Henkilökohtasesti en voi hyväksyä sitä miten AY-jäsenten asioitten hoitamiseen tarkotetut varat käytetään yhden presidenttiehdokkaan vaalikampanjaan ja vastaehdokkaan mustamaalaamiseen.
Itse kun liittyin ammattiliittoon, en liittyny kannattaekseni SDP:tä. Itseasiassa en ole koskaan kyseistä puoluetta edes kannattanu.
Halonen kavalsi AY-jäsenten rahat
11
530
Vastaukset
- Petrosavosk
harasoo...harasoo tavarits! Hjuva...hjuva...
Putin Suomen pressaksi. (Halosen oma ehdokas.) - tästä asiasta ?
Mitämieltä suuri ajattelijamme Ruskeapää asiasta on?
- Potras
Oletko äänestänyt ehdokkaita edustamaan liittoosi?
Jos liitossasi on sdp enemmistönä, niin sehän
on tasan jäsenistön enemmistön tahto.
Toisaalta voisi kysyä, kuinka paljon elinkeinoelämä
rahoittanut ja tukenut Niinistön kampanjaa. Kuitenkin joudun käyttämään näidenkin yritysten palveluja, siis rahojani on mennyt kokoomukselle, vaikken tule koskaan oikeistoa äänestämään!- -Kemi.sd
Eipä ole koskaan tullu tiedodetta jossa kerrottas missä voi käydä äänestämässä liiton vaaleissa.
Ilmeisesti äänestyksestä kerrotaan jossain SDPn omassa lehdessä?
Toisaalta minua ei kiinnosta se mistä Niinistö vaalirahansa ottaa. Mutta kyllä kiinnostas mikäli hän minun rahoillani itseään mainostas.
Halonen niin tekee. Ja kyllä harmittaa. - Potras
-Kemi.sd kirjoitti:
Eipä ole koskaan tullu tiedodetta jossa kerrottas missä voi käydä äänestämässä liiton vaaleissa.
Toisaalta minua ei kiinnosta se mistä Niinistö vaalirahansa ottaa. Mutta kyllä kiinnostas mikäli hän minun rahoillani itseään mainostas.
Halonen niin tekee. Ja kyllä harmittaa.Sinun väitteesi on siis, että Halonen on määrännyt
SAK:n antamaan vaalitukea. Ja nämä rahat ovat sinulta pois...
Kun elinkeinoelämä jakaa rahaa Niinistölle, niin se on jonkun muun rahoja.
Elinkeinoelämä tukee Niinistöä järjestämällä seminaareja.Kulut yritys voi vähentää verotuksessa.
Kenen rahoja nuo siis ovat? - Potras
-Kemi.sd kirjoitti:
Halonen niin tekee. Ja kyllä harmittaa.Mihin liittoon kuulut?
Yleensä saat liitolta jäsenpostia, joissa tulee lista ehdokkaista ja asia hoituu kätevästi myös postitse.
Jos et lue liiton lehtiä tai tiedotteita tai www sivuja, niin uutispimento on oma ongelmasi.
on aika raflaava! Sinulle tiedoksi: SUOMESSA EI OLE pakko kuulua AY-liikkeeseen!
vom- Japi
Ruotsissa on tai en tiedä onko vielä,sellainen käytäntö,että kun liittyy ammattiliittoon niin samalla liittyy myös sosialidemokraatiseen puolueseen.Ne jotka eivät halua olla puolueen jäseniä niin joutuvat aina eroamaan erikseen puolueesta.
- Ruotsissa
Suomessa ei voi erota SDP:stä mikäli kuuluu liittoon.
Suomessa kaikki liiton jäsenet maksaa tasapuolisesti SDPn vaalitukea.
- aina vie vasem
Ei tässä nyt mitään UUTTA ole. AY-liikehän (=SAK)
on AINA vienyt jäsenistönsä rahat vasemmalle. EI SIIHEN mihin niitä nimellisesti kerätään. TS. työolojen kehittämiseen yms. Síksi lihavat AY-pomot marssii tulotaulukoiden PORVARIrintamassa.
Ei niissä palkkaluokissa KÖYHÄN asia ole muuta kuin korulause.
Näin TOVERI vie toverin rahat!!- tuppaa
Sitähän se vaan tuppaa aina olemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585534KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953557Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182368Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91158- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181002- 81961
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955