Kansalaiset!!!!!

!!!!

Katsokaa taivaalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Ps. Ihan tosi!!!!!!!

15

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähny mittään.....=:0))))))))))))))))))))))))))

      • !!!!

        että siellä olisi pitänyt näkyäkkin jotain?? Heh!!!!!! Mutta onhan siellä tosin pilviä ja valosaastetta.......... :o :o :o


      • !!!! kirjoitti:

        että siellä olisi pitänyt näkyäkkin jotain?? Heh!!!!!! Mutta onhan siellä tosin pilviä ja valosaastetta.......... :o :o :o

        mut sun avaus antoi ymmärtää että taivaalla olis ollu jotain...vaikka uffo...........=;8)))))))))))


      • !!!!
        BBrunetti kirjoitti:

        mut sun avaus antoi ymmärtää että taivaalla olis ollu jotain...vaikka uffo...........=;8)))))))))))

        ufot nyt tänne pikku Tellukselle jaksaa vaivautua etenkin kun koko maailmamme näyttää olevan lähestyvän kasvihuone-ilmiön partaalla ja matkaa kestää muutenkin parituhatta valovuotta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O :O


    • mutta näen vain katon. Ai...oisko pitäny mennä ulos,jaa...ok.mä meen. ;)))))

      • !!!!

        sitten mitä tapahtui!!!!!!!!!!!!! :)))))))


      • !!!! kirjoitti:

        sitten mitä tapahtui!!!!!!!!!!!!! :)))))))

        Ensin liukastuin ja lensin peffalleni, siitä olikin hyvä kattella taivaalle. Ei siellä mitään näkyny, Pimeitä pilviä vaan ja kylmäki oli.Tässä koneen vieressä on paljon lämpimämpi. ;)))))


      • !!!!
        Ljenotshka kirjoitti:

        Ensin liukastuin ja lensin peffalleni, siitä olikin hyvä kattella taivaalle. Ei siellä mitään näkyny, Pimeitä pilviä vaan ja kylmäki oli.Tässä koneen vieressä on paljon lämpimämpi. ;)))))

        viimeistään silloin pitäisi jo alkaa ruveta lämpenemään........ :D


      • !!!! kirjoitti:

        viimeistään silloin pitäisi jo alkaa ruveta lämpenemään........ :D

        termarissa valmiina, taidanki käydä hörppäämässä. ;)


      • !!!!
        Ljenotshka kirjoitti:

        termarissa valmiina, taidanki käydä hörppäämässä. ;)

        laita samalla sekaan pari palaa sokeria, niin kyllä maistuu!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)


    • Hartte-Vainaa
      • Mikä supertuijotus! Ei ihme, että järkytyit, taisi taas mennä yöunet..


      • Hartte-Vainaa
        Ljenotshka kirjoitti:

        Mikä supertuijotus! Ei ihme, että järkytyit, taisi taas mennä yöunet..

        Omassa keittiökaapissa koputteleva kummitushiiri valvottaa minua huomattavasti enemmän kuin miljonien valovuosien päästä tuijottava suuri (korostan: SUURI) silmä...

        Toisaalta saattaa käydä niinkin, että löydän nukkumaan mennessäni yöpöydän laatikosta Tähdet ja avaruus-lehden. Se valvottanee allekirjoittanutta kummituksiakin tehokkaammin...

        Ei ole mitään kamalampaa kuin jäädä koukkuun tähän:

        http://www.ursa.fi/


      • Hartte-Vainaa kirjoitti:

        Omassa keittiökaapissa koputteleva kummitushiiri valvottaa minua huomattavasti enemmän kuin miljonien valovuosien päästä tuijottava suuri (korostan: SUURI) silmä...

        Toisaalta saattaa käydä niinkin, että löydän nukkumaan mennessäni yöpöydän laatikosta Tähdet ja avaruus-lehden. Se valvottanee allekirjoittanutta kummituksiakin tehokkaammin...

        Ei ole mitään kamalampaa kuin jäädä koukkuun tähän:

        http://www.ursa.fi/

        usein taustakuvana just noita avaruuskuvia. Toi mies niitä kaivelee jostain netistä. Muuten, ne taustakuvat vaihtuu monta kertaa päivässä. Ei ikinä tiedä, kun tulee koneelle, kuka sieltä tuijottaa.
        Kerran pelästyin kuollakseni, kun tuijotin itseäni ruudussa...Huuuu...


      • Hartte-Vainaa
        Ljenotshka kirjoitti:

        usein taustakuvana just noita avaruuskuvia. Toi mies niitä kaivelee jostain netistä. Muuten, ne taustakuvat vaihtuu monta kertaa päivässä. Ei ikinä tiedä, kun tulee koneelle, kuka sieltä tuijottaa.
        Kerran pelästyin kuollakseni, kun tuijotin itseäni ruudussa...Huuuu...

        Onneksi et nähnyt allekirjoittanutta!

        Peili pelottaa minua enemmän kuin yksikään kummitus tahi räyhähenki...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe