Suomella on ollut tapana valita ajalle sopiva tasavallan presidentti.
Suomen seuraava tasavallan presidentti on Sauli Niinistö.
ONNEKSI OLKOON!
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö
7
320
Vastaukset
- et sillee
Älä iloitse vielä vaan ole nöyrä meitä kohtaan.
Moni meistä keskustalaisista kamppailee seuraavat 2 viikkoa, unohtaako viime vaalien kokoomnuksen pettämisen vai katsooko sen läpi sormien.- omasta puolestani
etten äänestänyt edellisellä kerralla Ahoa vaan Tarjaa, karmea totuus on paljastunut minulle vasta viimeisten kuuden vuoden aikana
-nainen, kokoomus- Kannattaa nyt muistaa, että KEPU:a ei todellakaan voinut pitää luotettavana kumppanina Esko Ahon hallituksessa.
Nyt KEPU voisi maksaa takaisin sen kunniavelan, joka jäi Esko Ahon hallituksen jälkeen.- häh?
Känä kirjoitti:
Kannattaa nyt muistaa, että KEPU:a ei todellakaan voinut pitää luotettavana kumppanina Esko Ahon hallituksessa.
Nyt KEPU voisi maksaa takaisin sen kunniavelan, joka jäi Esko Ahon hallituksen jälkeen.häh?
- Ihmettä
Känä kirjoitti:
Kannattaa nyt muistaa, että KEPU:a ei todellakaan voinut pitää luotettavana kumppanina Esko Ahon hallituksessa.
Nyt KEPU voisi maksaa takaisin sen kunniavelan, joka jäi Esko Ahon hallituksen jälkeen.Onko sulla aivan kaikki tallella.Kuka se hääräs päällepäsmärinä Ahon hallitukses,tai olla seViinanen.Mitä ihmeen kunniavelka,koita miekkonen muistella kaikkii kokoomuksen konnuuksia ja sopimusrikkomuksia menneinä vuosina.Mikään ei ole pitänyt.Ja mitä kunniavelkaan tulee,en tunne muuta kun viime sotien rintamamiehille.
- ei unohdu
koskaan. Nyt nukutaan vaaleissa!
- minun äänestä
Känä kirjoitti:
Nyt KEPU voisi maksaa takaisin sen kunniavelan, joka jäi Esko Ahon hallituksen jälkeen.Nyt nukutaan vaaleissa.
Luuletko tuollaisella känättämisellä saavasi äänestämään teitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634996
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693730- 1243198
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3292545Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 411984
- 1101932