Millainen äiti Julie on ollut Marissalle tämän lapsuudessa ja myöhemmin? Entä millainen isä Marissan isä ? Mikä ammatti Juliella on ennen ollut, entä mikä ammatiltaan on Marissan isä? Onko Marissa neitsyt?
kysyttävää sarjaa katsoneilta
2
618
Vastaukset
- jeejee
Marissa on saanut melaa mekkoon!! :FSD:AFS:
- sarjaa seurannut
Julien ja Marissan suhteesta lapsuudessa ei ole juuri kerrottu mitään. "Nykyisin" Julie on kylmähkö, ei niinkään välittävä vanhempi. Marissan isä Jimmy on entinen sijoitusneuvoja, joka asiakkaidensa rahoja kavallettuaan päätyi avioeroon Julien kanssa ja muutti Havaijille. Julie on tietääkseni "aina" ollut vain hienosteleva kotiäiti, mutta sarjan toisella ja kolmannella kaudella kokeillut joitain lyhyitä työelämäpyrähdyksiä. Sarjan ollessa kolmannella kaudella 12:nnessa jaksossa, Juliella ja Kirstenillä on yhteinen deittipalvelu (muistaakseni - noh, jokin firma kuitenkin). Marissa oli neitsyt kun sarja alkoi, mutta muistaakseni ensimmäisellä kaudella menetti neitsyytensä Lukelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221