Katri Ylander jatkaa Idols 2005 finalistien haastattelusarjaa ja saapuu Suomi24 Chattiin vastaamaan teidän kysymyksiinne ke 25.1. klo 12.30. Chat kestää tunnin ja Katri vastaa mahdollisimman monen fanin kysymykseen.
Jos et pääse chattiin, voit kirjoittaa kysymyksesi tälle palstalle. Toimitus poimii myös täältä kysymyksiä Katrille.
Katri Ylander Suomi24:ssä 25.1.
53
10789
Vastaukset
Missä opit laulamaan vai oletko synnynnäinen lahjakkuus?
- Katri (Idols)
Hei! Olen käynyt laulutunneilla!
- kati
Katri (Idols) kirjoitti:
Hei! Olen käynyt laulutunneilla!
moi katri
niin mä kysyisin sulta että
oletko sinä enää yhteyksissä muitten idils finalistien kanssa??
ja että oliko susta parempi että ilkka voitti idolssin??sori en vijhjaile mitään mutta kiitos ja kumarrus sinulle jos vastaat tähän mun viestiin
ps:tsemppiä sinulle ja onnea elämällesi!!
- Katrillemme
Odotitko voittavasi, vai uskoitko ilkan voittavan viimeisessä finaalissa???
Sitten ihan ylläpidolle...
Niin että minkästakia nämä vieraat ovat tuohon aikaan arkipäivästä tuolla chatissa, kun useat ovat töissä/koulussa? Johtuuko ihan vai vieraiden omasta aikataulusta vai??- sirkku94
kyl se katri on ihan luonnonlahjakkuus
- tönimätön
sirkku94 kirjoitti:
kyl se katri on ihan luonnonlahjakkuus
edelleenkin paras minun ja monen muunkin mielestä
Se vaan nyt sattu niin että oli pakko ottaa miespuolinen tällä kertaa voittajaksi. Hyvä Katri olet
kaunis nainen hyvää jatkoa edelleen....
- joku vaan
oot huono...
- sirkku94
katri, onko sinulla lempiväriä ja pidätkö antti tuiskusta se on kyl aivan paras mut kyl oot sinäki ihan mielyttävä...
- plää
aika typerästi sanottu.. antti tuisku on ihan PLÄÄ!!!!!
- sirkku94
plää kirjoitti:
aika typerästi sanottu.. antti tuisku on ihan PLÄÄ!!!!!
mä en voinu lähettää kovin pitkää viestiä kun siihen tuli että mä oon muka lähettäny sellasen kirjeen. mut mä meen nukkumaan vastaa tähän viestiin heippa
- umikka
PÄRJÄÄ JATKOSSA
- Mimmu-76
Hei Katri,
Missä olet piilotellut, kun ei ole näkynyt missään
mediassa? Tahtoisin kuulla sinun mahtavan ihanaa
ääntäsi ja tietenkin nähdä upean ulkomuotosikin. ;)
Koska sinulta ilmestyy levy tai vaikkapa sinkku?
Toivottavasti pian!
Paljon onnea tulevaisuudelle!
Terveisin Mimmu-76- Mimmu-76
Juuri, kun pääsin sanomasta luin Ilta-Sanomista,
että olet saanut Sonylta levytyssopimuksen.
ONNEKSI OLKOON! -- - FANIT HUITTISISTA
Mimmu-76 kirjoitti:
Juuri, kun pääsin sanomasta luin Ilta-Sanomista,
että olet saanut Sonylta levytyssopimuksen.
ONNEKSI OLKOON! --ONNEA VIELÄ KERRAN HIENOSTA SUORITUKSESTASI!!!
OLET BEST. TOIVOTAAN SINULLE KAIKKEA HYVÄÄ NYT JA AINA.MUTTA,MUISTA POIKETA MYÖS HUITTISISSA.ELÄ, NAUTI JA LAULA..., KUN OLET NUORI JA KAUNIS NAINEN.KUULUMISIIN; PELI PORUKAT
- Asiakas
Muistatko vielä, mitä maksaa kuppi kaakaota Härkiksellä? "Saako olla muuta?"
- Jusa
mitenköhän Katriin saisi yhteyden, kyselee mies joka aivan ihastunut häneen:)
- Jake the man
Hei vaan!
Älä Katri myy itseäsi juorulehdille. Pysythän tiukasti jalat maassa ja turhat lehtijutut jätä omaan arvoonsa niin pääset keskittymään musiikkiisi. Kyllä sinä miehen löydät ilman lehtien palstojakin;)
Hyvää ja musiikkirikasta kevään odotusta ja nähdään keikoillasi!!
T, Jake - Ida
Ida 7v haluaisi kovasti Katrin keikalle!
Lisäksi mistähän voisi hankkia kuvia, julisteita yms...
Katri on Idan elämän ensimmäinen idoli. Idan mielestä Katrilla on enkelin ääni ja ulkonäkö :) ja ihailu on pohjatonta..
ps. Nettisivut on englanninkielellä? Koska suomeksi?
fanin puolesta
äiti Tuula - Tyttö pieni vain.
Lempikarkkisi? Paras koulunumero?
Olit hyvä laulamaan, jatkathan laulajan uraa?
- Suvi. - hennasam
Sitten kun alat keikkaileen niin kai tuut poriin keikalle monta kertaa?? Odotan jo levyäs!! :)
- Katri- fany!
Hei Katri . Kysyisin että mikä on ammattisi?
Ja onko sinulla eläimiä jos on kerrotko mitä eläimiä? - KatrinFani
Tää ei oo kysymys, mutta toivottavasti voitte antaa nää mun terveiset Katrille, koska en varmaankaan pääse sinne chattiin:
Katri, olet koko Idolsin paras ja ihanin. Olen suurin fanisi. Olen nähnyt sinut 3 kertaa ja näen 4. kerran siellä kiertueella. Olen maailman onnellisin, että voitin liput sinne finaaleihin ja näin sinut siellä. Ajattelen Idolsia koko ajan ja tulen siitä aina onnelliseksi.
Sano myös Agnesille sellaisia terveisiä, että olette kumpikin suurimmat idolini. - Ihaa
Hirmusesti onnitteluja levytyssopimuksesta, mahtavaa :) Miltä tuntui esiintyä Hartwall-areenalla siellä Nrj radio awardseissa, sehän tais olla sun yks unelma?;D
- saara
moi! ensinnäkin mitä kuuluu? miten idols muutti elämäsi? Miten suhtaudut faneihisi? Terveisin: Saara porvoosta! ps:tulethan tänne porvooseen keikalle joskus! tai tiedätkö jo etukäteen tuletko?
- Razpberry__
Moikka Katri! :) Ajattelinpa vain kysäistä, onko sulla jo tietoa, mahdollisesta levytyssopimuksesta. Ois meinaan mukava kuulla lauluasi lisää, sulla on mukava ääni :)
- sigge
moi katri! mä ja mun isä äänestettiin sua molemmat ja sit ku sanottiin et ilkka voitti mua potutti. harmittiko sua kun tulit toiseksi?
- Katri ylander.
Mutta olin myös iloinen Ilkan puolesta...=)
- Emma
haluan kysyä että..:)Onko ilkka ihana? Mun mielestä aivan ihana...c(:
- ilkka.fani
moikka!!mites on sun uus vuos alkanu?
ja ootko saanu jo levytys sopimuksen? - justjustjust
Ketä nää huijarit täällä on, jotka on olevinaan ylanderin katri? Mautonta tommonen, toisaalta reppanaa.
- @milli@
minäen pääse tulemaan mutta kysyisin katrilta että mikä on sun lempi väri? mun on sininen entä saanko katrin puhelin numeron?
