pää on täynnä aivan ihanan elokuvan tekemiseen, mutta en itse osaa sitä kirjoittaa. Löytyisikö täältä ihmistä joka osaisi kirjoittaa mitä mielessäni liikkuu. Elokuva kertoisi lapsista, nykynuorisosta, elämästä ja olisi suunnilleen Peppi Pitkätossun, Heinähattu ja vilttitossun, Helmiä ja sikoja sekä Minä ja Morrisonin sekoitus. Ajatus olisi kertoa aikuisten ja lasten elämästä, tarunomaisin keinoin, ja miten voit auttaa/ kärsiä kanssa ihmisistä.
Vastaukset 5
- Salainen tyyppi
Ota muhun yhteyttä. Mä osaan tän homman.
Sähköpostini:[email protected]- persoonaa
ja lapsia. Mutta muistan kuitenkin minkälaista oli olla nuori (11-16v). kun kaikki nuo sekoittaa juuri sillä hyvällä tavalla on leffan menestys taattu.
- mutten lupaudu
persoonaa kirjoitti:
ja lapsia. Mutta muistan kuitenkin minkälaista oli olla nuori (11-16v). kun kaikki nuo sekoittaa juuri sillä hyvällä tavalla on leffan menestys taattu.
eli voin yrittää auttaa kirjoittamalla ideaasi, mutten lupaa mitään. [email protected]
- Niin vissiin
Kaikilla on ideoita. Mutta kaikki eivät osaa kirjoittaa. Miksi kirjoittaja haluaisi sinun ideasi kun omiakin piisaa.
Pieni henkäys kylmää realismia tässä vain. - Kiva leffa idis.
Ihan hieno idea.
Onnea käsikirjoittajan etsintään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 34437
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379