Kun tätä palstaa lueskelin nii aattelin että jospa NAISET te kirjoittaisitte ja kertoisitte minkä kokoisesta peniksestä te tykkäätte ja on teidän mieleen, niin saatais selkeet vastaukset tälle ikuiselle kysymykselle niin ei jokasen miehen tarvii kirjoitella tänne erikseen niikuin tuhat ja sata jo tehny.piste=)
-pituus:14 ympäryys:11,5 -
Naiset-->teidän mielestä hyvä kokoinen penis??
Palstaa lueskellu
9
3455
Vastaukset
- on mielestäni
normaali. Eihän tuota isoksi voi sanoa, mutta kyllä sä tuohon normisakkiin kuulut. On tullu vastaan aika paljon ja kyllä homma hoituu, jos vaan vehje kivettyy;)
- hyviä
jos orgasmin saa.
- mieltä
hyviä kirjoitti:
jos orgasmin saa.
edellisen kanssa.
- sannimanni
hyviä kirjoitti:
jos orgasmin saa.
nii, ja siihen vaikuttaa muukin kuin se koko
- Anniina 12v
30cm olisi varmaankin riittävän suuri..
- Palstaa lueskellu
kiitoksia tulleista vastauksista:)
Mie ottaisin normin, miel alle 17 cm...Paksuus miel alle 5...
- garanti
Ei tuota ongelmaa suomessa:)20cm kyrvät on utopiaa!
- ..kokoinen..
..on paras;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418