VAKAVA ASIA

Viikko sitten aamulehdessä kerrottiin ihon alle laitettavasta sirusta.Kolme henkilöä kertoi positiiviseen sävyyn asiasta.Kuulemma niin helpottaa toimimista ja käytännön asioiden sujumista, pääsee sen avulla kaikkialle.

Jotain jätettiin kertomatta.
Johanneksen ilmestys 13:14-17."Niillä tunnusteoilla joita sillä on valta tehdä ensimmäisen pedon nimissä, se johtaa harhaan kaikki maan asukkaat,niin että kuva jopa kykenee puhumaan,ja se on myös saanut vallan tappaa kaikki jotka eivät kumarra pedon kuvaa.Se pakottaa kaikki pienet ja suuret,rikkaat ja köyhät,vapaat ja orjat ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.Kenelläkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään ellei hänellä ole tätä merkkiä joka on pedon nimi tai sen luku".

Joh.Ilm 14:9-11. Näiden kahden jäljessä tuli vielä kolmas enkeli joka kuuluttu kovalla äänellä:"Se joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä merkin joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan.Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä.Tulesta joka ihmisiä kiduttaa nousee savu aina ja ikuisesti.Heillä ei ole päivän ei yön lepoa ei niillä jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa eikä kenelläkään joka ottaa pedon nimen merkikseen"

Vaikkakin heillä oli siinä lehdessä siru vasemmassa kädessä ei kyse todellakaan ole harmittomasta asiasta.Sirun hinta oli n.2euroa.
Ja jukoliste ellet tajua että tämä on VAKAVA ASIA.Minä en pelleile,en uhkaile.Totean vain että jos kerrot kasvotusten minulle että et tajua karjaisen asian korvaasi.

25

3552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niilo

Tuota olen miettinyt, teknologia kehittyy todella lujaa! Kaikki pitää mahtua pienempään tilaan ja olla helpommin käytettävissä. On ihan loogista ajatella että se "pedon merkki" on siru joka esim. laitetaan ihon alle! Lopun päivät pelkään mie!

• kehityskulkua..

Jotkuthan laittavat jo koirilleen tai muille eläimille näitä siruja, jo vuosia sitten. Helpompi seurata, missä eläin on, jos karkaa tms.

Vakavaa kehitystä. Viisas ihminen, homo sapiens, RAamatun mukaan, "ovat tyhmiksi tulleet".

• Kuutar

Olen lukenut tästä aiheesta jo noin vuoden verran, etsinyt tietoa myös amerikkalaisilta sivustoilta. Kehitys on pelottava. Uskon ehdottomasti tämän olevan pedon merkki.
      Enkä ole tuttavistani ainoa.
      Voi olla että jo lähivuosina joudumme valitsemaan. Tähän siruunhan liitetään kaikki henkilötiedot ja pankkikortti. Ilman sitä et voi enää ostaa ruokaa kaupasta ja käydä lääkärissä.
      Tämähän mainitaan siis Raamatussa.
      Erityisesti amerikkalaisilla kristityillä sivuilla kerrotaan asiasta erittäin tarkkaa faktaa sirun valmistajasta yms. Ei ole hakusanalla vaikea löytää: microchip.

• on Jeesuksen Kristuksen osoittama tie,totuus ja elämä.Ota vastaan Hänen rakkaus.

• eikä kukaan voi palvella ka...

Jokaisen vaaleissa olevan ehdokkaan kuvan kera on yleensä numero ja tuo numero täsmää pedon lukuun.

• totta joka sana

Olen kanssasi samaa mieltä, että tämä ei ole vitsi mitä sanoit. Tämä voi olla joidenkin mielestä hyvä asia, mutta minä olen sillä kannalla että ei se ole enää hyvä asia kun tuntee Raamattua, se mitä Raamattu kertoo asiasta. Minä olen itse uskossa, enkä tosiaankaan jaksa innostua tästä mikrosirusta. Nytten pystytään selvittämään helposti ja nopeasti että missä joku tietty ihminen on, helposti tarkistamaan hänen yksityisasioita, ja tämä menee mielestäni jo yksityisyyden suojan loukkaamiseksi. Minä en voi hyväksyä tämmöistä, mieluummin saavat tappaa minut, mutta tuota mikrosirua en mielelläni itselle kyllä ota. En totisesti!

