Moro
Olen omistanut seuraavia automerkkejä
Toyota 2 kpl, Audi, Opel, lisäksi Pontiac ja Buick. (Kahdesta em. mainitusta en aio vieläkään luopua niiden kestävyyden takia)
Seuraavana hankintalistalla on 85-95 mallinen Cadillac.
Kertokaapa missä on asiallinen keskustelupalsta ja oikeaa tietoa 80 - 90 luvun cadillaceista ??
Mallit, koneet, tehot. vertailut eri caddyihin jne, oikeat hankintakanavat, myös varaosille.
Toivoisin, että tähän vastaisivat vain todelliset Cadillacin omistajat. Kiitos !
Mistä oikeaa tietoa 80 - 90 cadillaceista
jokkeri40
3
560
Vastaukset
- aaa
jos aitoa caddya haikailet ni kierrä kaukaa ne 80-luvun"caddyt".onhan nekin komeen näkösiä mutta tekniikka on ihan sama kun capricessa,oldsissa yms...
- dataa
Jotain dataa löydät tuolta: http://www.auto123.com/en/new/carinfo/index.spy?make=Cadillac
Minkälaisen Caddyn meinaat hankkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178