Takavalojen umpiot kerää vettä

nainen ratissa

Corolla 1,6 HB -03, ajettu 25 tkm
Onko muilla samoja ongelmia? Huollon mukaan ensimmäinen vastaantullut Corolla.(Avensista ja Hiacea kuulemma on ollut)
Umpiot vaihdettu takuusta 2 kertaa kerran vaihtojen välissä kuivattu ja laitettu muovipussit luukkuihin estämään ilmankiertoa. Tällöin minulle sanottiin, että umpioihin (todellisuudessa ei ole umpio)on tehty ilma-aukkoja tuuletuksen varmistamiseksi. Potaskaa yrittivät syöttää nais-
autoilijalle - ei vain mennyt täydestä.
Onko kokemuksia sisätilalämmittimestä ko autossa?
Minulla on lämmitin ja nyt yrittävät laittaa sen piikkiin ko ongelman. Ei oiken mene jakeluun tämäkään - auto on sisätiloiltaan kuiva. Lunta kertyy vain nimeksi kuskin jaloista ja tavaratilassa kuskataan vain kauppakassia.

PS.Ongelmaan kiinnitettiin huomio 15 tkm huollossa, joten ovat tunnustaneet ongelman, mutta eivät löydä siihen pysyvää ratkaisua.

6

3845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuu on? Vaadi takuuseen, kerro meneväsi kuluttajaneuvojan puheille ja mene kans elleivät viitsi tiivistää. Huollon laiskuudesta ja ammattitaidottomuudesta se syy löytyy ellei tuollainen asia kuntoon tule.

• näin että

paikallisen huollon täytyy rakentaa valmiiksi keskeneräisenä tehtaalta lähtenyt auto?

• Et ole ainoa

Omassa 05 HB:ssä toiseen takavaloon kerääntyy vesipisaroita sisäpuolelle. En ole vielä huollossa maininnut asiasta. Jos kerran siellä on "ilma-aukot" tuuletuksen varmistamiseksi(?!) niin sitten toisen puolen reiät on tukossa.

• muka vaikuttaa

Sisätilalla ja valoilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa. ???

• vaikka näin

Mietippä mitä kautta takavalojen polttimot vaihdetaan niin se yhteys löytyy.

Umpioiden tuuletusreikien vuoksi lämmin sisäilma pääsee tavaratilasta (hb-malli)upioon, jolloin lämpötilaerojen vuoksi kosteus tiivistyy umpion lasin sisäpintaan. Luulen, että umpioiden tuuletus ei ole kuitenkaan riittävä, että ilma kiertäisi kunnolla ja kosteus poistuisi sieltä.

• ongelma Puntossa!

Ostin aikoinaan uuden Punton (vm. 2000) ja siinä kerääntyi kosteutta (etu)ajovaloumpioihin. Sanoivat huollossa, että umpio on liian tiivis.Tekivätten sitten muutaman "hengitysreiän" umpion tiivisteeseen ja johan auttoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe