Voiko joku kertoo et miten se loitsu meni se minkä Paige lausu..Kertokaa suomeks..Tääl on ollut aika hiljasta
Miten se???
5
785
Vastaukset
- murmeli
ois helpompi kertoa, jos kertisit mistä jaksosta loiitsu on?
- velhofanittaja
En muista mones päivä se tuli mut jakson nimi oli hinduhäät,.eli se mikä tuli nyt viime maanantaina
- murmeli
velhofanittaja kirjoitti:
En muista mones päivä se tuli mut jakson nimi oli hinduhäät,.eli se mikä tuli nyt viime maanantaina
okei vastaan vähän myöhemmin kun en itte muista mun pitää kattooo se nauhiotus (nAUHOITIN SEN JAKSON) NIIN VOIN KIRJOITTAAA SULLE SEN LOITSUN MYÖHEMMIN OK?
- todella
omistautunut fani. Sen vuoksi kysynkin, että minkä ihmeen takia et ota jaksoja videolle? Sieltähän olisi niin helppo tarkistaa loitsut ynnämuut, sekä alkukielellä että kotimaisella.
- velhofanittaja
Katsos olen yrittänyt nauhoittaa mutta tämä telkkari ja video kone ei vaan suostu nauhottaa neloselta mitään..eli en voi ottaa niitä nauhalle :( :( niin joo oon todellakkin fani!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746