Kamalin Kännäys moka?!!

405 Gtx

Niin kännisssähän tulee aina sohlattua ja sählättyä,mutta kertokaa niistä selvin päiten.

Mulla on sellanen joskus kauan sitten yksi tyttö otti sellasessa tornissa suihin ja heitin lastit kaiteelle sitten minuutin päästä sen kaveri tuli siihen nojaen kaiteeseen ja sanoi HYI VITTU JOKU ON RÄKÄSSYT KAITEELLE!Piti sanoa et ei se räkää oo...Mut tyttö pyyhki "Rään"housuihin...;) Mulla on noita juttuja liikaa mut niistä selvii kun tietää että tänään on perjantai ja kohta taas uusi viikonloppu.

6

3561

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julia

Pahin moka oli kerran ku oli juonut pirtu/kokis sekotusta jo jonkin verran elikkä olin konttaus kunnossa. Olin sitten kaverini luona ja keksimme lähettää numeromme tv chattiin. Sieltä soitti pari äijää jotka oli pahasti pillunkipeitä ja me sanottiin että tänne vaan et meiltä kyllä saa. No pojat sitten ajelivat 400km kaverilleni ja tässä ajassa olin alkanut jo selviimään ja tajusin mitä olin tehnyt ja PUHUNUT. Pojat olivat selviä ja tullessaan kovin kiimasia ku näkivät meiät portailla tee paidassa ja pikkupöksyissä. Mut ku me nähtiin ne heebot rynnättiin äkkiä rappuun ja ylös kaverini himaan. Äijät olivat NIIIIN järkyttävän rumia että niille ei kertakaikkiaan VOINU antaa! Me sitten parvekkeelta kuikittii ja ne huuteli jotain et "päästätte nyt sisään ku tänne asti tultiin, panettaaki nii vitusti saatanan pikkupillut!" samaan aikaan pihan poikki käveli luokanvalvojamme joka asui viereisessä talossa. Hän katsahti ylös ja ilme oli näkemisen arvonen ku se tajus kelle pojat oikeen huutelee.. maanantaina vähän nolotti..

• 405 Gtx

No kyllä varmaan nolotti sääliks käy niitä äijiä.

Mun yks toinen juttu on kun odottelin kaveriani Esson pihalla lakkiais yönä ja odotin ja odotin kunnes nukahdin ja heräsin aamulla huoltiksen takapihalta puku päällä ja ihmisiä jonkun verran,mut sitten puol 7 aikaan näin valkoisen lakin... heilus naapuri talon leikkikentällä ja siellähän se mun kaveri oli odottamassa mua...Kyll nolotti kun katteli rapulassa niitä ihmisiä kuka oli nähnyt mun köllivän siinä kadulla;(

• ac/dc

Minä en sentään NIIIN ruma ole, eikä kerrota kenellekään muulle niin ei tarvi jälkeenmpäin olla nolona... tai oikeastaan voitas ottaa kaveris kolmanneksi...

• ac/dc

Pahin taitaa olla (ainakin niistä mitkä muistan :) kun yritin iskeä serkun vaimoa, ja oikeastaan olisin varmaan onnistunutkin... kumpikin käytiin aika kuumana. Eihän tuo vielä ennenkuulumatonta ole mutta kun sattui tuo baari olemaan täynnä sukulaisia ja tuon naisen mieskin oli paikalla... järki voitti lopulta. Oikeastaan minut herätti ajattelemaan kommentti "etkö parempaa löytänyt", ilmeisesti sitä ei kuitenkaan sanottu minulle, nimittäin kun kysyin kenelle kysymys oli tarkoitettu, vastaukseksi tuli "et taida olla kovin viisas" :D. No järjetöntä touhuahan tuo oli... molemmin puolin.

• LoL!

juuh elikkäs 12-vuotta vanha ketju :-D

• Anonyymi
        LoL! kirjoitti:

juuh elikkäs 12-vuotta vanha ketju :-D

Määkin nussin Eka kertaa 12 vanhana, Kuti lähti Ku luoti kivääristä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      21
      1351
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      170
      1072
    3. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      104
      1070
    4. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      65
      785
    5. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      57
      762
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      51
      761
    7. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      731
    8. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      714
    9. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      51
      669
    10. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      563
      634
    11. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      617
    12. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      32
      602
    13. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      84
      588
    14. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      573
    15. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      551
    16. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      7
      544
    17. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      525
    18. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      523
    19. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      511
    20. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      499
    Aihe