ootteko sitä mieltä että naiset nauttii suihin ottamisesta ja oikein haluaa sitä? itse en tykkää yhtään,koko touhu on mielestäni ällöttävää, mutta silti jollain tavalla nautin siitä, että saan tuottaa miehelle nautintoa, teen sitä vain sen takia, mut ärsyttää kun poikaystäväni sanoo välillä "haluatko namia/ karkkia" jne ihan kuin se olis mulle jotain nautintoa.. ei todellakaan. mut oon kuullut et miehet nauttii naisen nuolemisesta.. onko siis kyse vain siitä että tuottaa toiselle nautintoa, vai nauttiiko joku oikeasti?
kertokaa miehet..
12
7054
Vastaukset
- neidille
Ei kaikkien tarvitsekaan pitää samoista asioista.
Meillä nautitaan molemmat suutouhusta kovastikin.
Se on molemmista erittäin nautinnollista.Itsekin haluan antaa nautintoa toiselle.Pyydä ystävääsi lopettamaan tuo "namittelu".Miehet ehkä arvelevat ,että kaikki naiset haluavat sitä tehdä.
Itse nautin kun saan nuolla puhtaalta tuoksuvaa pimppiä hartaasti ja mielellään kauan.Eli,kyllä siitä nauttii ihan oikeasti. ...sitä kun saan ottaa mieheltä suihin...Siinä jos missä kostuu paikat ;) Joskus jopa himoitsen vain ja ainoastaan sitä...
- ok..
kaikki naiset eivät tietenkään nauti siitä ja eivät kaikki miehetkään tykkää ottaa suihin, mut se on totta että moni nainen ottaa saihin vain miellytääkseen miestään...ite olen hygienisti ja pidän huolen että vehje on viimmisen päälle puhdas jos nainen tahtoo ottaa suihin, en antaisi ottaa jos en oo suihkus käyny smana päivänä...tulee itellekin yökkö olo jos toinen imee ja kalu hautunut housuis jonkun aikaa, enkä kyl tykkää ottaa suihin jos nainen ei oo pessy värkkiään samana päivänä..puhdasta pimppiä on ilo nuolla, on paljon naisia jotka oikeasti nauttivat mulkun imemisestä, aivan samalla tavalla kuin minä pillun nuolemisesta, vesi herahtaa kielelle kun muistelen parhaimpia pimppejä...
- namianami namia
Itse pidän pimpan nuolemisesta ja tällä tavoin naiseni orgasmiin saakka.
EX-salarakkaani kanssa harrastimme suuseksiä useasti 69-asennosa jossa kumpikin imi ja nuoli kakkoset toisilleen, sepä gutaa tekikin.
Hän myös halusi ottaa suihin minulta esim. autossa ja nieli kaiken.
- Neera79
ottaa mieheltäni suihin.. En tiiä mikä siinä puuhassa niin kiihottaakin, mutta kuitenkin..
Usein kun otan mieheltä suihin, niin miehen ei tarvi kun hipaista mua "sieltä", niin laukean..
Ihanaa.. =) - Nainen, joka nauttii oikeas...
Minä annan miehelle suuseksiä ja pidän siitä itsekin. Mies tykkää tosi paljon siitä, että annan hänelle suuseksiä, mutta vaikka hän ei siitä niin paljoa nauttisikaan niin haluaisin silti tehdä sitä (jos vain mies ei ehdottomasti kiellä; väkisin/pakolla en tietenkään halua sitä tehdä). Nautin itsekin siitä, kun saan suudella, nuolla ja imeä häntä... Touhu ei ole mielestäni mitenkään vastenmielistä vaan päinvastoin tosi seksikästä ja mukavaa. Otan mielelläni myös koko lastin suuhun ja nielen sen, mutta en välttämättä ihan joka kerta. Tietysti siinä touhussa on tosi mukavaa myös se, kun näkee toisen nauttivan todella paljon ja lopulta laukeavan! Siitä jää hyvä fiilis myös itselle. :)
- tykkäisin
imutella miestäni,mutten enää viitsi,kun hän ei halua nuolla minua.Kyllä se vastavuoroista pitää olla.
- mies...
ymmärrän sua... vaikka itse pitää suuseksin antamisesta, ei sitä viitsi harrastaa, jos toinen ei anna
- ystävätär
Minä ainakin nautin suunnattomasti suuseksistä, loppuunkin asti vietynä. Nieleminen on ihanaa.
- avovaimolle
vaikka pesulla käydään. Ei kyllä hänkään enää tykkää
nuolemisesta, vaikka ennen halusi.Onneksi maailmalta löytyy halukkaita joka tarpeeseen... - sinua
avovaimolle kirjoitti:
vaikka pesulla käydään. Ei kyllä hänkään enää tykkää
nuolemisesta, vaikka ennen halusi.Onneksi maailmalta löytyy halukkaita joka tarpeeseen...Ei meilläkään ole nykyisin juuri mitään aktiviteettia suuseksi-eikä muullakaan saralla miehen haluttomuuden vuoksi,muttei ole tullut mieleenikään,että lähtisin muualta hakemaan.
- seksuaalinen nainen
Ja ihan mahdottomasti nautinkin! Mieheni maistuu hyvältä, tuoksuu ja näyttää kiihottavalta ja jotenkin nautin myös siitä vallasta, joka suuseksiin liittyy. On ihanaa, kun saa miehen kiemurtelemaan ja voi itse säädellä, kuinka pitkään hän joutuu odottamaan laukeamistaan. Tuottaa myös tyydytystä, kun tässä asiassa voi jatkuvasti kehittää itseään. Miehen alapäässä on paljon muitakin kohtia, joita on ihana tunnustella kielellä ja sormin, kuin pelkkä penis. Kun noihin vähän perehtyy, saa miehen tärisemään nautinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837