Liian pieni peppureikä?

LizzeK

Onko kellään ollut ongelmia liian tiukan peppureiän kanssa? Olen kokeillut työntää etusormea peilin avituksella peppureikääni, mutta se ei tunnu mahtuvan kunnolla sinne? Rasvaa olen käyttänyt apuna ja sormen työntäminen sinne (kun olen sen sinne saanut) tuntuu kiihottavalta.

Haluaisin antaa poikaystävälleni peppuseksiä, koska hän on hyväillyt peppureikääni rakastellessamme ja se on tuntunut äärettömän kiihottavalta. Hän on takaapäin rakastellessamme hieronut peppuaukkoani peukalollaan ja sanonut muutenkin, että minulla on ihanan pieni ja söpö reikä. Hän ei ole suoraan ehdottanut peppuseksiä. Minä haluan kokeilla ja antaa hänelle.

Apua?!

21

13423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetissä

      anna sille runkkarille edes vittua!

      • LizzeK

        Tykkään antaa ja sinä et voi kieltää minua antamasta.

        Haluaisin peppuuni kalua, mutta poikaystävän kalun koko pelottaa, kun en saa peppuuni tuota sormeakaan kunnolla.


      • naisen ja miehen
        LizzeK kirjoitti:

        Tykkään antaa ja sinä et voi kieltää minua antamasta.

        Haluaisin peppuuni kalua, mutta poikaystävän kalun koko pelottaa, kun en saa peppuuni tuota sormeakaan kunnolla.

        kirjoitukset erottaa tyylistä, ainakin vähänkään fiksummat ihmiset.


    • kokeilu

      ei mikään reikä ole itsestään iso ja auki - ja oneglmahan olisi, jos näin olisi :-D
      Eli hommaa aloitellaan pehmeästi: ensin annat kielellä, sitten jossakin vaiheessa yksi sormi sisään sitten useampi ja lopulta kalu. Eli reikä "oppii" hiljalleen hommiin, joten älä kylmiltään aloita, ettei tule kipua ja kammoa.

      • LizzeK

        Jos kerron, että haluan peppuun? Mites tuo kielijuttu? Täytyy käydä ainakin pesulla ja isolla hädällä ennen touhuamista?

        Kannattaisiko minun kysyä poikaystävältä, jos hän vähän sormettaisi minua ensin? Vai mitä sanotte, jos itse työntelisin sormea pyllyyn? Onko se hassua?

        Annatteko miehen tulla peppuunne? Valuuko sieltä sitten siemennestettä pitkäänkin?


      • anlmn
        LizzeK kirjoitti:

        Jos kerron, että haluan peppuun? Mites tuo kielijuttu? Täytyy käydä ainakin pesulla ja isolla hädällä ennen touhuamista?

        Kannattaisiko minun kysyä poikaystävältä, jos hän vähän sormettaisi minua ensin? Vai mitä sanotte, jos itse työntelisin sormea pyllyyn? Onko se hassua?

        Annatteko miehen tulla peppuunne? Valuuko sieltä sitten siemennestettä pitkäänkin?

        Moi,

        Rohkeesti vaan ehdotat poitsulles. Jos et uskalla sanoa suoraan käytä ilmaisuja kuten "toinen paikka" jne. Pyydä poikakaverias vaikka nuoleen sua ensin ja samalla sormella hyväileen sun peppua (tietysti liukkarin kans).
        Sitten ottakaa hyvä kylkiasento jossa kumppanisi on helppo hyväillä sun rintoja ja ehkäpä klittaa samalla kun hän tulee sun sisällle. (itse suutelen samalla tyttökaverini niskaa ja kuiskaan rakastavani häntä).

        Mutta toivottavasti nautit kokemuksesta, onnea.(olisimpa sun poikaystävä ;) )


    • LizzeK

      En omista hieromasauvaa tai muuta, joten jos kokeilen kuoritulla ja puhtaalla porkkanalla? Sehän levenee kohti tyveä ja ei varmaasti tunnu niin pahalta. Kokemuksia? Ärsyttääköhän tuo suolta?

      • Joudut lääkäriin

        Näin se vaan on peppuseksi. Jos ahtaat paikat, ei kannata edes sormea sinne tunkea. Kohta sulla on peräsuoli haavaumia täynnä ja veri purskahtelee, mieti sitten oliko tuo kaikki sen arvoista. Itse tungin kerran havin kynttilän rasvan kanssa, mutta liian pitkälle ja vihlaisi niin pirusti ja verta tuli, että hirvitti. Onneksi parantui, enkä sen jälkeen ole sinne mitään tunkenut. ÄLÄ TUNGE SINÄKÄÄN...


