Kaunis, seksikäs ja miehiin pettynyt nainen hakee rikasta elättäjää. Olen 168cm ja 55kg, punatukkainen, ja todella hyvännäköinen. Jos sinulla on varaa kohdella minua kuin prinsessaa, niin jätä yhteystietosi, otan yhteyttä. Ensimmäinen toiveeni on Pariisin matka, jos haluat minut mukaasi, niin toimi nopeasti =) Tämä ei ole pilaa.
- Jenni
Etsin RIKASTA miestä
20
2904
Vastaukset
- sinut voisi
noutaa?
- tipauttaa
Tollasilla rinsessoilla on ihan oma
nimityskin...se alkaa h:lla - Anonyymi00019
tipauttaa kirjoitti:
Tollasilla rinsessoilla on ihan oma
nimityskin...se alkaa h:llaEi haittaa.
- varakas
Tässä olen,laitathan minulle vähän yhteystietoja voisimme lähteä ensiviikolla pariisiin ja sieltä sinne,minne ikinä haluatkaan.
- naisia!
että oikeen alkaa H:lla:)
kateellinen oot vaan - varakas
naisia! kirjoitti:
että oikeen alkaa H:lla:)
kateellinen oot vaanväliin putoaja olet,olen rehelisen varakas mies.
- Haukkuu naisia ja
varakas kirjoitti:
väliin putoaja olet,olen rehelisen varakas mies.
ite on makaava sika!
- mistä
Haukkuu naisia ja kirjoitti:
ite on makaava sika!
on kyse.
- rikasta
seuraa haet tämän kautta?kelpaisko tavallinen seura#elämä on halpa dna kallis#
- olisi
tavallinen ei niin rikaskaan mies.
- pennonen
mutta mulle ei kelpaa ku rikkaat naiset, olisitko sellanen?
- rikas.
nainen jos sinut sais,onko palleissa potkuja??
- Joosua Hemongeot
rikas. kirjoitti:
nainen jos sinut sais,onko palleissa potkuja??
Olen rikas,mutta minulla on vaatimuksia:Pesisitkö minut iltaisin? Hyvin harjalla ja voitelisit yrteilä ja mirhamilla. Sitten tuoksun hyvältä kun otat suihin.Se ei kestä kuin 17 minsaa laaki.
Pidän siitä kun hierotaan selkää, hartioita ja jalkapohjia. Jaksatko. Onko sinulla lyhyet kynnen? En voi sietää pitkiä kynsiä. Ne eivät tunnu hyvältä.
Lähdetkö kanssani joka ilta lenkille? Muuten ei sovi. Tuletko kanssani ammeeseen?Jos sinulla hiivaa, ei käy.
Osaatko tehdä hyvää lihasoppaa ja osaatko ja viitsitkö tiskata käsin? Minä en halua, että kalliit astiani pilataan koneessa.
Vaatteeni on silitettävä, myös lakanat. Siivooja käy kerran kuussa, muut täytyy hoitaa itse.
Kaupan ostoksissa voin joskus avustaa ja maksan aina puolet ostoksista: Kai maksat ainakin ruokasi.
Toivottavasti olet sievä, pehmytihoinen ja sopivasti pullea. Jos täytät mitat, rahaa ei pidä puuttuman. Anna vinkii, miten saan yhteyden.Ethän ole naapurimaasta?Sitten ei käy. - melko
Joosua Hemongeot kirjoitti:
Olen rikas,mutta minulla on vaatimuksia:Pesisitkö minut iltaisin? Hyvin harjalla ja voitelisit yrteilä ja mirhamilla. Sitten tuoksun hyvältä kun otat suihin.Se ei kestä kuin 17 minsaa laaki.
Pidän siitä kun hierotaan selkää, hartioita ja jalkapohjia. Jaksatko. Onko sinulla lyhyet kynnen? En voi sietää pitkiä kynsiä. Ne eivät tunnu hyvältä.
Lähdetkö kanssani joka ilta lenkille? Muuten ei sovi. Tuletko kanssani ammeeseen?Jos sinulla hiivaa, ei käy.
Osaatko tehdä hyvää lihasoppaa ja osaatko ja viitsitkö tiskata käsin? Minä en halua, että kalliit astiani pilataan koneessa.
Vaatteeni on silitettävä, myös lakanat. Siivooja käy kerran kuussa, muut täytyy hoitaa itse.
Kaupan ostoksissa voin joskus avustaa ja maksan aina puolet ostoksista: Kai maksat ainakin ruokasi.
Toivottavasti olet sievä, pehmytihoinen ja sopivasti pullea. Jos täytät mitat, rahaa ei pidä puuttuman. Anna vinkii, miten saan yhteyden.Ethän ole naapurimaasta?Sitten ei käy.sadisti sika, ajattelele ,onko naapuristi samaa mieltä????
- Anonyymi00020
Joosua Hemongeot kirjoitti:
Toivottavasti olet sievä, pehmytihoinen ja sopivasti pullea. Jos täytät mitat, rahaa ei pidä puuttuman. Anna vinkii, miten saan yhteyden.Ethän ole naapurimaasta?Sitten ei käy.Käy.
- weltti
Jätit ikäsi mainitsematta, miksi ?
- 22 vuotta
Ja toivoisin asiallisia vastauksia, kiitos =)
- Jenni - domi
22 vuotta kirjoitti:
Ja toivoisin asiallisia vastauksia, kiitos =)
- JenniMitä sä tytön hupakko oikein kuvittelit??
Soita vaikka sun hyvälle haltiattarelles ja pyydä siltä rikasta hölmöä ukkoa!! Katsos asialliseen viestiin saa asiallisen vastauksen....just joo..
Prinsessaa vois joku kalauttaa vaikka halolla kalloon et heräis reginan lumotusta maailmasta todellisuuteen!!Siis ei helv**** hah hah haaa.... *kops*
- Nelson
Mulla raha paljon. Olen somali mies- minule maksaa suomi paljo raha vaikka ei työsä. Suomalain mies tyhma kay työs- mina meennäsilla valin paneen hanen vaimo.
Suomalaine naine tukkaa mustasta makarasta. elama helpoa taala - Anonyymi00021
Olepa Sinä yhteydessä minuun.
T. Sugar Daddy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san755415- 1171775
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo231690Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301658Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri541631Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a521057- 73996
- 39805
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29789Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa60788