- bumbima
moi katri olit tosi hyvä ois sun pitänyt voitaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- <3
Hei Katri! Tässä finalistijärkkä: Ilkka, Henna, Roni, Katri, Pauliina ja Pete. NOin jotteski. Rasssaaa ku se chatti on sillo ku mä oon skoles. Goodbye
- yök, katri>:P
sul on hirvee hymy...ja nauru:(
naurat suu auki>:[ - ainostiina^^
no naisilta ei saisi kyllä kysyä painoa, mutta nyt kysyn sinulta..paljon painat? ja kuinkakohan pitkä olet?..pätkä verrattuna
- Gudde
Moi,katri. :)
Harmi ettet voittanut idolssia,mutta ei elämä tästä ainakaan muutu.
Haluaisin kysyy sulta,että mitä tekisit jos yhtäkkiä olisitkin elviksen kaltainen mailmankuulu laulaja,ja sulla olis miljoonia faneja eri maista? :) - tinija
sulle yök, katri>:P, miten sitten pitäisi nauraa?suu kiinni? mun mielestä katri on tosi hyvä, eikä ole mitään moittimista. Zemppiä sulle katri!
- ijokh
Puhelin myy koira kissa lemmikki numero puhlin
- hermione94
Piditko Ilkka Jääskeläisestä?
- Nessa
Ikävää ettet saanut vietyä ilkan paikkaa, mutta voitto kuului sinulle ehdottomasti. Omaat hienon äänen ja lavakarismaa löytyy. Eihän Antti Tuisku voittanut aikoinaan Idols'ia, vaan Hanna Pakarinen ja kuinka kävi, Antti suositumpi. Kaikkea hyvää urallesi.
- Utelias
Mikä on tulevaisuuden suunnitelmasi?
- eikä...
Osaatko tehdä jotain muuta kuin laulaa?
- xxx
ootko sinkku? eli voiko sua lähestyä baarissa hyvillä mielin ;)
- hanna
moi petyitkö kun ilkka voitti?
- ~FaNi~
Moi Katri! Olit lempparini Idolsissa heti siitä asti, kun lauloit ensimmäisen kerran ja ihan loppuun asti. Miltä tuntuu, kun tulit toiseksi koko kisassa? Minusta sinun olisi pitänyt voittaa! :)
- Maizuli
Nyt kun olet kuuluisa ainakin täällä suomessa, meinaatko "käyttää hyväksesi" kuuluisuuttasi ja vaikuttaa vakaviin asioihin? tai tehdä jotain hyvää maailmamme eteen?
- Hamlet85
Ihan mielenkiinnosta päätin kysyä, kuinka tulevaisuuden musiikinteon kanssa? Onko Antti Tuisku ja Jani Wickström -tyyliin tulossa sooloa? Ovatko levy-yhtiöt kiinnostuneita?
Eis siinä..Ihastuin vaan lauluäänees ja olis todella mukava jos jossain vaiheessa saisi ihan sun omaa tuotantoa kuulla..! :> - mies32
.. kuinka sinusta tuli noin kaunis? Hyvät geenit? ;)
Mukavaa alkanutta vuotta!
M-32 - osaa katri laulaa kauniisti!!!
KATRI!!! Olen kuullut että alat laulamaan Stellan biisejä, PITÄÄHÄN PAIKKANSA!!???
vieläkö olet sinkku ,kiinnostaisko mukava miesseura.
- erkki
onko sinulla lapsia????
minulla on 7 lasta
siinä riittää hommaa
terveisin erkki koljola - fanisi-78
hei Katri!
jo alkukarsinnoista liputin sinun (ja sen lentoemännän) puolesta mutta oli selkeää hyvin pian että sinussa olisi voittaja-ainesta. loppufinaalissa äänestin toistakymmentä kertaa sinun puolestasi- ajattelin että jos kerrankin paras voittaisi- mutta toisin kävi. mitä suunnitelmia sinulla on nyt jatkon kannalta? toivon sinulle kaikkea hyvää äläkä ainakaan luovu laulajanurastasi! tsemppiä! - julzku
moikka katri
mikä on sun sähköposti?
lähtisitkö kanssani shoppailemaan?
ilmoittele pian
TOIVOO:julzku
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400