Moro
Olen omistanut seuraavia automerkkejä
Toyota 2 kpl, Audi, Opel, lisäksi Pontiac ja Buick. (Kahdesta em. mainitusta en aio vieläkään luopua niiden kestävyyden takia)
Seuraavana hankintalistalla on 85-95 mallinen Cadillac.
Kertokaapa missä on asiallinen keskustelupalsta ja oikeaa tietoa 80 - 90 luvun cadillaceista ??
Mallit, koneet, tehot. vertailut eri caddyihin jne, oikeat hankintakanavat, myös varaosille.
Toivoisin, että tähän vastaisivat vain todelliset Cadillacin omistajat. Kiitos !
Mistä oikeaa tietoa 80 - 90 cadillaceista
jokkeri40
3
576
Vastaukset 3
- aaa
jos aitoa caddya haikailet ni kierrä kaukaa ne 80-luvun"caddyt".onhan nekin komeen näkösiä mutta tekniikka on ihan sama kun capricessa,oldsissa yms...
- dataa
Jotain dataa löydät tuolta: http://www.auto123.com/en/new/carinfo/index.spy?make=Cadillac
Minkälaisen Caddyn meinaat hankkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588