On milenkiintoista nähdä, kuinka paljon Timo Soinin kannatus todella nousee. Moni Kepua aiemmin äänestänyt saattaa nyt antaa protestiäänen Soinille. Jos Soinissa olisi enemmän vennamolaista karismaa, protesti voisi olla laajempikin. Itse en jaksa uskoa, että Soini saisi ainakaan enempää kuin 5 % äänistä. Kolme on kuitenkin tällä haavaa veikkaukseni. Kuitenkin Soini on ainoa protestikanava Kepun politiikkaa vastaan niiden parissa, jotka ovat aiemmin Kepua uskollisesti kannattaneet. Kyllä tällainen muistutus kannattaisi toki Kepulle antaa. Sillä olisi politiikkaa virvoittava vakutus.
Yksi seurattava ilmiö
4
183
Vastaukset
- vasemmistolaisia
Kyllä Soini saattaa hyvinkin kerätä 3-4 prosenttia äänistä, mutta tuskinpa hänen äänensä ainakaan keskustan peruskannattajilta tulevat. Soini saa äänensä luonnostaan protestihenkisiltä ihmisiltä ja heitä on kaikissa väestöryhmissä ympäri maata. Protestiäänestäjät ovat liikkuvia äänestäjiä, jotka äänestävät milloin mitäkin puoluetta, tavallisimmin kuitenkin jotain oppositiossa olevaa.
Jos joku puolue menettää vakituisia äänestäjiään, se on mielestäni vasemmistoliitto, jolla ei ole omaa ehdokasta. Myös optiokohu vahvistaa Soinin vasemmistolaiskannatusta.- kun katsoo
minkälaista porukkaa Soinin tilaisuuksissa on, kyllä on ankean näköistä porukkaa! Aivan ihmeellisen näköistä porukkaa, joita ei kyllä normaalina aikoina näy liikkuvan?
- JRVK
En pidä todennäköisenä, että kepun kannattajat valuisivat Soinin taakse. Sellaista ei ole ollut missään nähtävissä. Sitä paitsi Perussuomalaisten aatemaailma ei ole kaikken lähimpänä Keskustalaista aatemaailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681