eksyin matkalla

ESKO TUULOSMAA

eilen kävi hassu tapaus matkalla malmin kauppakeskukseen. koko matka on täynnä jäistä maata ja siinä meinaa koko ajan kaatua ja joutuu varo-vasti kulkemaan, no sitten pukinmäen kohdalla kun mennään sillan yli metsänlaidassa tuli kauhee wc-hätä. kello oli jotain seitsemän illalla ja oli jo pimeää joten ajattelin että voin poiketa metsän puolelle rauhassa pissalle että kukaan ei näe. menin puiden lomitse ja kuljettuani kotvasen kuullostein että kuuluuko mitään, eli olisko lähistöllä ihmisiä. mitään ei kuulunut noin 2 minuuttiin joten rupesin siinä laskemaan vettä metsään rauhassa. kesken toimituksen jostain puun takaa hyppii yhtäkkiä jänis ja jatkaa loikkimista kaakon suuntaisesti, pelästyin sitä todella pahasti ja menetin tasapainoni jään päällä. kaaduin puoli-alastomana kiven päälle mutta onneksi pissa ei mennyt mun päälle. No sitten laitoin kaikki takaisin paikoilleen ja lähdin kulkemaan takaisinpäin, mutta jostain syystä siinä varttitunnin aikana kun menin metsään oli taas pimentynyt paljon ja en oikein osannut sanoa mistäpäin olin tullut. Lähdin kulkemaan lounaan suuntaisesti ja yritin katsella jos näkyy valoja. Kuljettuani 20 min tajusin että nyt menee huonosti, mutta sitten onneksi näkyi joku talo ja menin sen takapihalle. Olin kulkenut lähelle maantietä ja täällä oli rivitaloja. Lähdin kulkemaan niiden takapihaa pitkin ja huomasin että siellä joku nainen hortoilee saunatakissa ulkona ja kääre päässä. Se rupeskin yhtääkkiä tulemaan kohti ja huusi jotain että sillä on asiaa. Ajattelin että mitäs hittoa. Se tuli selittämään että oli käynyt ulkosaunassa ja oli jättänyt avaimet sisään, ja että voisinko kavuta heidän palotikkaita pitkin sisään ja avata oven, koska yläparvekkeen ovi pitäis olla auki. No, eka en tietysti halunnut vaan ehdotin että kysy naapureiltas apua. Ei se halunnut sitä tehdä koska olis liian noloa, helpompi pyytää tuntematonta henkilöä. Kun se sitten tarjos 20e pakkioksi niin kapusin sinne parvekkeelle. Kuljin alakertaan ja siellä se muija jo esitteli käsimerkein ikkunantakana että "käy avaa ovi". Talon sisällä tuli sairaalloinnen halu tehdä pieni jekku sille muijalle. Lähdin kulkemaan mutta poikkesin keittiön puolelle. Otin kaapista lautasen ja väänsin kakat siihen lautaselle ja laitoin sen mikroon. Asetin "täysi kypsennys" option päälle ja 10min aikaa ja käynnistin. Sitten otin kaapista kananmunia ja asettelin niitä pitkin huoneistoa, esim sohvatyynyn alle, kenkään ja hattutelineelle. Avasin ulko-oven koska se oli ruvennut ringuttamaan kelloa jo hysteerisenä. Se kysyi "otinko sieltä jotain" mutta sanoin että "ei.. tarkista vaikka mun taskut jos haluat". No ei se tarkistanut vaan pyysi poistumaan ja en ees kysynyt sitä 20e vaan lähdin menemään ja sanoin "hyvästi". Meninkin suoraan kolmen rivitalonaapurin luo ja soitettuani kunkin ovikelloa, kerroin jokaiselle heista että olen tuosta naapurista (nimi), ja että nyt olis kutsut siellä. Sisään voi mennä ilman että soittaa ovikelloa, siellä on jo porukkaa sisässä. Hoh hoh hoh, mahtoi olla iltamat siellä talossa. En mee kyllä sen alueen lähelle vähään aikaan.

5

1569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tulihan se

      juttusi oli niin pitkä, että minulta tuli lopulta ripulipaska housuun, kun en kerennyt vessaan....

      • neiti M

        esko = hauska

        ripulipaskapoika = wanhaa


    • missä kohti

      piti nauraa. Jätit dna:ta rikospaikalle ja kohta on pollari ovellas.

      • olet

        1. miksi olisi pitänyt nauraa?

        2. dna:ta? nyt naurattaakin


    • dna:ta metsään

      mullakin on tullut dna:ta metsään, ja toisinaan vähäsen housuun.
      Kohta on pollari ovella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe