monta synonyymia sanalle "humalassa"
:) Joillekkin vaikeaa, joillekkin helppoa.
luetelkaa mahdollisimman...
15
1425
Vastaukset
- noin
perseet olalla.
- riiviö
perseet olalla,kännissä,hiprakassa,tuiskeessa,tuiterissa, tukka putkella,silmät ristissä, ;)
- m
nakit silmillä
- päivänkakkara*
jurrissa, pöhnässä...
- suh
Tukka sekasin, tukka takana, jurrissa, päissään, viinoissa, vauhdissa...
- juoppo
tutka vinossa,takalasi huurussa, tuiterissa, pöhnässä, perseet olalla, nakit silmillä, höjössä, tillin tallin, känässä, jurrissa, tukossa, koomassa...
- Oletko jossain näistä
-kännissä
-hönössä
-hiprakassa
-lärveissä
-umpitunnelissa
-känässä
-tuubassa
-huppelissa
- - Naamoissa
Plekseissä, naamat, kenossa
- Janna
Silloin kun aamulla heräät jostain muualta kuin omasta sängystäsi (esim. sohvalta, lattialta, vessasta, toisen sängystä) pelkät alushousut jalassasi, olet juonut kalsarikännit.
- ?
Eikä? Tai ainakin alunperin kalsarikännit on ne, jotka vedetään kotona yksin/kaverin kanssa kalsareillaan/oloasussa tms, mahdollisimman arkisesti ja tyylittömästi ja telkkua tuijotellen tai pelaten jotain peliä (esim. pleikkaria). Kun otetaan kalsarikännit, ei lähdetä ollenkaan ulos, ellei sitten haeta pikaisesti lähikaupasta lisää kaljaa. Kalsarikännien tarkoitus ei ole hauskanpito, vaan ainoastaan känni. :)
Näin täällä päin. Tämä lienee yleisintä jätkien kesken ja pariskunnilla. =D
- LärviT
Kuutamolla,koomassa,
- siru
tai siis mun mies sanoo ku joku on kaljoissaan et sil oli ääni falsetissa
- tube
-yössä
-lekassa
-stuntit
-homeessa
-flänäs - tzen
eli täs:
Ohrassa
Jyvissä
Kännissä
Känässä
Pöhnässä
Tuiterissa
Lärveissä
Huippelissa
Dokuissa
Änkyrässä
Jurrissa
Pössiksessä
hmm.. ei heti tuu mieleen muuta.. kirjoitan jos tulee.. - ...
mä oon kuullu sellasen, ku pelti kii...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818