      • Taitaa
        Joudut lääkäriin kirjoitti:

        Näin se vaan on peppuseksi. Jos ahtaat paikat, ei kannata edes sormea sinne tunkea. Kohta sulla on peräsuoli haavaumia täynnä ja veri purskahtelee, mieti sitten oliko tuo kaikki sen arvoista. Itse tungin kerran havin kynttilän rasvan kanssa, mutta liian pitkälle ja vihlaisi niin pirusti ja verta tuli, että hirvitti. Onneksi parantui, enkä sen jälkeen ole sinne mitään tunkenut. ÄLÄ TUNGE SINÄKÄÄN...

        Tulla paskakin suun kautta ulos, jos kerta peräsuoli on niin ahdas ettei sormeakaan voi työntää sisälle ilman verenvuotoa.
        Taitaa olla krooninen ripuli ja haavainen paksunsuolen tulehdus, mene hyvä ihminen urologin vastaanotolle ja hoida vaiva kuntoon.

        http://www.gastrolab.net/dictfr.htm


      • Uskon näin!.
        Joudut lääkäriin kirjoitti:

        Näin se vaan on peppuseksi. Jos ahtaat paikat, ei kannata edes sormea sinne tunkea. Kohta sulla on peräsuoli haavaumia täynnä ja veri purskahtelee, mieti sitten oliko tuo kaikki sen arvoista. Itse tungin kerran havin kynttilän rasvan kanssa, mutta liian pitkälle ja vihlaisi niin pirusti ja verta tuli, että hirvitti. Onneksi parantui, enkä sen jälkeen ole sinne mitään tunkenut. ÄLÄ TUNGE SINÄKÄÄN...

        poikaystävällesi niin,mutta laita kertakäyttö käsineet käteen,esim.muovikäsineet!.
        Varmaan pitää!.


    • Kokeillut

      Kyllä sinne isompikin mahtuu, mutta jos haluat fiksu olla, paina suihkulla pariin otteeseeen takapuoleen lämmintä vettä, lähtee rojut pois.

      Vaimo kun toisinaan haluaa hieman alistaa ja hoidella dildolla minua.

      Varovasti varovasti aluksi, mutta jos ei jännitä, ei se satu. Jos sattuu, lopetetaan siihen.

      Hyviä hetkiä teille.

      Muuten, kokeile ihan yksiksesi vaikka sauvan kanssa ekaksi. V'ärinä jeesaa..

      • tee...

        kunnolla huuhtelu käsisuihkun avulla.Tärkeetä on,että käytätte tarpeeksi liukastetta.Ihan kosteusvoidekkin käy.Ensin sormilla hyväilyä ja maltilla sitten kalua sisään.Aluksi varmasti tuntuu oudolta ja vähän ikävältä,mutta anna peppureijän tottua rauhassa terskanpäähän ja kalun kokoon.Siitä se muuttuu nautinnoksi:) itse saan peppuseksistä aivan huippu sarja orkkuja=) onnea matkaan,älä säikähdä vaikka alussa olisi vähän ongelmia.
        T:Nainen


      • peppumies
        tee... kirjoitti:

        kunnolla huuhtelu käsisuihkun avulla.Tärkeetä on,että käytätte tarpeeksi liukastetta.Ihan kosteusvoidekkin käy.Ensin sormilla hyväilyä ja maltilla sitten kalua sisään.Aluksi varmasti tuntuu oudolta ja vähän ikävältä,mutta anna peppureijän tottua rauhassa terskanpäähän ja kalun kokoon.Siitä se muuttuu nautinnoksi:) itse saan peppuseksistä aivan huippu sarja orkkuja=) onnea matkaan,älä säikähdä vaikka alussa olisi vähän ongelmia.
        T:Nainen

        Tuossa ne tärkeimmät jo tulikin sanottua, eli liukastetta pitää olla kunnolla, sitä kun ei pepussa luonnostaan ole. Ja kunnolla malttia touhuun, ei sitä hommaa tosiaankaan voi liian hitaasti tehdä.

        Ne pepun lihakset kun ei ole siitä vain käskettävissä vaan rentoutuvat omia aikojaan silloin kun siltä tuntuu. Ei sinne pidä yrittää mitään työntää ennenkuin paikat on rentona, muuten sattuu ja voi vertakin tulla.

