Mitä Pertti tekee autolla ?

Jalankulkija

Ihmettelen suuresti mitä se Pertti Mäkimaa tekee autolla ?
- Työpaikka ihan naapurissa.
- Ei ole esim. mökkimatkaa.
- Tosin vei poikansa kyllä santahaminaan.
Mutta vielä maastoauto??????????????

8

2274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Kyllä auto pitää olla

• kotikatufani

Tota, käy vaikkapa kaupassa?

Kyseessähän on kuitenkin tv-ohjelma, joka ei perustu tosi-elämään...

• patrick

Että joku autofirma on maksanut sarjan tekijöille siitä että Pertti Mäkimaalla on heidän autonsa ja että se näkyy televisiossa.

• enkeli

Koska Pertti Mäkimaa kuuluu ns. ylempään yhteiskuntaluokkaan jossa rahaa on "hieman" ylimääräistäkin. He eivät siis mieti, TARVIIKO autoa johonkin. Lähinnä auto on siksi että "se on niin cool". Nii.
        Ja todellakin, Kotikatu on satua, ei kannata ottaa sitä tosissaan. ;)

• ....
        enkeli kirjoitti:

Koska Pertti Mäkimaa kuuluu ns. ylempään yhteiskuntaluokkaan jossa rahaa on "hieman" ylimääräistäkin. He eivät siis mieti, TARVIIKO autoa johonkin. Lähinnä auto on siksi että "se on niin cool". Nii.
        Ja todellakin, Kotikatu on satua, ei kannata ottaa sitä tosissaan. ;)

Eipä nuo valtion palkat niin hyviä ole että sitä rahaa olisi kovinkaan huikeasti enenmmän kuin noin keskimäärin.

• JuhPe
        .... kirjoitti:

Eipä nuo valtion palkat niin hyviä ole että sitä rahaa olisi kovinkaan huikeasti enenmmän kuin noin keskimäärin.

ootsä nähny köyhää lakimiestä ?

• Homestreet

Hän kuskaa vanhaa äitiään terveyskeskukseen ja lapsenlapsiaan päiväkotiin, lisäksi sotalapsi-Pertti-veli täytyy joskus hakea lentokentältä, kun hän lentää Tukholmasta.

• peruspertti

Pertti diggaa japanilaisia menopelejä. Tähän mennessä Mazda 323 Forte, Mazda 626, Yamaha V-Max1200 ja Yamaha 1600 moottoripyörät, Suzuki Grand Vitara. No olen mä nähnyt jenkkisarjojenkin lakimiehillä japanilaisia autoja. Tosin vähän ylempää luokkaa. Yhdellä oli Acura (Honda) NSX ja toisella Lexus LS450. mutta ei olis kovin luontevaa että suomalainen lakimies tai valtion virkamies harrastaisi sen hintaluokan vehkeitä. Maybachista ja Lamborghinista nyt puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe