ole esim. mökkimatkaa.
- Tosin vei poikansa kyllä santahaminaan.
Mutta vielä maastoauto??????????????
Mitä Pertti tekee autolla ?
8
2274
Vastaukset
- ---
Kyllä auto pitää olla
- kotikatufani
Tota, käy vaikkapa kaupassa?
Kyseessähän on kuitenkin tv-ohjelma, joka ei perustu tosi-elämään... - patrick
Että joku autofirma on maksanut sarjan tekijöille siitä että Pertti Mäkimaalla on heidän autonsa ja että se näkyy televisiossa.
- enkeli
Koska Pertti Mäkimaa kuuluu ns. ylempään yhteiskuntaluokkaan jossa rahaa on "hieman" ylimääräistäkin. He eivät siis mieti, TARVIIKO autoa johonkin. Lähinnä auto on siksi että "se on niin cool". Nii.
Ja todellakin, Kotikatu on satua, ei kannata ottaa sitä tosissaan. ;) - ....
enkeli kirjoitti:
Koska Pertti Mäkimaa kuuluu ns. ylempään yhteiskuntaluokkaan jossa rahaa on "hieman" ylimääräistäkin. He eivät siis mieti, TARVIIKO autoa johonkin. Lähinnä auto on siksi että "se on niin cool". Nii.
Ja todellakin, Kotikatu on satua, ei kannata ottaa sitä tosissaan. ;)Eipä nuo valtion palkat niin hyviä ole että sitä rahaa olisi kovinkaan huikeasti enenmmän kuin noin keskimäärin.
- JuhPe
.... kirjoitti:
Eipä nuo valtion palkat niin hyviä ole että sitä rahaa olisi kovinkaan huikeasti enenmmän kuin noin keskimäärin.
ootsä nähny köyhää lakimiestä ?
- Homestreet
Hän kuskaa vanhaa äitiään terveyskeskukseen ja lapsenlapsiaan päiväkotiin, lisäksi sotalapsi-Pertti-veli täytyy joskus hakea lentokentältä, kun hän lentää Tukholmasta.
- peruspertti
Pertti diggaa japanilaisia menopelejä. Tähän mennessä Mazda 323 Forte, Mazda 626, Yamaha V-Max1200 ja Yamaha 1600 moottoripyörät, Suzuki Grand Vitara. No olen mä nähnyt jenkkisarjojenkin lakimiehillä japanilaisia autoja. Tosin vähän ylempää luokkaa. Yhdellä oli Acura (Honda) NSX ja toisella Lexus LS450. mutta ei olis kovin luontevaa että suomalainen lakimies tai valtion virkamies harrastaisi sen hintaluokan vehkeitä. Maybachista ja Lamborghinista nyt puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023