Olen lueskellut netissä ohjeita kuinka tehdä popup-ikkuna javalla ja kaikkialla on erilaiset ohjeet, mutta mikään ei tunnu toimivan minun tarpeisiini.
On tarkoitus siis saada kuvia aukeamaan popup-ikkunaan aina yksi kuva yhteen ikkunaan ja kuvia on siis vaaka ja pystykokoisia.
Voisiko joku kertoa toimivan tavan toteuttaa kuvien avaamien popup-ikkunaan ja antaa selkokieliset ohjeet tämän toteuttamiseksi? Kiitos!
Kuinka popup-ikkuna?!
barlow
3
886
Vastaukset
- yhtään googlettanut?
löytyi 01. sekunnissa mm.
http://www.internetix.ofw.fi/opinnot/opintojaksot/6tekniikkatalous/java/ikjaval.htm - ,-.,,-.,.-,.-,.-,-.,.-
Jos sinulla ei ole mitään tolkkua mitä on java ja mitä javaskripti, vaan postailet kysymyksiäsi sinne sun tänne satunnaisesti, niin kehottaisin palaamaan aapisen pariin.
Ja kuten edellä jo mainittiin; google auttaa jopa kaltaisiasi - dsdsf
Jos javaan haluat apua, kannattaisi ennemmin kysyä tuolta java-palstalta, ei täältä javascript-palstalta. Tuossa aiemmassa tuli tosin jo vastaus vaikka väärä palsta onkin, mutta älä odota tälläistä tuuria joka kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669