Apuja...

Neitokaiselle

Kun ei näistä autoista itsellä suurta tietoa ole, niin turvaudun teidän ammattitaitoonne. Nyt kun on luvannut noita mahtavia paukkupakkasia, niin kannattaako vm. -00 dieselauto jättää kotipihalle ja ajella 4 km matka töihin bussilla? Onko autolle paukkupakkasesta haittaa, jos pitää lämppärissä parisen tuntia ennen ajoa?

2

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etelän-Hetelmä

Terve.

Itse ainakin menisin ton matkan bussilla. Siis jos vaan bussit menee sopivasti eikä ole mihinkään muualle menoa.

Vaikka ei oliskaan pakkasta niin menisin bussilla.

Oman auton käytössä on kyllä se että ei tarvi todellakaan istua kenenkään vieressä =D ja vapaus tulla sekä mennä koska vaan.

Suoranaista haittaa tietenkään ei ole jos pitää lohkossa sen pari tuntia autoa. Se vaan parantaa sen koneen lämpenemistä sekä starttaamista.

Mutta huonoiksi puoliksi jos viitsii laskea niin on jäähdytinnesteen ns. nopeamman vanhenemisen.
      Mutta siitä ei nyt kannata pelästyä. Sen takia ne lohkot on siellä että ne vähemmän tekee tuhoa kuin -25 asteessa käynnistetty ilman lohkoa oleva auto.

Mutta kylmä fakta on että auto ei todellakaan kerkee varsinkaan diesel lämmetä noilla kilometreillä ja varsinkin jos on toi -25 pakkasta....

Mutta kukin menee tyylillään.

P.S. Itse poljen pyörällä läpi vuoden duuniin. Ja omistan kyllä diesel auton.

• ilman muuta tuo matka, jos suunnilleen sopivaan aikaan kulkee. Ei tee autolle hyvää pitemmän päälle, kun ei ehdi lämmetä kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe