Kamalin Kännäys moka?!!

405 Gtx

Niin kännisssähän tulee aina sohlattua ja sählättyä,mutta kertokaa niistä selvin päiten.

Mulla on sellanen joskus kauan sitten yksi tyttö otti sellasessa tornissa suihin ja heitin lastit kaiteelle sitten minuutin päästä sen kaveri tuli siihen nojaen kaiteeseen ja sanoi HYI VITTU JOKU ON RÄKÄSSYT KAITEELLE!Piti sanoa et ei se räkää oo...Mut tyttö pyyhki "Rään"housuihin...;) Mulla on noita juttuja liikaa mut niistä selvii kun tietää että tänään on perjantai ja kohta taas uusi viikonloppu.

7

3168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julia

      Pahin moka oli kerran ku oli juonut pirtu/kokis sekotusta jo jonkin verran elikkä olin konttaus kunnossa. Olin sitten kaverini luona ja keksimme lähettää numeromme tv chattiin. Sieltä soitti pari äijää jotka oli pahasti pillunkipeitä ja me sanottiin että tänne vaan et meiltä kyllä saa. No pojat sitten ajelivat 400km kaverilleni ja tässä ajassa olin alkanut jo selviimään ja tajusin mitä olin tehnyt ja PUHUNUT. Pojat olivat selviä ja tullessaan kovin kiimasia ku näkivät meiät portailla tee paidassa ja pikkupöksyissä. Mut ku me nähtiin ne heebot rynnättiin äkkiä rappuun ja ylös kaverini himaan. Äijät olivat NIIIIN järkyttävän rumia että niille ei kertakaikkiaan VOINU antaa! Me sitten parvekkeelta kuikittii ja ne huuteli jotain et "päästätte nyt sisään ku tänne asti tultiin, panettaaki nii vitusti saatanan pikkupillut!" samaan aikaan pihan poikki käveli luokanvalvojamme joka asui viereisessä talossa. Hän katsahti ylös ja ilme oli näkemisen arvonen ku se tajus kelle pojat oikeen huutelee.. maanantaina vähän nolotti..

      • 405 Gtx

        No kyllä varmaan nolotti sääliks käy niitä äijiä.

        Mun yks toinen juttu on kun odottelin kaveriani Esson pihalla lakkiais yönä ja odotin ja odotin kunnes nukahdin ja heräsin aamulla huoltiksen takapihalta puku päällä ja ihmisiä jonkun verran,mut sitten puol 7 aikaan näin valkoisen lakin... heilus naapuri talon leikkikentällä ja siellähän se mun kaveri oli odottamassa mua...Kyll nolotti kun katteli rapulassa niitä ihmisiä kuka oli nähnyt mun köllivän siinä kadulla;(


      • ac/dc

        Minä en sentään NIIIN ruma ole, eikä kerrota kenellekään muulle niin ei tarvi jälkeenmpäin olla nolona... tai oikeastaan voitas ottaa kaveris kolmanneksi...


    • ac/dc

      Pahin taitaa olla (ainakin niistä mitkä muistan :) kun yritin iskeä serkun vaimoa, ja oikeastaan olisin varmaan onnistunutkin... kumpikin käytiin aika kuumana. Eihän tuo vielä ennenkuulumatonta ole mutta kun sattui tuo baari olemaan täynnä sukulaisia ja tuon naisen mieskin oli paikalla... järki voitti lopulta. Oikeastaan minut herätti ajattelemaan kommentti "etkö parempaa löytänyt", ilmeisesti sitä ei kuitenkaan sanottu minulle, nimittäin kun kysyin kenelle kysymys oli tarkoitettu, vastaukseksi tuli "et taida olla kovin viisas" :D. No järjetöntä touhuahan tuo oli... molemmin puolin.

      • LoL!

        juuh elikkäs 12-vuotta vanha ketju :-D


      • Anonyymi
        LoL! kirjoitti:

        juuh elikkäs 12-vuotta vanha ketju :-D

        Määkin nussin Eka kertaa 12 vanhana, Kuti lähti Ku luoti kivääristä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määkin nussin Eka kertaa 12 vanhana, Kuti lähti Ku luoti kivääristä!

        Määkin oon jo 11, enkä oo saanut vieläkään PILLUA. Otan kohta yhteyden KELAAN!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe