pää on täynnä aivan ihanan elokuvan tekemiseen, mutta en itse osaa sitä kirjoittaa. Löytyisikö täältä ihmistä joka osaisi kirjoittaa mitä mielessäni liikkuu. Elokuva kertoisi lapsista, nykynuorisosta, elämästä ja olisi suunnilleen Peppi Pitkätossun, Heinähattu ja vilttitossun, Helmiä ja sikoja sekä Minä ja Morrisonin sekoitus. Ajatus olisi kertoa aikuisten ja lasten elämästä, tarunomaisin keinoin, ja miten voit auttaa/ kärsiä kanssa ihmisistä.
Vastaukset 5
- Salainen tyyppi
Ota muhun yhteyttä. Mä osaan tän homman.
Sähköpostini:[email protected]- persoonaa
ja lapsia. Mutta muistan kuitenkin minkälaista oli olla nuori (11-16v). kun kaikki nuo sekoittaa juuri sillä hyvällä tavalla on leffan menestys taattu.
- mutten lupaudu
persoonaa kirjoitti:
ja lapsia. Mutta muistan kuitenkin minkälaista oli olla nuori (11-16v). kun kaikki nuo sekoittaa juuri sillä hyvällä tavalla on leffan menestys taattu.
eli voin yrittää auttaa kirjoittamalla ideaasi, mutten lupaa mitään. [email protected]
- Niin vissiin
Kaikilla on ideoita. Mutta kaikki eivät osaa kirjoittaa. Miksi kirjoittaja haluaisi sinun ideasi kun omiakin piisaa.
Pieni henkäys kylmää realismia tässä vain. - Kiva leffa idis.
Ihan hieno idea.
Onnea käsikirjoittajan etsintään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475