Kristikunta= kuten juutalaiset Jeesuksen aikana
Adventistit= kuten alkuseurakunta
Petovalta=katolinen kirkko
Babylon=langenneet seurakunnat(Ilm.14:8)
Valtaosa kristityistä elää pimeydessä sillä totuus on heiltä peitetty. Adventistien tehtävänä on julistaa totuutta ja saada ihmisten silmät aukeamaan ja heidät luopumaan Babylonin harhaopeista ja tulemaan täydelliseen uskon vapauteen Jeesuksessa Kristuksessa. Monelle Babylon voi olla mukava ja turvallisen tuntuinen paikka mutta kannattaa muistaa mitä jeesus siitä sanoo: Ilm.18:4. "Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa."
Kannatta lähteä ulos niistä seurakunnista joissa Babylonin ja Baalin vaikutus näkyy. Sunnuntain pyhittäminen on yksi selvimmistä Baalin palveluksen tunnusmerkeistä.
Oletteko verranneet?
23
734
Vastaukset
- Mustasukkainen
Minä en ole vertaillut, mutta...
maailmassa on yli 3000 eri srkuntaa, ja suomessa on n.50 virallista srkuntaa sekä muita ryhmittymiä
n.100.
Jumalan pelastustyön hedelmä on seurakunta.
Siihen on hyvä kuulua.Se ei ole järjestö tai yhdistys vaan uskon varaan rakennettu"pyhien yhteisö" Seurakunta on Jumalan teko ja hänen
silmäteränsä.SINÄ ITSE rakennat seurakuntaa...
olemalla siinä.Seurakunta perustettiin Israelin kansan tilalle ja siihen kuuluu myös juutalaisia.
Profeetallista sanaa tulee julistaa tälläkin hetkellä...niinkuin ennen.Ei ole evankeliumia ilman profeetallista sanaa.
Mitä uskoviin sinetöidään?...sen tekee Pyhä Henki.
Synnintunto,katumus pahoista teoista,Kristuksen muuttava voima vaikuttaa,Jumalan tahdon Vapaa ja
iloinen täyttäminen...myös käskyjen.Kaikki tuo on
armon voiman hedelmää.Jumalan lapsilla eri seurakunnissa on tehtävä;julistaa! Ja jos se ei ole srkunnan tehtävä, niin mikä sitten on?
Jumala kyllä korjaa omansa eri seurakunnista, kun
se aika koittaa.Eikä suurella hääaterialla jaotella eri seurakuntia eri karsinoihin, vaan kaikki ovat tulleet siitä suuresta ahdistuksesta,
he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne karitsan varessä, mitä muuta tähän voisin sanoa
kuin Hallelujaa...Aamen!Tule Herra Jeesus. - tempaa kaikki
uskovaiset taivaaseen voi sinulle käydä adventtien joukossa niin että huomaat olevasi edelleen maassa muiden mentyä temmattuina taivaan ruokapöytiin.
Mitäs siihen sanot?Arviosi on oikea.
"Kun Jeesus jättää pyhäkön, peittää pimeys maan asukkaat. Tuona kauheana aikana vanhurskaiden täytyy elää pyhän Jumalan kasvojen edessä ilman välittäjää. Jumalattomia hillinnyt voima on otettu pois, ja lopullisesti parantumattomiksi jääneet ovat täydellisesti saatanan hallinnassa" (Ellen White, Suuri Taistelu, s597)
Mikään muu voima kuin Pyhä Henki ei voi hillitä jumalattomia, joten tuo "jumalattomia hillinnyt voima on otettu pois" tarkoittaa juuri sitä, että Pyhä Henki on poistunut täältä ja silti adventistit ovat täällä.
Mutta hehän ovat tulleet Ellenin säännöillä niin Jeesuksen luonteisiksi, että he pystyvät muka ilman Pyhää Henkeä ja ilman Jeesusta välittäjänään seisomaan Jumalan kasvojen edessä.
Tässä Ellenin ohjeet seuraajilleen, miten he voivat seisoa syntiä vihaavan Jumalan kasvojen edessä ilman välittäjää:
"Niiden, jotka tahtovat saada hyötyä Vapahtajan välitystyöstä, ei tule antaa minkään estää heitä täyttämästä velvollisuuttaan saattaa pyhityksensä täydelliseksi Jumalan pelossa. Kallisarvoisia hetkiä ei tule tuhlata huvitteluun, komeiluun tai voiton tavoitteluun, vaan ne tulee omistaa vakavaan ja hartaaseen totuuden sanan tutkimiseen. Jumalan kansan tulee saada selvä käsitys pyhäköstä ja tutkivasta tuomiosta. Kaikki tarvitsevat tietoa suuren ylimmäisen Pappimme asemasta ja työstä. Muuten on mahdoton harjoittaa tälle ajalle välttämätöntä uskoa tai ottaa Jumalan tahdon mukaista asemaa." (Ellen White, Suuri Taistelu, s 480)
Siis on oltava tieto 22.10.1844 taivaassa alkaneesta Tutkivasta tuomiosta, jotta voivat sitten noudattaa Ellenin sapattia, ruoka-, pukeutumisä-, juoma- ym. sääntöjä asiaankuuluvalla paatoksella.
Uskoville Jeesus taas lupaa: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä".(Heb. 13:5) ja "Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matt. 28:20), joten uskovat eivät ole eivätkä tule olemaan missään vaiheessa ilman Jeesusta.- kolme enkeliä
Kun Jeesus poistuu pyhäköstä, niin taivaassa on hetken äänettömyys. Sitten vitsaukset vuodatetaan jumalattomien ja pedon merkin(sunnuntai)ottajien päälle. Jeesus saapuu pilvissä ja meidät temmataan yhdessä herätettyjen kanssa ylös häntä vastaan. Tämä Jumalan ilmestyminen surmaa kaikki jumalattomat ja maa jää autioksi tuhanneksi vuodeksi. Pyhät ovat taivaassa tuhat vuotta tuomitsemassa kuolleita. Kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet laskeutuu Uusi Jerusalem taivaasta ja jumalattomat herätetään viimeiselle tuomiolle. Tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät olemattomiin. Niin Jumala luo uuden maan pyhien ikuiseksi asuinpaikaksi.
- kysyn vaan
uskova_1 kirjoitti:
Arviosi on oikea.
"Kun Jeesus jättää pyhäkön, peittää pimeys maan asukkaat. Tuona kauheana aikana vanhurskaiden täytyy elää pyhän Jumalan kasvojen edessä ilman välittäjää. Jumalattomia hillinnyt voima on otettu pois, ja lopullisesti parantumattomiksi jääneet ovat täydellisesti saatanan hallinnassa" (Ellen White, Suuri Taistelu, s597)
Mikään muu voima kuin Pyhä Henki ei voi hillitä jumalattomia, joten tuo "jumalattomia hillinnyt voima on otettu pois" tarkoittaa juuri sitä, että Pyhä Henki on poistunut täältä ja silti adventistit ovat täällä.
Mutta hehän ovat tulleet Ellenin säännöillä niin Jeesuksen luonteisiksi, että he pystyvät muka ilman Pyhää Henkeä ja ilman Jeesusta välittäjänään seisomaan Jumalan kasvojen edessä.
Tässä Ellenin ohjeet seuraajilleen, miten he voivat seisoa syntiä vihaavan Jumalan kasvojen edessä ilman välittäjää:
"Niiden, jotka tahtovat saada hyötyä Vapahtajan välitystyöstä, ei tule antaa minkään estää heitä täyttämästä velvollisuuttaan saattaa pyhityksensä täydelliseksi Jumalan pelossa. Kallisarvoisia hetkiä ei tule tuhlata huvitteluun, komeiluun tai voiton tavoitteluun, vaan ne tulee omistaa vakavaan ja hartaaseen totuuden sanan tutkimiseen. Jumalan kansan tulee saada selvä käsitys pyhäköstä ja tutkivasta tuomiosta. Kaikki tarvitsevat tietoa suuren ylimmäisen Pappimme asemasta ja työstä. Muuten on mahdoton harjoittaa tälle ajalle välttämätöntä uskoa tai ottaa Jumalan tahdon mukaista asemaa." (Ellen White, Suuri Taistelu, s 480)
Siis on oltava tieto 22.10.1844 taivaassa alkaneesta Tutkivasta tuomiosta, jotta voivat sitten noudattaa Ellenin sapattia, ruoka-, pukeutumisä-, juoma- ym. sääntöjä asiaankuuluvalla paatoksella.
