5 seasonin tekstejä

24.

En ole vielä törmännyt paikkaan mistä vois löytyä uusimman kauden tekstejä. Toki montaa jaksoahan ei ole vielä tullutkaan. Jos jokin tietää mistä vois löytyy ja jos ei vielä niin milloinkohan näitä kannattais alkaa metsästelee..?? Kiitos!

8

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no schedule

      Tekstejä voi alkaa työstämään vasta kun ko. ohjelma on ilmestynyt. Tämän jälkeen englanninkieltä osaavat aloittavat useamman hengen voimin tekemään käännöksiä, jakaen työvaiheet eri henkilöiden kesken. On hyvä huomioida että kyseessä on vapaaehtoistyö, jota kääntäjät tekevät hyvää hyvyyttään.

      Suosituimmissa sarjoissa tekstit viipyvät yleensä vain viikon-parin verran, toisiin ei tekstejä vaivaudu kukaan tekemän lainkaan.

    • viitoskausi

      sehän taisi alkaa jenkkilässä muutama päivä sitten. Et jos Suomessa jo tekstejä olis, ni aika hyvin...

      • ekaan

        jaksoon löytyy ainakin divxfinlandista subit..:)


      • kolmeen
        ekaan kirjoitti:

        jaksoon löytyy ainakin divxfinlandista subit..:)

        ekaan xvidsubista löytyy..nopeeta toimintaa..


      • Darth
        kolmeen kirjoitti:

        ekaan xvidsubista löytyy..nopeeta toimintaa..

        DivX Finlandin osoite nyt olikaan?


    • minkku

      tien yhen sivun mistä löytyy muutama jakso käsikirjoituksia 5 tuotantokaudesta, toinen ja kolmas jakso ja siel on kässärit myös muilta kausilta 4 tuotantokauden kaikki jaksot.ne on kyll englanniks.ja muistakin sarjoista kässäreitä löytyy...löysin googlesta...

      • ett.....

        tässä on kyse subeista...:)


    • Made

      Opettele se englannin kieli nii et tekstejä tarvii (tekstit pilaa koko ohjelman)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe