Katsokaa nyt tätäkin viestiketjua. Ei ole montaa Haloskannattajaa. Eilen, kun Halonen sai hyvän tuloksen, ei juuri kukaan riemuinnut. Missä nämä halosen kannattajat oikein ovat, kun ei heitä missään näy? Palstalla kirjoittaa vain muutama äärivasemmistolainen, fanaattinen, kommunismia ihannoiva Halosen kannattaja ja he eivät ole suomalaisia, vaan vieraan vallan alla!
Suomi suomalaisille. Siksi Sauli Niinistö!
http://netlari.econnection.fi/forum/forum.php?viesti=291182&sana=
VIHATTU PRESIDENTTI!
8
355
Vastaukset
- kannattajat
ovat näitä ikäloppuja, jotka kohta joutavat hautaan, mutta silti päättämässä meidän työväen sortamisesta.
- SDP_rules
ehkä siksi,että useimmat meistä tekevät töitä(=oikeita duunareita),eivätkä ole samankaltaisia loisia,kun
suurin osa salen kannattajista...
Sitäpaitsi on v**un typerää uhota jossain suoli24:n foorumilla mokoman äijän puolesta,joka myisi vaikka mummonsa,jos siitä saisi tarpeeksi taaloja...- vaan ryssä
Teidät äärivasemmistolaiset Halosen kannattajat tunnistaa tuosta aggressiivisesta tyylistä. Teitä päivystää muutamia joka palstalla. Et ole suomalainen, olet vieraan vallan alla ja palvelet pahuutta.
- Pär Saukko
Kukahan loinen sinunkin palkkasi maksaa?
- SDP_rules
Pär Saukko kirjoitti:
Kukahan loinen sinunkin palkkasi maksaa?
...Multinationaalinen jättikorporaatio,jonka kasvottomana ja tahdottomana orjana olen(tosin myönnetään,myöskin hyväpalkkaisena).
Sale ja hänen hengenheimolaisensa ajavat varauksetonta äärikapitalismia myöskin suomeen(eli ns.USAn malli),josta ei hyvä seuraa.
Ja nämä kaikkein agressiivisemmat kirjoitukset täällä lienevät kokkareiden puoluetoimiston göbbelseiltä...
- ollaan
Töissä tässä on oltu, tehty ruuat lapsille ja nyt sitten miehen kanssa istahdetaan hetken, hän meni television ääreen ja minä tulin tähän. Eipä jouda kirjoittelemaan.. Ja tunnen monta samanmoista :)
Ole huoleti, täällä me ollaan ja äänestetään taas.. Ei ole ollut jokaisen kansalaisen mieleen.
Lännessä muutama maansa johtaja on peräti poistettu elävien kirjoista.
Hiukan suppea, etten sanoisi provosoiva on näkemyksesi.- skeptikko
Ei sossuja tarvitsekaan olla paljo. Ne väärentää vaalituloksetkin. Jokainen hylätty ääni korvataan ysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240