miten märäksi saatte itsenne

Leena26

Onko teistä kukaan saanut koskaan ejakuaatiota..jos olette niin miten.Tämä kysymys on siis naisille.

25

14311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terhi

      Mulla pöksyt kastuu läpikotaisin ja lakanakin kastuu. Pidän usein pyyhettä peffan alla.
      Nestettä tulee todella runsaasti.

      • Ihme homma

        Sama juttu mulla, kastuu pikkarit ja farkutkin jos on tarpeeksi kauan jalassa:) Ja tosi pienestä ärsykkeestä, joskus se on jopa ärsyttävää!

        Samoin kastuu lakanat rakastelun aikana, mutta en tiedä onko kysymys kuitenkaan ejakuloimisesta... voi olla.


      • älä murehdi
        Ihme homma kirjoitti:

        Sama juttu mulla, kastuu pikkarit ja farkutkin jos on tarpeeksi kauan jalassa:) Ja tosi pienestä ärsykkeestä, joskus se on jopa ärsyttävää!

        Samoin kastuu lakanat rakastelun aikana, mutta en tiedä onko kysymys kuitenkaan ejakuloimisesta... voi olla.

        Olet ihana nainen, olispa ihana nähdä joskus nainen, jolla on tullut farkuistakin kosteus läpi. Mulla tulis saman tien housuihin. Et tiedä, kuinka ihanan näköistä se on. :)


    • jatkuvasti....

      niin märkä, että mun mies käyttää pillua sormen kostukkeena, se kun on niin kova lukemaan sängyssä..kirjan lehtiä helpompi käännellä kuin syljellä.. kyllähän niihin tietysti sellainen limaläiskä sitten jää...

    • Lilli

      käynyt wessanpöntöllä ennen naimista. Tahtoo siinä kusi truiskia,kun oikein tekee hyvää.

    • N20

      Tietääkseni harva nainen saa ejakulaatioita, itse kyllä kuulun heihin. Mieheni pitää siitä kun olen päällä ja yhtäkkiä ejakuloin orgasmin yhteydessä hänen päällen. ( Huom niille jotka eivät tiedä: se ei ole pissaa.) Ehkä useampi nainen myös ejakuloisi, jos kaikki naiset saisivat orgasmin yhdynnässä. Näin ei tutkimusten mukaan ole.

    • Anonyymi

      Itsetyydytyksessä usein lakanat kastuvat. Vaikka en edes pääsisi orgasmin.

      • Anonyymi

        Tavataanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavataanko?

        Missä tavataan panettaa


      • Anonyymi

    • Wau, märkä ihana tarvitse apua, lion2011@live. fi

    • Anonyymi

      Mulla se alkoi 40 täytettyäni ja saan niin itekseni leikkiessänk, kuin puolison kanssa puuhatessani ja siinä ei kyllä lakanat kuivana pysy😉

      • Anonyymi

        Miten saisin toteutettua tuollaisen kokemuksen omalle vaimolle? Pelkkä ajatus tuollaisen antamisesta ja näkemisestä kiihottaa todella paljon.


    • Anonyymi

      helposti

    • Anonyymi

      Klitoriksen ja klitorisseudun kosketus yliherkkyyden takia ejakuloiminen tapahtuu liiankin helposti ja ärsytyksestä riippuen sen voimakkuus on sen mukainen. Orgasmien jälkeen on aina niin noloa kuivailla ja siivoilla sotkujani mutta ilman niitäkään ei ole mukava elää.
      Sanon vaan, ettei se ole mitenkään kivaa vaan se on tuottanut minulle teinitytöstä saakka kiusallisia tilanteita, häpeää ja jatkuvia keskittymisen häiriöitä kun kaikki fokus on usein pelkästään vaginassa ja sen käyttäytymisessä.
      Siitä huolimatta valmistun pian yliopistosta mutta parisuhdetta en tästä ylikastumisen ja herkästä ejakulointi taipumuksen häpeilyni takia ole onnistunut luomaan.
      Nina25

      • Anonyymi

        ninamari


    • Anonyymi

      Kyllä kastuu ja paljon, kun itsekseni leikin. Voi sitä ihanaa nesteen määrää 😊 ejakulointia en oikein osaa selittää, se vaan tapahtuu… silloin oikein tuntee kun nestettä valuu 😍 mulla on aina pyyhe alla, kun en tykkää lakanoiden kastuvan kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Minun luona käy mies joka saa minut ejakuloimaan ihan kunnolla, olen ihmeissäni miksi juuri hänen kanssaaan myös ilotulitusta orgasmien muodossa.

    • Anonyymi

      Aina on ollut seksissä pyyhe alla. 40 v alkoi sitten ne ejakulaatiot.. squirtti saattaa yllättää vaikka kuinka taistelee vastaan.. tietynlaisella munalla kun nai niin ei voi estää. Tai kun puristelee nänneistä samalla kun nai.. se juju on siinä että kumppani sanoo että sulla on lupa tulla…
      Nykyinen kumppani ei edes tiedä tästä.. ja pelkään että joku pv vahingossa lentää.. aiemmassa suhteessa seksi oli liiankin ejakulaatio hakuista.

    • Anonyymi

      Minulta se onnistuu hyvin surisevalla sauvalla ja kun sitä vielä täydentää motorisoidulla anustapilla, niin, kyllä kastuu..

    • Anonyymi

      Mä vaan nukun

    • Anonyymi

      Ekoilla kerroilla se tuntui siltä kuin pissat olisi tulossa. Sitten yksi kerta sain niin voimakkaan orkun etten pystynyt pidättelemään ja tietämättäni olin kastellut poikaystäväni. Olin märkä, sänky oli märkä ja pillulla oli vielä spermatkin. Se vaatii tiettyä kiihkoa ja tiettyä kosketusta että se tulee

    • Anonyymi

      Olisipa kiva tavata ejakuloiva nainen.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe