Mitä Pertti tekee autolla ?

Jalankulkija

Ihmettelen suuresti mitä se Pertti Mäkimaa tekee autolla ?
- Työpaikka ihan naapurissa.
- Ei ole esim. mökkimatkaa.
- Tosin vei poikansa kyllä santahaminaan.
Mutta vielä maastoauto??????????????

8

2316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Kyllä auto pitää olla

• kotikatufani

Tota, käy vaikkapa kaupassa?

Kyseessähän on kuitenkin tv-ohjelma, joka ei perustu tosi-elämään...

• patrick

Että joku autofirma on maksanut sarjan tekijöille siitä että Pertti Mäkimaalla on heidän autonsa ja että se näkyy televisiossa.

• enkeli

Koska Pertti Mäkimaa kuuluu ns. ylempään yhteiskuntaluokkaan jossa rahaa on "hieman" ylimääräistäkin. He eivät siis mieti, TARVIIKO autoa johonkin. Lähinnä auto on siksi että "se on niin cool". Nii.
        Ja todellakin, Kotikatu on satua, ei kannata ottaa sitä tosissaan. ;)

• ....
        enkeli kirjoitti:

Koska Pertti Mäkimaa kuuluu ns. ylempään yhteiskuntaluokkaan jossa rahaa on "hieman" ylimääräistäkin. He eivät siis mieti, TARVIIKO autoa johonkin. Lähinnä auto on siksi että "se on niin cool". Nii.
        Ja todellakin, Kotikatu on satua, ei kannata ottaa sitä tosissaan. ;)

Eipä nuo valtion palkat niin hyviä ole että sitä rahaa olisi kovinkaan huikeasti enenmmän kuin noin keskimäärin.

• JuhPe
        .... kirjoitti:

Eipä nuo valtion palkat niin hyviä ole että sitä rahaa olisi kovinkaan huikeasti enenmmän kuin noin keskimäärin.

ootsä nähny köyhää lakimiestä ?

• Homestreet

Hän kuskaa vanhaa äitiään terveyskeskukseen ja lapsenlapsiaan päiväkotiin, lisäksi sotalapsi-Pertti-veli täytyy joskus hakea lentokentältä, kun hän lentää Tukholmasta.

• peruspertti

Pertti diggaa japanilaisia menopelejä. Tähän mennessä Mazda 323 Forte, Mazda 626, Yamaha V-Max1200 ja Yamaha 1600 moottoripyörät, Suzuki Grand Vitara. No olen mä nähnyt jenkkisarjojenkin lakimiehillä japanilaisia autoja. Tosin vähän ylempää luokkaa. Yhdellä oli Acura (Honda) NSX ja toisella Lexus LS450. mutta ei olis kovin luontevaa että suomalainen lakimies tai valtion virkamies harrastaisi sen hintaluokan vehkeitä. Maybachista ja Lamborghinista nyt puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1549
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1374
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1287
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1188
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1155
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe