syyttävät aina muita rasismistaan. seuratkaapa vaikka tätä ja maahanmuuttajat-palstaa...
rasistit
11
758
Vastaukset
- munakarva
....sinä?
- mono!!
Karvapää monologi 2447 sivua hyvää luettavaa
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&q=karvap%E4%E4 - Enok
on hankkinut työtä?
- syyttävät
mamujen rikoksista kaikkia muita paitsi rikollisia itseään. Tajuatko?
- kuka?
Ei pidä paikkaansa.
Panes joku linkki.
- humanisti
karvapää puhuu vähän mutta asiaa
- näin on
Täyttä asiaa.
Ja kaikkein parhaiten karvapään antama kuvaus sopii hänen itsensä kaltaisiin muslimirasisteihin. - humanisti
näin on kirjoitti:
Täyttä asiaa.
Ja kaikkein parhaiten karvapään antama kuvaus sopii hänen itsensä kaltaisiin muslimirasisteihin.mikään muslimi ole. Ja ennen kuin panikoit, kerron että enpä ole minäkään. ei sen puoleen että muslimit minussakaan mitään paniikkia aikaan saisivat. ovatpahan yksi uskonto muitten joukossa, koko lailla samanlaisia kuin juutalaiset ja kristityt, eivät siis kovin kiinnostavia. jos minusta uskovainen tulisi, niin ehkä buddhalainen.
- antirasisti1
humanisti kirjoitti:
mikään muslimi ole. Ja ennen kuin panikoit, kerron että enpä ole minäkään. ei sen puoleen että muslimit minussakaan mitään paniikkia aikaan saisivat. ovatpahan yksi uskonto muitten joukossa, koko lailla samanlaisia kuin juutalaiset ja kristityt, eivät siis kovin kiinnostavia. jos minusta uskovainen tulisi, niin ehkä buddhalainen.
Karvapää nimenomaan on muhamettilainen (=rasisti)
- humanisti
antirasisti1 kirjoitti:
Karvapää nimenomaan on muhamettilainen (=rasisti)
sen enempää kuin muutkaan uskovaiset
- HtJ
Vähemmästäkin sitä rasistiseks tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481