Hei, haluan tietää teiltä millaisia huhua, maine, suomalaisilla on Eurooppassa ja ensin Ruotsissa. Siis, olen kuullut että suurmonet ruotsalaiset luulevat paljon suomalaisista, siis huhua? Monet sanovat että suomalaisia ovat rumia. Millaisia kokemuksia teillä on itse? Onko joku lähtenyt esim. TUkholmaan (on vain esimerkki) ja saanut kuuntella jotain ilkeä tai pahaa? Kerro vakavasti ja asiallisesti. En halua provoo! Onko niin että ruotsalaiset ovat rasistejä? Sanovatko he niin että suomalaiset ovat rumia esim? Kerro jo joku on kuullut jotakin tai omia kokemuksia. Kiitos vastauksesta. (kiltti, vastaa asiallisesti)
Ruotsi, rasistimaa?
17
1644
Vastaukset
- selvästi
ei henkisesti terve kirjoita nuorten palstalle sellaisia perättömiä ja valheellisia rasistisia väitteitä
- kyllä..
Willemin pää ei ole aivan terve.Väittää suomalaisia aasialaisiksi mongoleiksi vaikka tiede on ajat sitten todistanut suomalaisten kuuluvan valkoiseen rotuun
Suomalaisilla lapsillakaan ei ole syntyessään mongolirodun tunnusmerkkiä mongolitäplää selässä - täytyy olla
kyllä.. kirjoitti:
Willemin pää ei ole aivan terve.Väittää suomalaisia aasialaisiksi mongoleiksi vaikka tiede on ajat sitten todistanut suomalaisten kuuluvan valkoiseen rotuun
Suomalaisilla lapsillakaan ei ole syntyessään mongolirodun tunnusmerkkiä mongolitäplää selässäesiintyy jonain suurena rotututkijana vaikka tiedot joita syöttää on peräisin joistakin täysin vanhentuneista 1920-luvun kirjoista
Mielisiraalathan onkin täynnä tuollaisia omatekoisia suurmiehiä ja naisia
Napoleoneja ja Englannin kuningattaria yms. - Willem van Preussen
kyllä.. kirjoitti:
Suomalaisilla lapsillakaan ei ole syntyessään mongolirodun tunnusmerkkiä mongolitäplää selässäMutta olen kirjoitanut ennen että te olette sukulaisihmisiä. Mikä vääri on sitä? Ei ole vääri yhtään. Erilaisia rotuja ovat olemassa, entäs sitte
- ilmeisesti
koska et uskalla näyttää meille omaa kuvaasi
- :::
Se on varmaankin tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen mulatti, siis totaalinen kauhistus natseille!!
- Willem van Preussen
Joku tässä on saanut minun oikea kuva, ehkä se oli sinä. Ei ole syytä lähteä joku toinen kuva jos ei ole minusta. Jos minä sitten olen ruma sinun mielestä, ei haitta yhtään. Olet vapaa, saat sanoa mitä haluat.
- Willem van Preussen
::: kirjoitti:
Se on varmaankin tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen mulatti, siis totaalinen kauhistus natseille!!
Hei! Niin, en ole tumma. Vähän karvainen mutta ei tumma, olen siis tavallinen germaani. Ja älä unohtaa että en ole rasisti.
- oletko rasisti
Willem van Preussen kirjoitti:
Hei! Niin, en ole tumma. Vähän karvainen mutta ei tumma, olen siis tavallinen germaani. Ja älä unohtaa että en ole rasisti.
sinulta on poistettu paljon kirjoituksiasi Suomi 24 keskustelupalstoilta koska palstan valvoja näki niissä kiellettyä suomalaisiin kohdistettua rasismia
- hhh
Joillain alueilla Ruotsissa voi suomalainen joutua suorastaan hengenvaaraan kun siellä asuvat rasistiset jengin saattava ihan minä hetkenä tahansa hyökätä kimppuun ja murhata, ryöstää tai raiskata suomalaisen.
Nämä hyökkääjät eivät kuitenkaan ole todennäköisesti ruotsalaisia (ainakaan etnisesti) vaan he ovat joko maahanmuuttajia tai maahanmuuttaja taustaisia. Usein he nämä maahanmuuttajat ovat kotoisin enemmistöltään islaminuskoisista maista.
Siispä ruotsalaiset eivät ole erityisen rasistisia, mutta Ruotsissa olevat maahanmuuttajat ja maahanmuuttajataustaiset ovat kyllä valitettavan usein rasisteja. Tosin näissäkin ryhmissä rasismiin syyllistyvät lähes yksinomaan muslimit.- minulla
on esimerkki naisena: Eräässä tummaihoisten omistamassa kaupassa minulle tarjottiin teetä ja haluttiin jäävän juttelemaan. Ei todellakaan rasistista.
Osalla suomalaisista on valmiiksi negatiivinen asenne, kun menevät Ruotsiin ja siitä varmasti tulee palautetta. Ihmiset peilaavat (tietämättäänkin) toisten tunteita.
Kannattaa pukeutua tyylikkäästi, koska monet ruotsalaiset ovat tyylikkäitä (he ovat aina pukeutuneet siististi ja huolehtineet itsestään). - Willem van Preussen
Hei kuule! En ole KOSKAAN kuullut että rasistiset jengit lyö suomalaisia, vain oikea ulkomaalaisia. Ei harvoin on suomalaisia mukaan rasistien kanssa. En ole koskaan kuullut jotain sellaista. ja minä olen melkein aina asunut ruotsissa
- Willem van Preussen
minulla kirjoitti:
on esimerkki naisena: Eräässä tummaihoisten omistamassa kaupassa minulle tarjottiin teetä ja haluttiin jäävän juttelemaan. Ei todellakaan rasistista.
Osalla suomalaisista on valmiiksi negatiivinen asenne, kun menevät Ruotsiin ja siitä varmasti tulee palautetta. Ihmiset peilaavat (tietämättäänkin) toisten tunteita.
Kannattaa pukeutua tyylikkäästi, koska monet ruotsalaiset ovat tyylikkäitä (he ovat aina pukeutuneet siististi ja huolehtineet itsestään).Monet suomalaiset ovat tyylikkäitä myös. Mutta muuten olet ehkä oikeassa.
- PAINU HELVETTIIN SUOMESTA !...
En usko, että (edes) ruotsalainen voisi olla niin täydellinen idiootti kuin tämä Willem on. Luultavasti kyseessä on Ruotsissa loisiva MUSTALAINEN!!!
Näin Willem on julistuksensa kanssa pahasti ristiriidassa ja kaikki "rasialistinen tiede" on niin massiivisella tavalla suomalaisten puolella, että mainitun säälittävän, imbesillin höpinöihin ei maksa vaivaa reagoida enää mitenkään!- Willem van Preussen
Hmm, olet ymmärrtänut koko juttu vääri. Siis EN ole rasisti, sanon vain että erilaisia rotuja ovat olemassa. En sanoo että joku rotu on huonompi.
- ruotsalais ystävä
niin on se totta ruotsalaisia väittä juuri siitä , ja sit itelä europpassa he käyttäytyvättyperästi .
- Anonyymi
Ruotsalaisten mielestä suomipoika on alaarvoinen hurri ei koskaan hyväksuy suomalaisia vaikka töitä tekevät hullun lailla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748