Mitä se OC sitten loppujen lopuksi on?

Pietu1713

OC on keski-ikää lähestyvien (=sarjassa teinejä) amatöörinäyttelijöiden tähdittämiä heikkolaatuisia näyttelijäsuorituksia ja kohtauksia. Tuntuu kuin että tarinassa ei olisi edes mukana, vaan että homma vedetään absurdisti ilman osoitettavaa tunnetta läpi tai sitten yli-innokkaasti jolloin tarkoitettu sanoma jää ilmaisematta. Vedetään siis joko "niin paljo kuin koneesta lähtee" tai sitten "liinat kiinni". Ja eikö showhun olisi voinut palkata sopivan iän omaavia eikä aikansa eläneitä kehäraakkeja? pyh. Ohjelma saa oikeastaan koomillisen sävyn kun homman juoni pyörii teinimaailmassa ja tyypit on vanhoja patuja. hah hah. Kyllä jämpti on näin.

8

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄLÄ jauha paskaa!

      Toi puhe oli suraan verrannollista Matti Nykäseen!! Älä poika puhu paskaa sarjasta, josta et tiedä mitään. O.C.:ssa juoni on muihin sarjoihin verrattuna todella laadukasta, eikä OC:ssa setvitä asioita liikaa, kuten esimerkiksi Päivien Viemää-sarjassa. Ei sillä etteikö se olisi hyvä.

      Näyttelijät tekevät työnsä loistavasti. Onhan se totta että sarja on tarkoitettu vähän nuoremmille, mutta itse (N26v) katson hyvin mielelläni joka jakson TV:stä.

      En kyllä ymmärrä mitä yrität oikein änkyttää, jos OC olisi huono, niin ei se olisi ollut katsotuin sarja viimevuodelta.

      Tämän siitä oppii että ei kannata alkaa kirjoittelemaan tänne palstoille, kun kirjoitustyylistäsi paistaa läpi tietämättömyys ja tyhmyys aika selvästi. Hyvää päivänjatkoa sinullekin!!!!

      • Pietu1713

        Mielestäni käytän oikein korrektiaa kieltä. Ennen kaikkea kieliopillisesti olen ylemmällä tasolla kuin Te. On vähä kuin turha tulla arvon matamilla puheleen skeidaa asiasta.
        Nykästä siteeratakseni "so not, kunhan hyppy kulkee"

        Muuta siitä vain ajattelin vielä kysäistä, että eikö näyttelijöiden ´feikki ikä todellisuuden ja roolin välillä ole aika koomillinen?
        :)


      • Älä jauha paskaaa
        Pietu1713 kirjoitti:

        Mielestäni käytän oikein korrektiaa kieltä. Ennen kaikkea kieliopillisesti olen ylemmällä tasolla kuin Te. On vähä kuin turha tulla arvon matamilla puheleen skeidaa asiasta.
        Nykästä siteeratakseni "so not, kunhan hyppy kulkee"

        Muuta siitä vain ajattelin vielä kysäistä, että eikö näyttelijöiden ´feikki ikä todellisuuden ja roolin välillä ole aika koomillinen?
        :)

        "Mielestäni käytän oikein korrektiaa kieltä. Ennen kaikkea kieliopillisesti olen ylemmällä tasolla kuin Te"

        HEH, oletpas hauska:) Olet kyllä hyvä kirjoittamaan, muttakun se ei riitä, pitää olla myös tietoa siitä mitä kirjoittaa? Niin ja näyttää siltä että olet tullut tänne näyttääksesi meille muille "hyvän kirjoitustaitosi"?Vai?

        Onhan se ikä roolihahmon ja todellisen henkilön välillä aika suuri, mutta so what? Mielestäni Ryan ja Seth näyttävät just 17 vuotiailta ja muutkin näyttävät ihan ikäiseltään.


        Kuinka vanha olet oikeasti. Puheittesi perusteella joku 20-30w työtön mies, jolla ei ole aikaa kuin kirjoitella teini-palstoille älyttömyyksiä!!! Häpeäisit vähän!!!


      • Pietu1713
        Älä jauha paskaaa kirjoitti:

        "Mielestäni käytän oikein korrektiaa kieltä. Ennen kaikkea kieliopillisesti olen ylemmällä tasolla kuin Te"

        HEH, oletpas hauska:) Olet kyllä hyvä kirjoittamaan, muttakun se ei riitä, pitää olla myös tietoa siitä mitä kirjoittaa? Niin ja näyttää siltä että olet tullut tänne näyttääksesi meille muille "hyvän kirjoitustaitosi"?Vai?

        Onhan se ikä roolihahmon ja todellisen henkilön välillä aika suuri, mutta so what? Mielestäni Ryan ja Seth näyttävät just 17 vuotiailta ja muutkin näyttävät ihan ikäiseltään.


        Kuinka vanha olet oikeasti. Puheittesi perusteella joku 20-30w työtön mies, jolla ei ole aikaa kuin kirjoitella teini-palstoille älyttömyyksiä!!! Häpeäisit vähän!!!

        Itse asiassa olen juuri tällainen "teini"... Haluan vain purkaa tietämykseni ja asiantuntevan kokemukseni täällä.
        :)

        ps. Mainitsin vain huonoja puolia alk. peräisessä tekstissäni, mutta toisaalta sarja on ihan katsottava... On niitä huonompiakin olemazza.


      • safsafdsa
        Pietu1713 kirjoitti:

        Itse asiassa olen juuri tällainen "teini"... Haluan vain purkaa tietämykseni ja asiantuntevan kokemukseni täällä.
        :)

        ps. Mainitsin vain huonoja puolia alk. peräisessä tekstissäni, mutta toisaalta sarja on ihan katsottava... On niitä huonompiakin olemazza.

        On totta, että esim. Ryan näyttää vanhemmalta kuin mitä hänen hahmonsa ikä on, mutta ei se haittaa sarjan katsomista. Onneksi ovatkin näyttelijät mitä ovat, jos siihen olisi väkisin yritetty löytää jotain 17-vuotiaita niin varmastikin olisi tullut täyttä paskaa ulos :) Omasta mielestä sarja on poikkeuksellisen hyvä verrattuna nykypäivän muihin samankaltaisiin sarjoihin. Sarjassa on hyvää huumoria, eikä kaikkea ole tarkoitettu otettavaksi tosissaan. Jotkin asiat vedetään tahallaan yli. Välillä pieni kliseisyys on vain hyväksi. En itse pidä sarjaa teinisarjana, se on jotenkin huono nimitys sille. Itseä kiinnostaa melkein enemmän hahmojen vanhempien tapahtumat kuin itse päähenkilöiden.


    • hah

      no just.o.c. on aivan paras ohjelma. sun ei tartte tulla tänne o.c. keskustelupalstoille jos et tykkää o.c.:ta. ei millään pahalla...:D

      • Pietu1713

        Mielestäni ei mikään kovin tasokas vastaus.
        ":D :D :D" vaan ittellesi.


    • nojoomoro

      Itse asiassa ne olivat ihan siinä ajassa ihan ikäisijään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe