Nautitko, vai määrääkö se sinun elämääsi?
Itse en nenääni näillä lämpötiloilla ulos laita muuta kuin senverran kun on ihkas pakko.
Tupakan polttokin supistuu puoleen, onhan näissä ilmoissa se hyväkin puoli:))
Pakkasista??
6
653
Vastaukset
Hitsi kun ei viitti enää ees ulos mennä muuta pakosta ku pitää kauppaan ja töihin!
Joo,kyllä on tupakointi vähentyny ku ei tarkene polttaa tupakkaa ees loppuun...;)- kalle-p
lämpimästi päälle ja ulos...
Tänään kyllä totesin -28 ast. pakkasessa collage-housujen olevan pikkasen viileät...
Muuten tuossa iltasanomissa oli juttua, että pitkät kalsarit ovat seksintappajat..
Mie kyllä oten ne ensin pois ;D- keskiyonkehraaja
Ilman vaatteita se sujuukin kyllä paljon luonnikkaammin:))
- Savotar 40 ja risat
Kyllä tällaiset paukupakkaset jo vaikuttaa. Itse olen viluinen tyyppi "normaalillakin" kelillä, saatikka sitten nyt. Autolla ei viitsi paljoa ajella pitempiä matkoja. Pakolliset kauppareissut vaan. Mutta on tässä varmaan hyviäkin puolia tai ainakin luulisi; kuka lähtee ulos pakkaseen "näyttämään voimiaan" tai tekemään tihutöitä, kysyn vaan :)
Menee piiri liikkua; pikainen piipahdus postilaatikolla.
Ja muu liikunta rajoittuu auton ja parkkipaikan välille.
Jos nää ei maanantaihin mennessä hellitä, kuten
on luvattu, tarvinnee kaivaa kunnon toppapuvusto esiin :)- nainen 43v
Menneellä viikolla auton mittariin tuli vajaa tuhat kilometriä lisää kilometrejä. Ilo ajaa, kun ei ole liukasta. Ensi viikolla luvattiin lauhtuvaa ja lumisadetta, sitten on auto taas kuin pulkka tuolla maantiellä. Se ei ole kivaa, mutta ei pysäytä sekään.
Pakkasessa on se etu, että voi pestä pakastimen ja nostaa tavarat ulos, tuulettaa petivaatteet ym. kunnolla...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541073
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että405998- 166942
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651