        Siis todella hitaasti ekoilla kerroilla, ja heti jos sattuu niin sitten pakkia. Ajan kanssa sen rentoutumisenkin oppii, ja silloin homma sujuu paremmin.

        Peppumies nauttii kun saa työntyä kumppaninsa tiukkaan peppuun, mutta vielä enemmän hän nauttii silloin kun tietää että kumppanikin pitää siitä. Koko homman tarkoitus on kumminkin tuottaa molemmille nautintoa ja hyvä olo. Jos peppuseksi ei ota onnistuakseen molempien mielestä, ei sitä kannata eikä saakaan väkisin yrittää. Vaikka monet siitä pitääkin niin ei kaikkien tarvitse. Ja tärkein sääntö on se että ei vaadi kumppaniaan tekemään sellaista mitä hän ei itse halua.


    • peeloverM

      varmaankin kannattaisi itse vähän koitella paikkojaan alussa..
      alun jälkeen se kuulemma on NAUTINTO!!

      • hui

        En mä ainakaan uskalla,kun pieni peppureikä ja ukolla niin iso kalu,että hyvä kun mahtuu sinne toiseen paikkaan...


    • menkkojen aikana

      osta kassillinen siteitä, ennen kuin aloitat kokeilut. reikäsi valuu suolitulehduksen johdosta muutaman viikon. varo kumartelemista. jos poika kaveri ehdottelee, anna hänen näyttää mallia esim. glillimakkaralla. tiedät kai, että anaalia herkulliseksi kirjoittelevat naiset ovat etupäässä miehiä--RRR-miehiä.

    • Anonyymi

      On olemassa sellaisia anaalin levittäjiä. Ne pitävät reiän ihanasti apposen auki. Kundikaverisi voi sitten helposti tuikkia sinua peräaukkoon.

    • Anonyymi

      Peilin avulla??? Ei ihme jos ei onnistu, tuskin sinne peili mahtuu !!
      Totta puhuen, MIKSI IHMEESSÄ TARVIIT PEILIÄ? kai sä löydät sen ilmankin ???
      Mulla isoin on 34/7,5 cm ja menee aikahelposti (ilman peiliä) ;-D

      Eli siis harjoittelua vain, mie aloitin 16 vuotiaana pienillä kynttilöillä. Aina vai sitten vähän suurempaa. Ja vakuutan; tästä harrastuksesta ei ole mitään haittaa !!!

    • Anonyymi

      Hanki pienempi peili.

    • Anonyymi

      Jos peppureikä on noin tiukassa kuosissa niin kannattaa 1. ostaa kunnon liukastetta (vesipohjainen on helpompi pestä pois) ja varovasti hakea ensin hyvää tuntumaa yhdellä sormella ennenkuin lisää sormia(sormilla on ehkä parempi aloittaa nautinnollisen tuntuman hakeminen niiden pehmeyden takia) jonka jälkeen voi koittaa orgastisen tuntuman hakemista pienehköllä dildolla tai anustapilla.

      Sitten voi myös ottaa klitoriksenhieronnan mukaan samalla kun haet sormilla/seksileluilla kiihoittavaa tuntumaa anuksesta.

      Ja tosiaan liukuvoidetta kannattaa aluksi käyttää melko reippaasti(tietty tässäkin on se mikä itsestä tuntuu parhaalta, monet naiset tykkäävät vähemmästä liukkarista)

    • Anonyymi

      Sellainen juttu että millaista tulee ulos niin hyvin mahtuu sisäänkin ja kun turha pelko ja jännitys muuttuu haluksi ja kiihkoksi reikään menee melko varmasti normaalikokoinen 15 cm penis .
      Jopa heterona kun yksi seksuaalisesti aktiivinen nainen työnteli kuumaan sauvaansa minun 50 miehen anukseen ymmärsin homoja aivan eritavalla se sauva tuntui kuten jo anaalin koskettelu , hierominen, sormettelu aivan jäätävän ihanalta,
      oikeasti kun se ihana otti lastin suuhunsa ja sauva oli pepussa , olin taivaassa.

      Siksi nämä only way out jne peppuseksi kieltäjät ja homojen haukkuja t ovat seksuaalivajavaisia , tuomitsemassa kokeilematta ;
      niin naisen ja miehen välistä peppupanoa kuin miehen ja miehen seksiä.
      Se vaan on elämää eikä varmaakaan pois moraalisaarnaajilta ja tiukkanuttaraisilta terveys kiihkoilijoita,, peppuun on pantu varmaa aina.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe