No niin!
Vaaleissa voitti totuus ja luotettavuus.Tappiolle jäi aviorikoksien tekijät ja maaseudun pettäjät.
Gallupit kertoivat totuuden. Maalaisliiton ja MTK:n ehdokas jäi selkeästi kärjen vauhdista.
Miten mahtaa pitää porvariyhteistyösopimus? Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, KEPU pettää jälleen.
Oikeus voitti!
5
256
Vastaukset
- kiitos
kiitos vaan
t.keskustan kannattaja- MiracleMike
Kyllä me toiset ollaan niin lujia maalaisliittolaisia isänmaan peruskalliolla, ettei se ole yhden känän horjutettavissa.
- alkanut..
seuraavat kaksi viikkoa riittää.
Ladys & gentlemans President: Sauli Niinistö! - keskustalainen
Tästä lähtien, seuraavan 2 viikon aikana tällä palstalla ei saa haukkua kuin Halosta.
- Aijemmin
Tällä palstalla sai haukkua vain Vanhasta.Äläkää menkö halpaan ja antako ääniänne saulille.Kokoomus pettää teidät taas kerran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340