Kamalin Kännäys moka?!!

405 Gtx

Niin kännisssähän tulee aina sohlattua ja sählättyä,mutta kertokaa niistä selvin päiten.

Mulla on sellanen joskus kauan sitten yksi tyttö otti sellasessa tornissa suihin ja heitin lastit kaiteelle sitten minuutin päästä sen kaveri tuli siihen nojaen kaiteeseen ja sanoi HYI VITTU JOKU ON RÄKÄSSYT KAITEELLE!Piti sanoa et ei se räkää oo...Mut tyttö pyyhki "Rään"housuihin...;) Mulla on noita juttuja liikaa mut niistä selvii kun tietää että tänään on perjantai ja kohta taas uusi viikonloppu.

6

3555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julia

      Pahin moka oli kerran ku oli juonut pirtu/kokis sekotusta jo jonkin verran elikkä olin konttaus kunnossa. Olin sitten kaverini luona ja keksimme lähettää numeromme tv chattiin. Sieltä soitti pari äijää jotka oli pahasti pillunkipeitä ja me sanottiin että tänne vaan et meiltä kyllä saa. No pojat sitten ajelivat 400km kaverilleni ja tässä ajassa olin alkanut jo selviimään ja tajusin mitä olin tehnyt ja PUHUNUT. Pojat olivat selviä ja tullessaan kovin kiimasia ku näkivät meiät portailla tee paidassa ja pikkupöksyissä. Mut ku me nähtiin ne heebot rynnättiin äkkiä rappuun ja ylös kaverini himaan. Äijät olivat NIIIIN järkyttävän rumia että niille ei kertakaikkiaan VOINU antaa! Me sitten parvekkeelta kuikittii ja ne huuteli jotain et "päästätte nyt sisään ku tänne asti tultiin, panettaaki nii vitusti saatanan pikkupillut!" samaan aikaan pihan poikki käveli luokanvalvojamme joka asui viereisessä talossa. Hän katsahti ylös ja ilme oli näkemisen arvonen ku se tajus kelle pojat oikeen huutelee.. maanantaina vähän nolotti..

      • 405 Gtx

        No kyllä varmaan nolotti sääliks käy niitä äijiä.

        Mun yks toinen juttu on kun odottelin kaveriani Esson pihalla lakkiais yönä ja odotin ja odotin kunnes nukahdin ja heräsin aamulla huoltiksen takapihalta puku päällä ja ihmisiä jonkun verran,mut sitten puol 7 aikaan näin valkoisen lakin... heilus naapuri talon leikkikentällä ja siellähän se mun kaveri oli odottamassa mua...Kyll nolotti kun katteli rapulassa niitä ihmisiä kuka oli nähnyt mun köllivän siinä kadulla;(


      • ac/dc

        Minä en sentään NIIIN ruma ole, eikä kerrota kenellekään muulle niin ei tarvi jälkeenmpäin olla nolona... tai oikeastaan voitas ottaa kaveris kolmanneksi...


    • ac/dc

      Pahin taitaa olla (ainakin niistä mitkä muistan :) kun yritin iskeä serkun vaimoa, ja oikeastaan olisin varmaan onnistunutkin... kumpikin käytiin aika kuumana. Eihän tuo vielä ennenkuulumatonta ole mutta kun sattui tuo baari olemaan täynnä sukulaisia ja tuon naisen mieskin oli paikalla... järki voitti lopulta. Oikeastaan minut herätti ajattelemaan kommentti "etkö parempaa löytänyt", ilmeisesti sitä ei kuitenkaan sanottu minulle, nimittäin kun kysyin kenelle kysymys oli tarkoitettu, vastaukseksi tuli "et taida olla kovin viisas" :D. No järjetöntä touhuahan tuo oli... molemmin puolin.

      • LoL!

        juuh elikkäs 12-vuotta vanha ketju :-D


      • Anonyymi
        LoL! kirjoitti:

        juuh elikkäs 12-vuotta vanha ketju :-D

        Määkin nussin Eka kertaa 12 vanhana, Kuti lähti Ku luoti kivääristä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe