ystävän neuvo

herra yksilön vapaus

palstan vanhoille herroille vomille ja wäinälle. vanhoille tovereille, jotka kenties jo liiankin syvästi ovat sisäistäneet kommunismin todellisen olemuksen; epäluulon ja vainoharhaisuuden.

kaikki me tiedämme, että nämä kaksi toveria näkevät mimimerkki Kallen vähän siellä sun täällä. vom on mennyt jopa niin pitkälle, että hän näkee Kallen /joka... jo muillakin palstoilla kuin vain kommunistipalstalla. lähes joka paikassa missä vom liikkuu, vastaan hyökkää Kalle /joka...

mutta mitä nyt on tapahtunut? Kalleharhaisuuden lisäksi vom on löytänyt toisenkin haamuvihollisen...;

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000013492929

toverit wäinä ja vom. hienovaraisena neuvona, että unohtakaa nyt nämät teidän "kaksoisnimimerkkinne". alatte viedä pelätä, että mörkömies tulee sängyn alta ja vie teidät...

4

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatuksella lukenut viestejäni, niin olisit jo varmistunut allekirjoittaneen pelkäämättömyydestä
      esittää mielipiteensä omissa nimissä!! Rekisteröitynä!! Entä itse??
      vom

• herra yksilön vapaus

ja pyhä naiivius.

tekeeko tämä suomi24 rekisteröinti sinusta jotenkin uskottavamman kuin vaikkapa minusta tai Kallesta, jotka emme saa keskustelunavauksiamme lihavoituna... luuletko tosiaan, että "omissa nimissä" (oikein kahden huutomerkin voimin) tarkoittaa sitä, että profiilissa lukee "mies, kuusa, vom, liikennelentäjä ex, verkkarit ja klassinen... heh heh. voi pyhä yksinkertaisuus. tuohon minäkin pystyisin; voisin kirjoittaa profiiliini; mies, parhaassa iässä, harrastuksena ruuanlaitto ja suunsoitto yhdistettynä kommunistien kiusaamiseen, isona haluaisin tulla narsistiksi ja oppia tekemään yhtä hyviä runoja kuin wäinä...

voi pyhä pas... olkoon. luuletko vom tosiaan, että tälläinen "rekisteröinti" jotenkin on tae, ettei omaa "jakautunutta mieltä"? heh, heh... eikö rekisteröity tavaramerkki nimeltä vom pystyisi kirjoittamaan eirekisteröidyllä nimimerkillä? vaikkapa vompattina?

huh huh. rauhoitutaanpas nyt. kyllä vompatti, anteeksi rekisteröity nimimerkki vom, asia on niin, että tällä palstalla vain ja ainoastaan aapo toivanen on oikeasti rekisteröitynyt kirjoittaja nimineen, osoitteineen ja kuvineen. silti hänkin halutessaan voisi jakautua ties kuinka moneksi kakkosaapoksi...

kyllä vom sinun pitää vain uskoa tai ei uskoa, että kanssakirjoittajasi joko ovat yksi tahi eivät ole yksi ja sama. siinä ei suomi24-rekisterit paljon paina. minäkin uskon, että sinä olet nimimerkki vom etkä mikään tahvo.

• herra yksilön vapaus kirjoitti:

ja pyhä naiivius.

tekeeko tämä suomi24 rekisteröinti sinusta jotenkin uskottavamman kuin vaikkapa minusta tai Kallesta, jotka emme saa keskustelunavauksiamme lihavoituna... luuletko tosiaan, että "omissa nimissä" (oikein kahden huutomerkin voimin) tarkoittaa sitä, että profiilissa lukee "mies, kuusa, vom, liikennelentäjä ex, verkkarit ja klassinen... heh heh. voi pyhä yksinkertaisuus. tuohon minäkin pystyisin; voisin kirjoittaa profiiliini; mies, parhaassa iässä, harrastuksena ruuanlaitto ja suunsoitto yhdistettynä kommunistien kiusaamiseen, isona haluaisin tulla narsistiksi ja oppia tekemään yhtä hyviä runoja kuin wäinä...