• kaaliin

Mitä sitten?! Ihmisestä tulee ajan kanssa kyborgi enemmän ja enemmän, hyvin pitkälle käytännön syistä. Esim, siitä syystä että kaikkea tarpeellista/viihde elektroniikkaa on täysin turha olla metrin pino teeveen alla, taskussa tai siellä sun täällä, kun sama tekniikka voidaan teknisesti minimoida sinne missä sitä käytetään, ihmiseen. Kyllä nyt alko pelottaan. Muuttakaa katetulle autiosaarelle ja miinoittakaa sen ympäristö, pakoon ette kehitystä pääse. Kehitys kehittyy eikä muuta olekaan.

• ...

:D anteeksi. en voinut olla nauramatta. tule karjumaan korvaani. se tuntuisi varmaan hyvältä.

• Esko

Pakko ottaa osaa keskusteluun... maailmassa on vielä monia valtoita joissa ei edes tunneta muovisia maksukortteja ja ihmiset pelaavat pelkällä käteisellä rahalla. On täysin absurdi ajatus, että koko maailmasta voitaisiin poistaa käteinen raha.

• hra vakava

Huoh. Mutta siinä tekstissä sanottiin, että piti ottaa oikeaan käteen? Eli tällaisen sirun voisi ottaa vasempaan käteen tai vaikkapa oikeaan nilkkaan, mutta ei oikeaan käteen tahi otsaan? Jos tuolla pikku tempulla välttyy kidutukselta tuomionpäivänä, niin kyllä siitä kannattaa kertoa, jopa huutaa?

"Se joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä merkin joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan.Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä.Tulesta joka ihmisiä kiduttaa nousee savu aina ja ikuisesti.Heillä ei ole päivän ei yön lepoa ei niillä jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa eikä kenelläkään joka ottaa pedon nimen merkikseen"

Saakelin äkäsex se tulee yhdestä pienestä sirusta...

• noita siruja

saa? Otan välittömästi, kun vain on mahdollista :) Alkaa jo kyllästyttää kanniskella lompakossa kaikenmaailman kortteja, tuohan on näppärä homma, aina mukana!

• hallitsen yhtä

totta toinen puoli, saatanan tarkoituksenahan on, että koko ihmiskuntaa hallitaan yhtenä. jokainen voi ite miettiä peiton alla lämpösessä mitä se voisi tarkoittaa: manipulointia?
      miten? voiko suomalaisia hallita kun ollaan niin perkeleen ittepäisiä? ei tuu oleen helppoa.

• helppoa

Oletetaan, että tuon tapaisesta sirusta tulee jonkun erikoisen tai merkittävän henkilön vaatimus, että sellainen on jokaisen otettava. Ja sen sirun (piilo)ominaisuuteen kuuluisi kyky hallita ihmisen mieltä. Jos se kykenisi tekemään ihmisistä "kasveja" taikka zombin tavoin eläviä, niin ei olisi mitään itsepäisyyttä. Se on varmasti totta, että kehitys kehittyy, kuten monet tämän sukupolven nuoret hehkuttaa (jae 6).

1 Ja kaikessa maassa oli yksi kieli ja yksi puheenparsi.
        2 Kun he lähtivät liikkeelle itään päin, löysivät he lakeuden Sinearin maassa ja asettuivat sinne.
        3 Ja he sanoivat toisillensa: "Tulkaa, tehkäämme tiiliä ja polttakaamme ne koviksi". Ja tiiltä he käyttivät kivenä, ja maapihkaa he käyttivät laastina.
        4 Ja he sanoivat: "Tulkaa, rakentakaamme itsellemme kaupunki ja torni, jonka huippu ulottuu taivaaseen, ja tehkäämme itsellemme nimi, ettemme hajaantuisi yli kaiken maan".
        5 Niin Herra astui alas katsomaan kaupunkia ja tornia, jonka ihmislapset olivat rakentaneet.
        6 Ja Herra sanoi: "Katso, he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli, ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään, mitä aikovatkin tehdä.
        7 Tulkaa, astukaamme alas ja sekoittakaamme siellä heidän kielensä, niin ettei toinen ymmärrä toisen kieltä."

