Olen lueskellut netissä ohjeita kuinka tehdä popup-ikkuna javalla ja kaikkialla on erilaiset ohjeet, mutta mikään ei tunnu toimivan minun tarpeisiini.
On tarkoitus siis saada kuvia aukeamaan popup-ikkunaan aina yksi kuva yhteen ikkunaan ja kuvia on siis vaaka ja pystykokoisia.
Voisiko joku kertoa toimivan tavan toteuttaa kuvien avaamien popup-ikkunaan ja antaa selkokieliset ohjeet tämän toteuttamiseksi? Kiitos!
Kuinka popup-ikkuna?!
barlow
3
912
Vastaukset
- yhtään googlettanut?
löytyi 01. sekunnissa mm.
http://www.internetix.ofw.fi/opinnot/opintojaksot/6tekniikkatalous/java/ikjaval.htm - ,-.,,-.,.-,.-,.-,-.,.-
Jos sinulla ei ole mitään tolkkua mitä on java ja mitä javaskripti, vaan postailet kysymyksiäsi sinne sun tänne satunnaisesti, niin kehottaisin palaamaan aapisen pariin.
Ja kuten edellä jo mainittiin; google auttaa jopa kaltaisiasi - dsdsf
Jos javaan haluat apua, kannattaisi ennemmin kysyä tuolta java-palstalta, ei täältä javascript-palstalta. Tuossa aiemmassa tuli tosin jo vastaus vaikka väärä palsta onkin, mutta älä odota tälläistä tuuria joka kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4376357Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1263666Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?972447Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251919Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821245- 631065
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76960- 44943