kumpi tyttöystäväksi

????

On saunailtabileet. Mukana on kaksi tyttöä, joihin olet hieman ihastunut. Toinen ujostelee eikä lähde lähes tuntemattomien miesten kanssa saunaan. Toinen taas lähtee ja flirttaileekin miehille. Kumman ottaisit tyttöystäväksi?

13

3608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyo-kun

niin helppoa, että 'ottaisi vaan tyttöystäväksi', niin se ujosteleva mielellään.

Tositilanteessa toki aika muukin seikka ratkaisisi. :)

• Kolli Kellinen

Tietysti ottaisin sen rohkeamman neidon. Mitä iloa sellaisesta itseensä käpertyneestä ujostelijasta olisi?

• Ellu

Ujo ei takoita itseensä käpertyvää. Minä olen hieman ujo, siis siinä mielessä, että en halua kaikkien näkevän (heti) alastonta kroppaani - vaikka se ihan hyvä onkin. Sitten kun minuun tutustuu, niin ujous kyllä kaikkoaa, sänkyleikit rulettaa ja tulen hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa - en todellakaan ole itseeni käpertyvä. Ujoa ei kannata aina ajatella niin stereotyyppisesti - sehän tarkoittaa vaan sitä että "lämpenee" vähän hitaammin kuin rohkeat, mutta sitten kun lämpenee, niin on ihan yhtä rohkea kuin muutkin.

• dayum

No johan se luki tuossa otsikossa!! :P ;)

• SELVÄÄ

miehen logiikkaa: tietenkin sen, jolla on isommat tissit!!

• osaan päättää

Ottaisin sen flirttailevan tyttöystäväksi ja menisin naimisiin sen ujomman kanssa.

• No jos niissä ei muuten olisi mitään eroa, niin ottaisin sen joka lähtee saunaan.

Kertoo hyvästä itsetunnosta ja rohkeudesta, jotka ovat minun arvostamia piirteitä naisessa.

• Muikku.

Minun mielestäni itsetunto ja rohkeus eivät ole verrannollisia siihen kuinka nopeasti pystyy näyttämään tissinsä ja tussunsa miehelle. Minusta se on juuri päinvastoin. Mutta makunsa kullakin...

• Muikku. kirjoitti:

Minun mielestäni itsetunto ja rohkeus eivät ole verrannollisia siihen kuinka nopeasti pystyy näyttämään tissinsä ja tussunsa miehelle. Minusta se on juuri päinvastoin. Mutta makunsa kullakin...

Itse en ajatellut saunomisen liittyvän mitenkään tussuihin tai tisseihin. "Vieraiden" ihmisten kanssa voi kyllä saunoa myös ilman seksiin liittyviä ajatuksia.

Alastomuus on luonnollista ja saunominen hyvässä seurassa mukavaa.

• Muikku.
        Richartti kirjoitti:

Itse en ajatellut saunomisen liittyvän mitenkään tussuihin tai tisseihin. "Vieraiden" ihmisten kanssa voi kyllä saunoa myös ilman seksiin liittyviä ajatuksia.

Alastomuus on luonnollista ja saunominen hyvässä seurassa mukavaa.

Onhan alastomuus luonnollista mutta vaatteet päällä oleminenkin on aika luonnollista, ainakin aluksi.....hyvässä seurassa voi sitäpaitsi tehdä paljon muutakin kuin saunoa. Mutta sinuahan vain kiinnostaa saunominen vieraiden naisten kanssa, ei muu;)

• Muikku. kirjoitti:

Onhan alastomuus luonnollista mutta vaatteet päällä oleminenkin on aika luonnollista, ainakin aluksi.....hyvässä seurassa voi sitäpaitsi tehdä paljon muutakin kuin saunoa. Mutta sinuahan vain kiinnostaa saunominen vieraiden naisten kanssa, ei muu;)

Sovitaan niin.

• Muikku.
        Richartti kirjoitti:

Sovitaan niin.

Älä ota sitä vakavasti;)

• Muikku. kirjoitti:

Älä ota sitä vakavasti;)

En ota vakavasti, edes Olvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe