Ilkka Jääskeläinen

Ilkka Jääskeläis Fanittaja95«3

Kuka äänesti Ilkkaa? Mie äänestin ainakin! Tänne kaikki kirjottaa jotka sitä äänesti! ;] Ja olis kiva jos Ilkka itse kävis täällä!!

22

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he is the best

      Kun Ilkka ilmestyi ruutuun, tuli aina hyvä olo :) Onneksi Ilkka voitti! Nähdään ja kuullaan sitä vielä PALJON! :)

      Oikeestaan toivoo, ettei Ilkka kävis ite lukemassa näitä. Täällä on niin sairaita juttuja, kun jotkut ei osaa muualle purkaa vihaansa ja sekopäisyyttään :(

    • OLL1

      ONKO ILKKA MYÖS EHDOKKAANA ITSE ÄÄNESTIN MATTI VANHASTA MUTTA JOS OLISIN TIENNYT ETTÄ ILKKA ON EHDOKKAANA NIIN TIETENKIN OLISIN ÄÄNESTÄNYT ILKKAA.

    • ilkkaa

      Sinä äänestit,suuresti ihmettelen miksi.Noh ehkä sinulla ei ole musiikkimakua,tai et huomaa kun lauletaan väärin.

      • sen tietää musikaaliset

        Ainoastaan asenteelliset ja itsepäiset väittävät vieläkin että Ilkka ei laula hyvin. Tekivät johtopäätöksensä ehkä mtv3 n huonojen lähetysten takia, eivätkä ole kuulleet Ilkkaa livenä.


      • 7 tiedän
        sen tietää musikaaliset kirjoitti:

        Ainoastaan asenteelliset ja itsepäiset väittävät vieläkin että Ilkka ei laula hyvin. Tekivät johtopäätöksensä ehkä mtv3 n huonojen lähetysten takia, eivätkä ole kuulleet Ilkkaa livenä.

        olin luokkatoveri. Julkisuudenkipeä hömppeli.


      • Ilkkafani*****

        Minä äänestin ilkkaa !!!!!


      • unohtanut
        Ilkkafani***** kirjoitti:

        Minä äänestin ilkkaa !!!!!

        ottaa lääkkeet ennen äänestystä.


      • olet vain hömppeli
        7 tiedän kirjoitti:

        olin luokkatoveri. Julkisuudenkipeä hömppeli.

        Olet vaan Ilkan vihaajahömppeli joka kirjoittaa joka keskusteluun ivaavia juttuja Ilkasta. Voisit mennä jo muita keskusteluja seuraamaan jos täällä on rankkaa.


      • ota lääkkeesi
        unohtanut kirjoitti:

        ottaa lääkkeet ennen äänestystä.

        Eli sinulle, joka et kestä Ilkan suosiota, otapa rennommin, tai joudut itse kohta lääkitykselle.


      • se ole
        7 tiedän kirjoitti:

        olin luokkatoveri. Julkisuudenkipeä hömppeli.

        mieheltä TODELLA hyvin, jos seiskan laulunumerolla pääsee Idols'iksi? Ja se kertoo vaan siitä, että mies on suosittu.

        Saman numeron sain itsekin laulusta, eikä minun lauluäänestä voi puhua samana päivänäkään. Ilkka laulaa hyvin.

        Miten sinulla? Joudut vaan keskustelupalstalla haukkua muita xD EI taida mennä hyvin sinulla =)


      • mitä tarkoitat
        ota lääkkeesi kirjoitti:

        Eli sinulle, joka et kestä Ilkan suosiota, otapa rennommin, tai joudut itse kohta lääkitykselle.

        Suosiolla.Onko ilkalla jotain suosiota.En ole havainnut mitään suosiota.Hän vain sai valitettavasti eniten ääniä,,,jos sai,,kukaanhan ei tiedä kuinka ne äänet on laskettu.


      • he is the best
        mitä tarkoitat kirjoitti:

        Suosiolla.Onko ilkalla jotain suosiota.En ole havainnut mitään suosiota.Hän vain sai valitettavasti eniten ääniä,,,jos sai,,kukaanhan ei tiedä kuinka ne äänet on laskettu.

        No ehkä se suosion määrä joskus sullekin selviää. Toisilla kestää kauemmin huomata joitain asioita...


      • se on totta
        se ole kirjoitti:

        mieheltä TODELLA hyvin, jos seiskan laulunumerolla pääsee Idols'iksi? Ja se kertoo vaan siitä, että mies on suosittu.

        Saman numeron sain itsekin laulusta, eikä minun lauluäänestä voi puhua samana päivänäkään. Ilkka laulaa hyvin.

        Miten sinulla? Joudut vaan keskustelupalstalla haukkua muita xD EI taida mennä hyvin sinulla =)

        Mutta epäilen erittäin paljon tuota että olisi ollut vain 7 koulussa ja hömppeliksi nimittäminen sai ärsyyntymään. Täällä on niin paljon Ilkan haukkumista.


      • Jep!
        ota lääkkeesi kirjoitti:

        Eli sinulle, joka et kestä Ilkan suosiota, otapa rennommin, tai joudut itse kohta lääkitykselle.

        joo hakeutukaa hoitoon! Ikero rulettaa! I love Ilkka!!!!!!


      • ilkka<3
        se ole kirjoitti:

        mieheltä TODELLA hyvin, jos seiskan laulunumerolla pääsee Idols'iksi? Ja se kertoo vaan siitä, että mies on suosittu.

        Saman numeron sain itsekin laulusta, eikä minun lauluäänestä voi puhua samana päivänäkään. Ilkka laulaa hyvin.

        Miten sinulla? Joudut vaan keskustelupalstalla haukkua muita xD EI taida mennä hyvin sinulla =)

        joo ittelläs ei taida mennä hyvin, ittelläs oli varmaan 4 musiikki! mut ilkka on TOSI HYVÄ LAULAMAAN JA MUITTEN ON TURHA VALITTAA! vai mitä?


    • Sartza1

      Äänestin Ilkkaa. Se on paras!

    • Ilkka Rulez

      Tottakai mie äänestin Ilkkaa, olin myös katsomassa ihan livenä siellä vikassa finaalissa... sain jopa halata Ilkkaa

    • Ilkka <3<3<3 Ja Ha...

      Ilkka on aivvan ihana

    • ILKKaFan_ILy

      Ilkkaa oli pakko äänestää muuten en ois pystyny nukkuun yöllä!!!Ku se on nii ihQu oisin muute nähny painajaista mis Ilkka ois tullu kysyyn mult et miks mää en äänestäny sitä ja niinedelleen ja niinedelleen...

    • Anonyymi

      Tekee paluun 20 vuoden jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe