äänestää ollenkaan näissä vaaleissa.
Siinä menee ääni hukkaan, niin kuin hohtimet kaivoon.
Tarjaa ei tarvitse
4
271
Vastaukset
- rakastaa äänestää
halosta,muistakaa kuka halusi maamiinat kieltoon suomessa.halonen oli tämä joka haluaa suomen lipovan venäjän persettä
- no kiva
kun täällä on joku kuka kertoo mitä meidän pitää tehdä - eihän me ilman sun neuvoas mitään tajuttaiskaan!
- säkään
osaa olla lukematta
- Anonyymi
Ihana aloitus miltei 20 v takaa.
Itse allekirjoitin kansalaisaddressin Ottawan sopimuksesta irtautumisesta. Maailmanpoliittisen tilanteen takia. Viime vuonna 2024.
2006 äänestin Tarjaa. Ja olin sitä mieltä, että jalkaväkimiinat tulisi kieltää. Ja luulin, että sivistys riittäisi ainakin isoilla valtioilla ja eurooppalaisilla sivistysvaltioilla siihen, että asiat ja riidat hoidetaan sopimuksilla ja yhteistyöllä, jossa ketään ei laitetan selkä seinää vasten. Eikä tarvita sotaväkeä tappamaan kansalaisia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671