Mitä sosialistit ovat saavuttaneet 30 vuoden aikana ?
Koululaitos on tuhottu - nuoret eivät osaa enää aidosti lukea, laskea eikä edes kirjoittaa sarjakuvia pitempiä lauseita. Kirjoittaminen ei tekstarikielen lisäksi suju enää ollenkaan. Yhteen- ja vähennyslasku sujuu taskulaskimella osittain, mutta kerto- ja jakolasku ei - prosenttilaskusta eivät ole kuulemma koskaan kuulleetkaan. Asiantuntijoiden ja opetushallituksen virkamiesten aika menee näiden tosiasioiden peittelyyn, kun ovat itse saaneet aikaan tämän kauheuden ja tuhon. PISA-tutkimus onnistui koska tehtävät oli nettimaailman tehtäviä joita juuri suomalaiset ovat oppineet ratkomaan netissä 20 tuntia vuorokaudessa aikaansa viettäneenä. Eli tuo tutkimus on vain suurta harhautusta, minkä kautta pyritään varmistamaan nuorison tuho.
Vanhusten huolto tuhottu, koska ihmiset eivät enää osaa huolehtia toisistaan, kun kaiken piti panna yhteiskunnan hoidettavaksi. Yhteiskunta otti kaiken haltuunsa, mutta sitten hylkäsi varojen puutteessa vanhukset - eikä vieläkään anneta ihmisten huolehtia toisistaan. Ja myös tahto huolehtia toisista on tuhoutunut.
Terveyskeskukset muutettu lottoarvontapaikoiksi, kun lääkärit pakotettiin työhön jossa ei kuitenkaan voi hoitaa muuta kuin agressiivisia päihdeongelmaisia, joille on annettu valta häiritä hoitajia ja lääkäreitä.
Työläisten tyytymättömyys on suurempaa kuin sata vuotta sitten. Tämä tuli esiin kun vain kuunteli paperityöläisten vihaan saakka agressiivisia kommentteja viime lakon aikana. Työläiset on opetettu vihaamaan ruokkijoitaan. Tässä tulee esiin ihmisen todellinen raakuus toista kohtaan, kun heitä, jotka antavat työtä, vihataan. Lisäksi suomalainen esim. rakennustyöläinen ei halua eikä osaa tehdä työtä. Jos työnteosta puhutaan niin käydään heti silmille - osaavat vaan vaatia palkkaa lisää.
Työmoraali tuhottu siis - ja työväenpresidentin Sauli Niinistön mukaan hyvinvointi tulee vain kun tehdään työtä ja on tässä täysin oikeassa.
Ihmisten itsekkyys on historian suurin tällä hetkellä. Tämä johtuu kun sosialistit lanseerasivat osallistumista ja vaatimista itselleen. On synnytetty minä minä-ihmislaji. Koskaan ihmiskunnan historiassa ei ole ollut näin itsekästä ihmislajia - käyttäytyminen liikenteessä on paras mittari.
Sosialistien saavutukset ovat siis totaalinen tuho yhteiskunnan kaikilla aloilla. Koskaan ei ole yhteiskuntaan panostuksen ja tyytymättömyyden suhde ollut näin epäedullinen. Yhteiskunnan toimesta panostetaan melkein yhtä paljon kuin 15v sitten, mutta tyytymättömyys vaan lisääntyy. Miksi näin on käynyt ???
Lisää sosialismin saavutuksista
7
439
Vastaukset
- Stentti
Taas luetellaan oikeiston hengen tuotteita.
- Työssä käyvä
... on saanut tuon kaiken aikaan. Ymmärrän kyllä että tarkoitus on ollut ainakin ajoittain hyvä. Mutta siihen on tullut mukaan myös ns. porvarille-kostohenkeä ja näin tämä hyvä asia on vääristynyt ja muuttunut vastakohdakseen.
keksinyt jotain uutta verrattuna edelliseen lis-
taasi??
vom- ...
Pitäisi varmaan tehdä ilmoitus ylläpidolle kyseisen viestin massapostittamisesta..Et sinä maailmaa tuolla asiattomalla ja perusteettomalla viestilläsi paranna..
- Wäinä
Ja kaiken tuon sanomasi lisäksi on vielä niin,että viina on kallista,naiset ei anna ja sorvatessa menee lastuja haalarin taskuun.
Johan sitä siinä on syytä olla porvari. - Wäinä
Aikoinaan käytiin korppusota.Sen tuoksinassa hallitusvalta muuttui.
Sinunko muorisi kieltäytyi lapsilisästä?SKDL teki sen paketin,missä pentuna imutit.
Kansanterveystyön kannalta oli merkittävää,että pihtikinttujasi hoidettiin.Neuvolatoiminnan vakiimnnuttaminen maahan ja lapsikuolleisuuden vähentminen maailman esimerkiksi olivat myös SKDL:n
toteuneita tavoitteita.
Hertta Kuusisen jälkeen näitä asioita eduskunassa ajoivat nimenomaan Tyyne Leivo-Larsson,myöhemmin satakuntalainen Irma Rosnell.
jotenkin se tuntuu siltä,että tissin sijasta vastiketta saaneet eivät oikein jaksa keskittyä aiheeseen. - mainita..
HYVÄ!
Unohdit kuitenkin mainita maaeudun, uskonnon ja uskonnonopetuksen alasajon. Seuraukset ovat nähtävissä;
Rikollisuus on räjähtänyt käsiin...
Maalaisjärki on kadonnut...
Kotimaisuus on saanut väistyä globalisaation myötä
Perheiksi ovat tulleet homo ja lesboparit...
-näille pitäisi vielä saada lapsien saantioikeus???
-jos niin on maailman tarkoitus, niin tehkööt itse
-EI ADOPTIOLLA !!
Ps. Muuten olen sitä mieltä että vankeinhoito tulee kilpailuttaa. Vankilathan ovat aina täynnä.
Saataisiin varmaan halvin tarjous Siperiasta. Näin vankilaan pyrkijöiden määrä saataisiin nopeasti laskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356