voi pyhä pas... olkoon. luuletko vom tosiaan, että tälläinen "rekisteröinti" jotenkin on tae, ettei omaa "jakautunutta mieltä"? heh, heh... eikö rekisteröity tavaramerkki nimeltä vom pystyisi kirjoittamaan eirekisteröidyllä nimimerkillä? vaikkapa vompattina?

huh huh. rauhoitutaanpas nyt. kyllä vompatti, anteeksi rekisteröity nimimerkki vom, asia on niin, että tällä palstalla vain ja ainoastaan aapo toivanen on oikeasti rekisteröitynyt kirjoittaja nimineen, osoitteineen ja kuvineen. silti hänkin halutessaan voisi jakautua ties kuinka moneksi kakkosaapoksi...

kyllä vom sinun pitää vain uskoa tai ei uskoa, että kanssakirjoittajasi joko ovat yksi tahi eivät ole yksi ja sama. siinä ei suomi24-rekisterit paljon paina. minäkin uskon, että sinä olet nimimerkki vom etkä mikään tahvo.

nostan minäkin hattua! Mutta jostakin kumman syystä suhtaudun vakavammin niihin kirjoitelmiin, joiden takana on EDES Galleriaan taltioidut tiedot, kuin ns. muut! Miten itse koet asian??
        vom

• herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

nostan minäkin hattua! Mutta jostakin kumman syystä suhtaudun vakavammin niihin kirjoitelmiin, joiden takana on EDES Galleriaan taltioidut tiedot, kuin ns. muut! Miten itse koet asian??
        vom

"sinua pidetään silmällä". (national geographic 13/03)

itse en ole koskaan arvostanut mitään epämääräisiä rekisteröitymisjuttuja. tiedäthän, kyllä mulle riittää pyhä kolminaisuus; riittää, että poliisi, armeija ja verottaja tietää kuka olen ja missä asun.

kirjoittajan kirjoitukset ratkaisevat mitä mieltä minä siinä sivussa olen kirjoittajastakin. kirjoittajan itsensä näille viihdepalstoille taltioimat tiedot ovat vain lisämauste minulle. ne joko huvittavat minua tai sitten eivät kosketa lainkaan. joka tapauksessa mitään arvoa antavaa merkitystä niillä ei tässä yhteudessä ole. yksiä turhuuksia, joiden tarkoitus enemmänkin on nostattaa väkinäisesti kirjoittajan arvoa omissa silmissään kuin antaa jollekin jotakin. katso aapo toivasta; kuinka usein hän on leuhkien ylimielistellyt muille, että "minä uskallan esiintyä omalla nimelläni, kuinka sinä?". millaista hapatusta ja oman egonsa nostamista. korottaa itsensä muka kanssaihmisiään korkeammalle tasolle. sitten esitetään työmiestä ja moralisoidaan sitä, että jotkut syntyvät "hopealusikka suussa". älä sinä heittäydy aapon tielle.

mutta loppujen lopuksi tämä kaikki taas karkasi minulta näin aamutuimaan "sulkakynästä". mitä me runoilijat ja suuret taiteilijat näille kirjallisuudenmuusillemme voimme? ne vievät meitä ja matkallamme kohti nobelin kirjallisuudenpalkintoa koitamme olla aiheuttamatta liikaa harmaita hiuksia ja katkenneita verisuonia kirjoittaessamme totuuksia. ei kommunistisia vaan kommunisteista.

pointti kuitenkin koko jutussa oli, että varjojen metsästyksestä ei ole sinulle eikä wäinälle mitään hyötyä. menetätte vain yöunenne eikä sitä koskaan tiedä vaikka vitutus saisi teidät tarttumaan pulloon. silloin taas kerran muut voittivat ja te hävisitte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe