Kamalin Kännäys moka?!!

405 Gtx

Niin kännisssähän tulee aina sohlattua ja sählättyä,mutta kertokaa niistä selvin päiten.

Mulla on sellanen joskus kauan sitten yksi tyttö otti sellasessa tornissa suihin ja heitin lastit kaiteelle sitten minuutin päästä sen kaveri tuli siihen nojaen kaiteeseen ja sanoi HYI VITTU JOKU ON RÄKÄSSYT KAITEELLE!Piti sanoa et ei se räkää oo...Mut tyttö pyyhki "Rään"housuihin...;) Mulla on noita juttuja liikaa mut niistä selvii kun tietää että tänään on perjantai ja kohta taas uusi viikonloppu.

6

3459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julia

Pahin moka oli kerran ku oli juonut pirtu/kokis sekotusta jo jonkin verran elikkä olin konttaus kunnossa. Olin sitten kaverini luona ja keksimme lähettää numeromme tv chattiin. Sieltä soitti pari äijää jotka oli pahasti pillunkipeitä ja me sanottiin että tänne vaan et meiltä kyllä saa. No pojat sitten ajelivat 400km kaverilleni ja tässä ajassa olin alkanut jo selviimään ja tajusin mitä olin tehnyt ja PUHUNUT. Pojat olivat selviä ja tullessaan kovin kiimasia ku näkivät meiät portailla tee paidassa ja pikkupöksyissä. Mut ku me nähtiin ne heebot rynnättiin äkkiä rappuun ja ylös kaverini himaan. Äijät olivat NIIIIN järkyttävän rumia että niille ei kertakaikkiaan VOINU antaa! Me sitten parvekkeelta kuikittii ja ne huuteli jotain et "päästätte nyt sisään ku tänne asti tultiin, panettaaki nii vitusti saatanan pikkupillut!" samaan aikaan pihan poikki käveli luokanvalvojamme joka asui viereisessä talossa. Hän katsahti ylös ja ilme oli näkemisen arvonen ku se tajus kelle pojat oikeen huutelee.. maanantaina vähän nolotti..

• 405 Gtx

No kyllä varmaan nolotti sääliks käy niitä äijiä.

Mun yks toinen juttu on kun odottelin kaveriani Esson pihalla lakkiais yönä ja odotin ja odotin kunnes nukahdin ja heräsin aamulla huoltiksen takapihalta puku päällä ja ihmisiä jonkun verran,mut sitten puol 7 aikaan näin valkoisen lakin... heilus naapuri talon leikkikentällä ja siellähän se mun kaveri oli odottamassa mua...Kyll nolotti kun katteli rapulassa niitä ihmisiä kuka oli nähnyt mun köllivän siinä kadulla;(

• ac/dc

Minä en sentään NIIIN ruma ole, eikä kerrota kenellekään muulle niin ei tarvi jälkeenmpäin olla nolona... tai oikeastaan voitas ottaa kaveris kolmanneksi...

• ac/dc

Pahin taitaa olla (ainakin niistä mitkä muistan :) kun yritin iskeä serkun vaimoa, ja oikeastaan olisin varmaan onnistunutkin... kumpikin käytiin aika kuumana. Eihän tuo vielä ennenkuulumatonta ole mutta kun sattui tuo baari olemaan täynnä sukulaisia ja tuon naisen mieskin oli paikalla... järki voitti lopulta. Oikeastaan minut herätti ajattelemaan kommentti "etkö parempaa löytänyt", ilmeisesti sitä ei kuitenkaan sanottu minulle, nimittäin kun kysyin kenelle kysymys oli tarkoitettu, vastaukseksi tuli "et taida olla kovin viisas" :D. No järjetöntä touhuahan tuo oli... molemmin puolin.

• LoL!

juuh elikkäs 12-vuotta vanha ketju :-D

• Anonyymi
        LoL! kirjoitti:

juuh elikkäs 12-vuotta vanha ketju :-D

Määkin nussin Eka kertaa 12 vanhana, Kuti lähti Ku luoti kivääristä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      226
      3703
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2294
    3. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      3
      2097
    4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      41
      1743
    5. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1633
    6. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1387
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1265
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      9
      1204
    9. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      51
      1094
    10. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      199
      1020
    Aihe