Corolla 1,6 HB -03, ajettu 25 tkm
Onko muilla samoja ongelmia? Huollon mukaan ensimmäinen vastaantullut Corolla.(Avensista ja Hiacea kuulemma on ollut)
Umpiot vaihdettu takuusta 2 kertaa kerran vaihtojen välissä kuivattu ja laitettu muovipussit luukkuihin estämään ilmankiertoa. Tällöin minulle sanottiin, että umpioihin (todellisuudessa ei ole umpio)on tehty ilma-aukkoja tuuletuksen varmistamiseksi. Potaskaa yrittivät syöttää nais-
autoilijalle - ei vain mennyt täydestä.
Onko kokemuksia sisätilalämmittimestä ko autossa?
Minulla on lämmitin ja nyt yrittävät laittaa sen piikkiin ko ongelman. Ei oiken mene jakeluun tämäkään - auto on sisätiloiltaan kuiva. Lunta kertyy vain nimeksi kuskin jaloista ja tavaratilassa kuskataan vain kauppakassia.
PS.Ongelmaan kiinnitettiin huomio 15 tkm huollossa, joten ovat tunnustaneet ongelman, mutta eivät löydä siihen pysyvää ratkaisua.
Takavalojen umpiot kerää vettä
6
3845
Vastaukset
takuu on? Vaadi takuuseen, kerro meneväsi kuluttajaneuvojan puheille ja mene kans elleivät viitsi tiivistää. Huollon laiskuudesta ja ammattitaidottomuudesta se syy löytyy ellei tuollainen asia kuntoon tule.
- näin että
paikallisen huollon täytyy rakentaa valmiiksi keskeneräisenä tehtaalta lähtenyt auto?
- Et ole ainoa
Omassa 05 HB:ssä toiseen takavaloon kerääntyy vesipisaroita sisäpuolelle. En ole vielä huollossa maininnut asiasta. Jos kerran siellä on "ilma-aukot" tuuletuksen varmistamiseksi(?!) niin sitten toisen puolen reiät on tukossa.
- muka vaikuttaa
Sisätilalla ja valoilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa. ???
- vaikka näin
Mietippä mitä kautta takavalojen polttimot vaihdetaan niin se yhteys löytyy.
Umpioiden tuuletusreikien vuoksi lämmin sisäilma pääsee tavaratilasta (hb-malli)upioon, jolloin lämpötilaerojen vuoksi kosteus tiivistyy umpion lasin sisäpintaan. Luulen, että umpioiden tuuletus ei ole kuitenkaan riittävä, että ilma kiertäisi kunnolla ja kosteus poistuisi sieltä.
- ongelma Puntossa!
Ostin aikoinaan uuden Punton (vm. 2000) ja siinä kerääntyi kosteutta (etu)ajovaloumpioihin. Sanoivat huollossa, että umpio on liian tiivis.Tekivätten sitten muutaman "hengitysreiän" umpion tiivisteeseen ja johan auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725