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1. Moos. 10:1&rnd=1138103246287

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1. Moos. 11:1&rnd=1138104533083

• Ihmeinen

En vain ymmärrä miksi tuo koohotus pitää kytkeä joka asiaan. Tarkoitan noita ilmestyskirjahöpötyksiä. Sitä en tajua. Vaikka karjuisit kuinka. Ja jos karjut, saat kyllä takaisinkin ja kahta kauheammin :)

• NE ON TARPEEN KERTOA JOTTA PORUKKA TAJUUA KUINKA VAKAVASTA ASIASTA ON KYSE!!!

• Huhhahhei
        L.J.H kirjoitti:

NE ON TARPEEN KERTOA JOTTA PORUKKA TAJUUA KUINKA VAKAVASTA ASIASTA ON KYSE!!!

Eikö yhtään tympäse tietää, että valtava enemmistö pitää sinua ja juttujasi täytenä pelleilynä? Mitä ne ovatkin. Muutama samoin hurahtanut nuo voi ottaa vakavasti, mutta hällä väliä.

• marwin2
        Huhhahhei kirjoitti:

Eikö yhtään tympäse tietää, että valtava enemmistö pitää sinua ja juttujasi täytenä pelleilynä? Mitä ne ovatkin. Muutama samoin hurahtanut nuo voi ottaa vakavasti, mutta hällä väliä.

Sinunkin pilkkaamisesi on ennustettu Raamatussa.

• ---

...johtaa harhaan kaikki maan asukkaat,niin että kuva jopa kykenee puhumaan...

Eli syöttää meille propagandaa mediolla.

• niilo

"Kuva" on jo keksitty! TELEVISIO! En sulje kuitenkaan pois että Putin olisi Antikristus, kuka sen voi tietää onko se antikristus edes vielä syntynyt! Lukekaa kirja Harmageddon!

• Että Putin saattaisi olla se ilmestyskirjan peto.Tuo dokumentti vähän viittaisi siihen.

• vaan

jos putin on peto, niin onko bush sitten jeesus...

haloo!!!!

• Mona-Henrika

pelottavaa. Koska läheskään kaikki omaiseni eivät ole uskossa. Varsinkaan ne kaikkein rakkaimmat ! Ja luonnollisesti hätä tulee lapsista. Itse aina olen toivonut ja toivon, että minun ja lasteni ei olisi tarvinnut nähdä kaikkea loppuun asti...

• Jönkkelssän

Yrittäkää nyt perkele tajuta että kaikki teknologia ei ole saatanan, perkeleen, sielunvihollisen, pudonneen enkelin jne jne... keksintöä vaan sen on keksiny _IHMINEN_, ei SAATANA tai JUMALA vaan IHMINEN, onko niin vaikea ymmärtää että kaikki, jos mikään ei ole minkään yliluonnollisen keksintöä.

• kauhea@

mä teen oikeesti jonkun lahkon joka tulee vastustamaan tätä. kaivan vaikka käsin piilon maan alle, ja myös niille jotka haluaa mun mukaan.. mä en voi antaa tän tapahtuu. kaikki vastaukset on aivan meidän silmiemme edessä, ja silti toimimme huonosti. Jumalan sanaa vastaan....... ja vielä ei oo liaan myöhästä!

PS: (puoliläppä, mutta totta.) rukoilin yks päivä et saisin kielen taidon , ku oli yks äikäån koe, sain 10- ;P . thank u god

• leevi ja ukko

mistä sä luit ton? oon hyvin hyvin kiinnostunut aiheesta. ei kai ne tuu suomeen? ei kai ne niin nopeasti leviä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2122
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1949
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe