Visvasyylä ikuisesti poissa?

Tellervo

Minulta jäädytettiin visvasyylä tai pari. Onko tauti nyt ikuisesti poissa, vai lymyääkö se jossakin elimistössäni aktivoituakseen joskus uudelleen?

9

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulta

jäädytettiin näkyvä syylä/syylät tarkoita sitä, että VIRUS olisi poistunut elimistöstä.

• kkk

Syyliä voi tulla jatkossakin, tai sitten ei.Virus kuitenkin on ja pysyy elimistössäsi.

• Kondylooma on virus, mutta on tapauksia, joissa elimistö on sen tuhonnut...Kondylooma voi siis kadota.

• fur

Se saattaa joko lähteä pois lopullisesti, tai jos huonosti käy niin voi myös väijyä vuosikausia ja puhjeta uudelleen. Se millä se lähtee lopullisesti pois, on kaliumpermanganaatti-jauhe (sitä saa ilman reseptiä apteekista)

• seuralainen.

Se pysyy - virus siis - elimistössä läpi elämän, vaikka näkyviä oireita ei enää olisikaan (eli niitä syyliä). Joillakin tosin virus saattaa hävitä itsestään elimistöstä, mutta se lienee suht harvinaista.

• nyyh

On hyvin mahdollista että kondy voi hävitä lopullisesti eli esim .jos vaikka oireita ei ole ollut 10 vuoteen ja papa näyttää ykköstä niin silloin voi niin olettaa.(tiedän monta tälläista tapausta),mutta suurimmalla osalla oireet uusiutuu ja uusiutuu tai on solumuutoksia eli aina syytä huolehtia ettei tartuta eteenpäin.

• kiukkune
        nyyh kirjoitti:

On hyvin mahdollista että kondy voi hävitä lopullisesti eli esim .jos vaikka oireita ei ole ollut 10 vuoteen ja papa näyttää ykköstä niin silloin voi niin olettaa.(tiedän monta tälläista tapausta),mutta suurimmalla osalla oireet uusiutuu ja uusiutuu tai on solumuutoksia eli aina syytä huolehtia ettei tartuta eteenpäin.

Tuosta vielä kysyttävää, että mitenkä sitä nyt huolehtimaan, ettei eteenpäin tartuttaisi. Jos naisella on kondy, niin ei kuminkaan käyttö sitä liene estä tarttumasta. Saati suuseksistä, siitä pitäisi vissiin ainakin kieltäytyä vallan, tai sitten vaan jotain elmukelmu *pysy hani vireessä* virityksiä..? Todella veeee tauti. Muutti ainakin oman eloni huomattavasti paljon stressaavammaksi. Ja kun ei vakisuhdetta ole, niin onkin sitten tässä selipaatissa eletty. )&¤%"##¤"

• gynelle

Itselläni todettiin k-virusmuutoksia kohdun suulla 20 v sitten, joten siitä tiesin olevani viruksen kantaja. Jäädytyshoidon jälkeen papat on olleet ykköstä 20 v, mitään oireita, syyliä ei ole koskaan ollut. Mutta nyt se on puhjennut rajuna. Menen iltapäivällä gynelle näyttämään alapäätäni, jota tuskin itse olen uskaltanut katsoa. Olen ollut onnellisesti naimisissa, saas nähdä jatkuuko se onni enää. En kertonut nykyiselle miehelleni 15 v sitten että olin saanut tartunnan exavomieheltäni. Joten kun aloitatte uuden suhteen, kertokaa ihmeessä!!

• jotku palaa, SUURINOSA ei

Kondylooma viruksia tunnetaan nykyään noin 100 erilaista. Noista noin parikymmentä viihtyy sukupuolielinten alueella.

Koska kondylooma on virustartunta, siihen *ei ole mitään parantavaa lääkettä*... niinkuin ei ole flunssaakaan. Kondyloomaan ollaan kehittelemässä rokotusta, jolla saataisiin immuniteetti ko. viruksia vastaan. Nykyään, siis ilman lääkitystä, tartunta paranee itsestään oman immuunijärjestelmäsi aktivoituessa. Kuinka kauan tähän menee riippuu ihan omasta immuunijärjestelmästäsi!

Huom! Nyt ei pidä siis sekoittaa virustartunnan ja virustartunnan aiheuttamien *oireiden* lääkitystä. Oireisiinhan on jos jonkinlaisia hoitoja.

Virusta vastaan tulee siis immuniteetti aivan kuten esim. vesirokkoon. Koska noita virustyyppejä on kuitenkin monia, voi noita visvasyyliä ilmestyä uudestaankin, koska immuniteetti ei välttämättä tule täydellisenä kaikkia virustyyppejä kohtaan! Eli jos niitä syyliä näkyy uudestaan, voi se johtua siitäkin, että olet saanut uuden tartunnan jostain, joka on eri virus-tyyppiä.

Tutkimuksissa on huomattu että arviolta viidennes tai mahdollisesti vain kymmennesosa tartunnan saajista jää itse viruksen kantajiksi. Tällöin sen saman viruksen uusiutuminen on mahdollista. Tosin siis ERITTÄIN harvinaista.

Eli ei aihetta paniikkiin vaikka täällä jotkut niin kirjoittelevatkin. Ajattele; sama virus on/tulee olemaan suurimmalla osalla ihmisistä! ...Ja se mitä todennäköisesti tulee myös paranemaan ennemmin tai myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe