Halonen kavalsi AY-jäsenten rahat

Kemi.sd

Henkilökohtasesti en voi hyväksyä sitä miten AY-jäsenten asioitten hoitamiseen tarkotetut varat käytetään yhden presidenttiehdokkaan vaalikampanjaan ja vastaehdokkaan mustamaalaamiseen.

Itse kun liittyin ammattiliittoon, en liittyny kannattaekseni SDP:tä. Itseasiassa en ole koskaan kyseistä puoluetta edes kannattanu.

11

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petrosavosk

harasoo...harasoo tavarits! Hjuva...hjuva...
      Putin Suomen pressaksi. (Halosen oma ehdokas.)

• tästä asiasta ?

Mitämieltä suuri ajattelijamme Ruskeapää asiasta on?

• Potras

Oletko äänestänyt ehdokkaita edustamaan liittoosi?
      Jos liitossasi on sdp enemmistönä, niin sehän
      on tasan jäsenistön enemmistön tahto.

Toisaalta voisi kysyä, kuinka paljon elinkeinoelämä
      rahoittanut ja tukenut Niinistön kampanjaa. Kuitenkin joudun käyttämään näidenkin yritysten palveluja, siis rahojani on mennyt kokoomukselle, vaikken tule koskaan oikeistoa äänestämään!

• -Kemi.sd

Eipä ole koskaan tullu tiedodetta jossa kerrottas missä voi käydä äänestämässä liiton vaaleissa.
        Ilmeisesti äänestyksestä kerrotaan jossain SDPn omassa lehdessä?

Toisaalta minua ei kiinnosta se mistä Niinistö vaalirahansa ottaa. Mutta kyllä kiinnostas mikäli hän minun rahoillani itseään mainostas.
        Halonen niin tekee. Ja kyllä harmittaa.

• Potras
        -Kemi.sd kirjoitti:

Eipä ole koskaan tullu tiedodetta jossa kerrottas missä voi käydä äänestämässä liiton vaaleissa.

Toisaalta minua ei kiinnosta se mistä Niinistö vaalirahansa ottaa. Mutta kyllä kiinnostas mikäli hän minun rahoillani itseään mainostas.

Sinun väitteesi on siis, että Halonen on määrännyt
        SAK:n antamaan vaalitukea. Ja nämä rahat ovat sinulta pois...

Kun elinkeinoelämä jakaa rahaa Niinistölle, niin se on jonkun muun rahoja.

Elinkeinoelämä tukee Niinistöä järjestämällä seminaareja.Kulut yritys voi vähentää verotuksessa.
        Kenen rahoja nuo siis ovat?

• Potras
        -Kemi.sd kirjoitti:

Mihin liittoon kuulut?

Yleensä saat liitolta jäsenpostia, joissa tulee lista ehdokkaista ja asia hoituu kätevästi myös postitse.

Jos et lue liiton lehtiä tai tiedotteita tai www sivuja, niin uutispimento on oma ongelmasi.

• on aika raflaava! Sinulle tiedoksi: SUOMESSA EI OLE pakko kuulua AY-liikkeeseen!
      vom

• Japi

Ruotsissa on tai en tiedä onko vielä,sellainen käytäntö,että kun liittyy ammattiliittoon niin samalla liittyy myös sosialidemokraatiseen puolueseen.Ne jotka eivät halua olla puolueen jäseniä niin joutuvat aina eroamaan erikseen puolueesta.

• Ruotsissa

Suomessa ei voi erota SDP:stä mikäli kuuluu liittoon.
        Suomessa kaikki liiton jäsenet maksaa tasapuolisesti SDPn vaalitukea.

• aina vie vasem

Ei tässä nyt mitään UUTTA ole. AY-liikehän (=SAK)
      on AINA vienyt jäsenistönsä rahat vasemmalle. EI SIIHEN mihin niitä nimellisesti kerätään. TS. työolojen kehittämiseen yms. Síksi lihavat AY-pomot marssii tulotaulukoiden PORVARIrintamassa.
      Ei niissä palkkaluokissa KÖYHÄN asia ole muuta kuin korulause.

Näin TOVERI vie toverin rahat!!

• tuppaa

Sitähän se vaan tuppaa aina olemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5534
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3557
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2368
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2365
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1158
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1038
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1017
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1002
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      81
      961
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      955
    Aihe