Uskoville Jeesus taas lupaa: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä".(Heb. 13:5) ja "Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matt. 28:20), joten uskovat eivät ole eivätkä tule olemaan missään vaiheessa ilman Jeesusta.Et ymmärrä noin selvää asiaa, niin miten pääsit edes kansakoulun läpi?
Seurakunnassa ei Raamatun mukaan voi olla yhtään tahraa eikä ryppyä Jeesuksen tullessa.
Pyhä pyhittyköön edelleen ja saastainen saastukoon edelleen. Tämä sen jälkeen kuin Jeesus poistuu pyhäköstä.
Ilm.15:1. Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan viha täyttyy.
2. Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.
3. Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
4. Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."
5. Ja sen jälkeen minä näin: todistuksen majan temppeli taivaassa avattiin;
6. ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän vitsausta, lähtivät temppelistä, puettuina puhtaisiin, hohtaviin pellavavaatteisiin ja rinnoilta vyötettyinä kultaisilla vöillä.
7. Ja yksi niistä neljästä olennosta antoi niille seitsemälle enkelille seitsemän kultaista maljaa, täynnä Jumalan vihaa, hänen, joka elää aina ja iankaikkisesti.
8. Ja temppeli tuli savua täyteen Jumalan kirkkaudesta ja hänen voimastansa, eikä kukaan voinut mennä sisälle temppeliin, ennenkuin niiden seitsemän enkelin seitsemän vitsausta oli käynyt täytäntöön.
Ilm.21:11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. - Asiasta kiinnostunut
uskova_1 kirjoitti:
Arviosi on oikea.
Uskoville Jeesus taas lupaa: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä".(Heb. 13:5) ja "Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matt. 28:20), joten uskovat eivät ole eivätkä tule olemaan missään vaiheessa ilman Jeesusta.Kysymykseni ei liity kommenttiisi muuten kuin nuivaan suhtautumiseesi sapattia koskien. Minä tarkoitan Jumalan asettamaa, siunaamaa ja pyhittämää, en ihmisten.
Miten suhtaudut henkiystäväsi Kytin sapatin viettoon, jota hän adventtiseurakunnasta erottamisen jälkeenkin viettää, kuten aina ennenkin? Rukoiletko hänen puolestaan, että hän pääsisi tästä "Ellen-sapatista", kuten sitä sanot? Monista muistakaan "Ellen- harhoista", hän ei ole luopunut. Onko hän edelleen pahojen voimien hallinnassa? Vaikuttaako tämä yhteiseen "taisteluunne Ellenismiä" vastaan? - Timo Flink
uskova_1 kirjoitti:
Arviosi on oikea.
Uskoville Jeesus taas lupaa: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä".(Heb. 13:5) ja "Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matt. 28:20), joten uskovat eivät ole eivätkä tule olemaan missään vaiheessa ilman Jeesusta.Ellen White ei opettanut, että Pyhä Henki poistuisi Jumalan omista, vaikka se poistuu maailmasta. Lainaamassasi tekstissä puhutaan Jeesuksen välitystyön päättymisestä taivaan pyhäkössä (Ilm. 15:5-8), ei siitä, että Pyhä Henki jättäisi Jumalan omat. Teksti ei myöskään tarkoita, että Jeesus jättäisi omansa, vaan sitä, että armonaika on päättynyt ja kaikkien ihmisten kohtalo on jo päätetty. Pelastuneet ovat pelastettuja ja kadotetut kadotettuja (vrt. Ilm. 22:11).
Timo Flink - yritys
Timo Flink kirjoitti:
Ellen White ei opettanut, että Pyhä Henki poistuisi Jumalan omista, vaikka se poistuu maailmasta. Lainaamassasi tekstissä puhutaan Jeesuksen välitystyön päättymisestä taivaan pyhäkössä (Ilm. 15:5-8), ei siitä, että Pyhä Henki jättäisi Jumalan omat. Teksti ei myöskään tarkoita, että Jeesus jättäisi omansa, vaan sitä, että armonaika on päättynyt ja kaikkien ihmisten kohtalo on jo päätetty. Pelastuneet ovat pelastettuja ja kadotetut kadotettuja (vrt. Ilm. 22:11).
