Ilkka Jääskeläinen

Ilkka Jääskeläis Fanittaja95«3

Kuka äänesti Ilkkaa? Mie äänestin ainakin! Tänne kaikki kirjottaa jotka sitä äänesti! ;] Ja olis kiva jos Ilkka itse kävis täällä!!

22

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he is the best

Kun Ilkka ilmestyi ruutuun, tuli aina hyvä olo :) Onneksi Ilkka voitti! Nähdään ja kuullaan sitä vielä PALJON! :)

Oikeestaan toivoo, ettei Ilkka kävis ite lukemassa näitä. Täällä on niin sairaita juttuja, kun jotkut ei osaa muualle purkaa vihaansa ja sekopäisyyttään :(

• OLL1

ONKO ILKKA MYÖS EHDOKKAANA ITSE ÄÄNESTIN MATTI VANHASTA MUTTA JOS OLISIN TIENNYT ETTÄ ILKKA ON EHDOKKAANA NIIN TIETENKIN OLISIN ÄÄNESTÄNYT ILKKAA.

• ilkkaa

Sinä äänestit,suuresti ihmettelen miksi.Noh ehkä sinulla ei ole musiikkimakua,tai et huomaa kun lauletaan väärin.

• sen tietää musikaaliset

Ainoastaan asenteelliset ja itsepäiset väittävät vieläkin että Ilkka ei laula hyvin. Tekivät johtopäätöksensä ehkä mtv3 n huonojen lähetysten takia, eivätkä ole kuulleet Ilkkaa livenä.

• 7 tiedän
        sen tietää musikaaliset kirjoitti:

Ainoastaan asenteelliset ja itsepäiset väittävät vieläkin että Ilkka ei laula hyvin. Tekivät johtopäätöksensä ehkä mtv3 n huonojen lähetysten takia, eivätkä ole kuulleet Ilkkaa livenä.

olin luokkatoveri. Julkisuudenkipeä hömppeli.

• Ilkkafani*****

Minä äänestin ilkkaa !!!!!

• unohtanut
        Ilkkafani***** kirjoitti:

Minä äänestin ilkkaa !!!!!

ottaa lääkkeet ennen äänestystä.

• olet vain hömppeli
        7 tiedän kirjoitti:

Olet vaan Ilkan vihaajahömppeli joka kirjoittaa joka keskusteluun ivaavia juttuja Ilkasta. Voisit mennä jo muita keskusteluja seuraamaan jos täällä on rankkaa.

• ota lääkkeesi
        unohtanut kirjoitti:

ottaa lääkkeet ennen äänestystä.

Eli sinulle, joka et kestä Ilkan suosiota, otapa rennommin, tai joudut itse kohta lääkitykselle.

• se ole
        7 tiedän kirjoitti:

mieheltä TODELLA hyvin, jos seiskan laulunumerolla pääsee Idols'iksi? Ja se kertoo vaan siitä, että mies on suosittu.

Saman numeron sain itsekin laulusta, eikä minun lauluäänestä voi puhua samana päivänäkään. Ilkka laulaa hyvin.

Miten sinulla? Joudut vaan keskustelupalstalla haukkua muita xD EI taida mennä hyvin sinulla =)

• mitä tarkoitat
        ota lääkkeesi kirjoitti:

Eli sinulle, joka et kestä Ilkan suosiota, otapa rennommin, tai joudut itse kohta lääkitykselle.

Suosiolla.Onko ilkalla jotain suosiota.En ole havainnut mitään suosiota.Hän vain sai valitettavasti eniten ääniä,,,jos sai,,kukaanhan ei tiedä kuinka ne äänet on laskettu.

• he is the best
        mitä tarkoitat kirjoitti:

Suosiolla.Onko ilkalla jotain suosiota.En ole havainnut mitään suosiota.Hän vain sai valitettavasti eniten ääniä,,,jos sai,,kukaanhan ei tiedä kuinka ne äänet on laskettu.

No ehkä se suosion määrä joskus sullekin selviää. Toisilla kestää kauemmin huomata joitain asioita...

• se on totta
        se ole kirjoitti:

mieheltä TODELLA hyvin, jos seiskan laulunumerolla pääsee Idols'iksi? Ja se kertoo vaan siitä, että mies on suosittu.

Saman numeron sain itsekin laulusta, eikä minun lauluäänestä voi puhua samana päivänäkään. Ilkka laulaa hyvin.

Miten sinulla? Joudut vaan keskustelupalstalla haukkua muita xD EI taida mennä hyvin sinulla =)

Mutta epäilen erittäin paljon tuota että olisi ollut vain 7 koulussa ja hömppeliksi nimittäminen sai ärsyyntymään. Täällä on niin paljon Ilkan haukkumista.

• Jep!
        ota lääkkeesi kirjoitti:

joo hakeutukaa hoitoon! Ikero rulettaa! I love Ilkka!!!!!!

• ilkka<3
        se ole kirjoitti:

joo ittelläs ei taida mennä hyvin, ittelläs oli varmaan 4 musiikki! mut ilkka on TOSI HYVÄ LAULAMAAN JA MUITTEN ON TURHA VALITTAA! vai mitä?

• Sartza1

Äänestin Ilkkaa. Se on paras!

• Ilkka Rulez

Tottakai mie äänestin Ilkkaa, olin myös katsomassa ihan livenä siellä vikassa finaalissa... sain jopa halata Ilkkaa

• Ilkka <3<3<3 Ja Ha...

Ilkka on aivvan ihana

• ILKKaFan_ILy

Ilkkaa oli pakko äänestää muuten en ois pystyny nukkuun yöllä!!!Ku se on nii ihQu oisin muute nähny painajaista mis Ilkka ois tullu kysyyn mult et miks mää en äänestäny sitä ja niinedelleen ja niinedelleen...

• Anonyymi

Tekee paluun 20 vuoden jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      104
      3076
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2415
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1956
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1510
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1490
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1385
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      912
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      907
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      846
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      769
    Aihe