Timo FlinkSeliseli. Valheillako peittelet kirkkosi pahuuden!
- näin se on! Totuutta!
yritys kirjoitti:
Seliseli. Valheillako peittelet kirkkosi pahuuden!
Ainakin Raamattu näin sanoo, mene ja tiedä onko se sittenkään oikeassa, kun kaikki sen sanomaa vastustaa.
Timo Flink kirjoitti:
Ellen White ei opettanut, että Pyhä Henki poistuisi Jumalan omista, vaikka se poistuu maailmasta. Lainaamassasi tekstissä puhutaan Jeesuksen välitystyön päättymisestä taivaan pyhäkössä (Ilm. 15:5-8), ei siitä, että Pyhä Henki jättäisi Jumalan omat. Teksti ei myöskään tarkoita, että Jeesus jättäisi omansa, vaan sitä, että armonaika on päättynyt ja kaikkien ihmisten kohtalo on jo päätetty. Pelastuneet ovat pelastettuja ja kadotetut kadotettuja (vrt. Ilm. 22:11).
Timo Flink"Kun Jeesus jättää pyhäkön, peittää pimeys maan asukkaat. Tuona kauheana aikana vanhurskaiden täytyy elää pyhän Jumalan kasvojen edessä ilman välittäjää. Jumalattomia hillinnyt voima on otettu pois, ja lopullisesti parantumattomiksi jääneet ovat täydellisesti saatanan hallinnassa" (Ellen White, Suuri Taistelu, s597)
Sanot: "Ellen White ei opettanut, että Pyhä Henki poistuisi Jumalan omista, vaikka se poistuu maailmasta."
Ja miten sitten selität, että adventistit jäävät tänne, kun uskovat, joissa on Pyhä Henki on jo temmattu taivaaseen?
Ai niin, olinpas typerä, sillä tietenkin että adventisteilla on ellensapatinsinetti.- Timo Flink
uskova_1 kirjoitti:
Sanot: "Ellen White ei opettanut, että Pyhä Henki poistuisi Jumalan omista, vaikka se poistuu maailmasta."
Ja miten sitten selität, että adventistit jäävät tänne, kun uskovat, joissa on Pyhä Henki on jo temmattu taivaaseen?
Ai niin, olinpas typerä, sillä tietenkin että adventisteilla on ellensapatinsinetti.==>Ja miten sitten selität, että adventistit jäävät tänne, kun uskovat, joissa on Pyhä Henki on jo temmattu taivaaseen?
Timo Flink kirjoitti:
==>Ja miten sitten selität, että adventistit jäävät tänne, kun uskovat, joissa on Pyhä Henki on jo temmattu taivaaseen?
Ette tietenkään usko, sehän on selvä, kun kerran väärä (enemmän kuin) profeettanne niin ilmoitti.
- Timo Flink
uskova_1 kirjoitti:
Ette tietenkään usko, sehän on selvä, kun kerran väärä (enemmän kuin) profeettanne niin ilmoitti.
Asialla ei ole tekemistä EGW:n kanssa. Raamattu ei opeta salaista tempausta. Tiedän, että olet eri mieltä, joten miksi käydä tämä keskustelu uudestaan.
Timo Flink - eräs ihmettelijä
Timo Flink kirjoitti:
Asialla ei ole tekemistä EGW:n kanssa. Raamattu ei opeta salaista tempausta. Tiedän, että olet eri mieltä, joten miksi käydä tämä keskustelu uudestaan.
Timo Flink=====Tiedän, että olet eri mieltä, joten miksi käydä tämä keskustelu uudestaan. =====
Kun tiedät että täällä ollaan eri mieltä niin miksi SINÄ pomottelet TÄÄLLÄ.
Sinä sanot koska käydään keskustelua vaikka kukaan ei haluaisi ja SINÄ sanot koska ei käydä jostain aiheesta keskustelua?? mikä sinä luulet olevasi? - Timo Flink
eräs ihmettelijä kirjoitti:
=====Tiedän, että olet eri mieltä, joten miksi käydä tämä keskustelu uudestaan. =====
Kun tiedät että täällä ollaan eri mieltä niin miksi SINÄ pomottelet TÄÄLLÄ.
Sinä sanot koska käydään keskustelua vaikka kukaan ei haluaisi ja SINÄ sanot koska ei käydä jostain aiheesta keskustelua?? mikä sinä luulet olevasi?En ole aloittanut yhtään ainoaa keskusteluketjua. Olen ottanut kantaa kysyttäessä jotain tai jos joku on esittänyt uskostamme sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. Muutaman kerran olen kommentoinut Raamatun paikkojen merkitystä.
Kommenttini uskova1:lle (ja vain hänelle, ei muille) oli juuri sitä mitä siinä luki. Olen käynyt saman keskustelun useamman kerran läpi hänen kanssaan, joten miksi käydä se taas? Minä tiedän hänen kantansa ja hän tietää minun kantani.
Timo Flink - eräs ihmettelijä
Timo Flink kirjoitti:
En ole aloittanut yhtään ainoaa keskusteluketjua. Olen ottanut kantaa kysyttäessä jotain tai jos joku on esittänyt uskostamme sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. Muutaman kerran olen kommentoinut Raamatun paikkojen merkitystä.
Kommenttini uskova1:lle (ja vain hänelle, ei muille) oli juuri sitä mitä siinä luki. Olen käynyt saman keskustelun useamman kerran läpi hänen kanssaan, joten miksi käydä se taas? Minä tiedän hänen kantansa ja hän tietää minun kantani.
Timo Flink======Minä tiedän hänen kantansa ja hän tietää minun kantani.=====
Kukapa ei tietäisi teidän kantaanne ,mutta aina uudestaan te ne tuotte esiin.
Eikö olisi syytä nöyrtyä ja uskoa että muutkin osaavat lukea Raamattua ilman opettajaa.
Tehän tartutte jokaiseen muiden mielipiteeseen ja esittelette omaanne vaikka se olisi jo esitelty samassa viestiketjussa parikin kertaa.
Muita te kuuntelette huonosti tai ette lainkaan. - Hermanni
uskova_1 kirjoitti:
Ylös oton kertoi: Raamatussahan ei mainita mitään salaista ylös ottoa, Joten Taas on lainattu Uskon puhdistuksen Hävitys materiaalia. Kerro mikä on saanut Neiti tai Rouva Yskova Ykkösen kääntymään omaa kirkkoaan vastaan?
Olisi muka tietää miksi olet Hyljännyt Martti
Tohtorin Hyvät opetukset ja palannut Jesuiitta Riberan Leiriin? Kerro meille avoimesti miksi
olet erimieltä Lutterin kanssa ?
- ??????????
tarkoitit kai tätä:
adventismi = katolisuus
Näissä on paljon yhteisiä piirteitä, molemmat ovat harhan vallassa ja rakentavat oppinsa "perinnäissäännöille". Roomalaiskatoliset kumartavat paavia ja adventistit egw:tä.- Alfva
Adventistit Palvelevat Taivaan Jumalaa Jeesusta ja Hänen Taivaallista isäänsä. Ei Rouva Whitea kuten koetat esittää Väärässä valossa.
Kuitenkin kirjoittaja Kunnioittaa Katolilaisuutta
Käymällä Sunnuntain Jumalan palvelusissa.
Koska Catolilainen kirkko on omalla voimallaan antanut Sunnuntaille Pyhyyden.
Adventisti on Catolilaisuuden vasta kohta. Ei saman kaltaisuus Catolilaisuuden Tytär kirkot
ovat catolilaisuuden Hedelmää He ovat kuuliaisia
Äidille. - Miksei riitä
Alfva kirjoitti:
Adventistit Palvelevat Taivaan Jumalaa Jeesusta ja Hänen Taivaallista isäänsä. Ei Rouva Whitea kuten koetat esittää Väärässä valossa.
Kuitenkin kirjoittaja Kunnioittaa Katolilaisuutta
Käymällä Sunnuntain Jumalan palvelusissa.
Koska Catolilainen kirkko on omalla voimallaan antanut Sunnuntaille Pyhyyden.
Adventisti on Catolilaisuuden vasta kohta. Ei saman kaltaisuus Catolilaisuuden Tytär kirkot
ovat catolilaisuuden Hedelmää He ovat kuuliaisia
Äidille.Miksei Raamatun opetus riitä.
Kun uskoo Raamatun sanaan niin mihin vielä tarvitaan adventismia.
Heillä näyttää olevan merkillinen kompleksi itsestään.
En ole millään muulla kirkkokunnalla tavannut vastaavaa.
Ehkä Jehovan todistajat ja mormoonit ovat samanlaisia.(moormoonipari kävi tunkeilemassa juuri kotiovella)
Ainakin nämä kaikki ovat siinä samanlaisia että he jokainen uskovat OMAAN KIRKKOONSA samalla paatoksella. Miksei riitä kirjoitti:
Miksei Raamatun opetus riitä.
Kun uskoo Raamatun sanaan niin mihin vielä tarvitaan adventismia.
Heillä näyttää olevan merkillinen kompleksi itsestään.
En ole millään muulla kirkkokunnalla tavannut vastaavaa.
Ehkä Jehovan todistajat ja mormoonit ovat samanlaisia.(moormoonipari kävi tunkeilemassa juuri kotiovella)
Ainakin nämä kaikki ovat siinä samanlaisia että he jokainen uskovat OMAAN KIRKKOONSA samalla paatoksella.Adventisteista ja mormoneista muistuukin mieleeni, että viikonloppuna kylässä ollessani sinne tuli mainoslappu:
"Haluaisitko saapua todelliseen Kotiisi iankaikkisesti? Elävä Mestari Sant Baljit Singh vie sinut Sinne Sisäisen Valon ja Äänen kautta. Pyhän valon & äänen meditaatio. Luennon pitää Mestarin edustaja. Vapaa pääsy"
Siinä taas uusi eksytys! Kumma, että aina tuo VALO näyttelee niin suurta osaa noissa eksytysten käsitteissä. Vrt. Ellen White valona, joka johtaa Raamattuun. Mutta esiintyyhän saatana valkeuden enkelinä, joten siitä se juontaa.- Asiasta kiinnostunut
uskova_1 kirjoitti:
Adventisteista ja mormoneista muistuukin mieleeni, että viikonloppuna kylässä ollessani sinne tuli mainoslappu:
"Haluaisitko saapua todelliseen Kotiisi iankaikkisesti? Elävä Mestari Sant Baljit Singh vie sinut Sinne Sisäisen Valon ja Äänen kautta. Pyhän valon & äänen meditaatio. Luennon pitää Mestarin edustaja. Vapaa pääsy"
Siinä taas uusi eksytys! Kumma, että aina tuo VALO näyttelee niin suurta osaa noissa eksytysten käsitteissä. Vrt. Ellen White valona, joka johtaa Raamattuun. Mutta esiintyyhän saatana valkeuden enkelinä, joten siitä se juontaa.Et vastannut tuossa aikaisemmin esittämääni kysymykseen koskien suhtautumistasi Kytiin ja hänen "Ellen sapatin" viettoonsa sekä hänen muihinkin "Ellen harhoihinsa", joista ei ole luopunut. Minua kiinnostaa, koska tunnut arvostavan häntä kovin lähettämäsi joulutervehdyksenkin perusteella.
- Hermanni
uskova_1 kirjoitti:
Adventisteista ja mormoneista muistuukin mieleeni, että viikonloppuna kylässä ollessani sinne tuli mainoslappu:
Siinä taas uusi eksytys! Kumma, että aina tuo VALO näyttelee niin suurta osaa noissa eksytysten käsitteissä. Vrt. Ellen White valona, joka johtaa Raamattuun. Mutta esiintyyhän saatana valkeuden enkelinä, joten siitä se juontaa.Kovin on käynyt hataraksi Neiti Uskova ykkösen
tietämys oman uskonsa pyhyydestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767